~ vanuit Daan ~
Ik trek Amber mee de trap op. Ze lacht naar me. Ze trekt me het bed op. Ik kus haar. Ze draait zich om zodat ze boven me ligt. "In het bed van Rein?" zegt ze. "Ja waarom niet" lach ik terug. Ze kust me nog een keer. Ik doe m'n shirt uit. Ze trekt haar shirt ook uit. Ik draai en ik lig boven. Ze lacht. Ik maak d'r broek los. Ze trekt hem uit. Ik maak mijn eigen los. Ze kust me wilt. Ik draai om en ze zit boven. "Daan, ik..." Begint ze. "Maakt niet uit" zeg ik. Ze lacht naar me en kijkt lief. Ze kust me. Me hand gaat naar haar kont en haar hand haalt mijn broek naar beneden.~ vanuit Nils ~
Ik kus Sharon. "Waar is Amber?" Vraagt Rein. Ik trek terug en kijk Rein aan. "Is ze niet boven met Daan?" Vraag ik. "Zou kunnen, maar ik wou haar nog iets zeggen" zegt Rein. "Als ze echt niet konden wachten" zegt Sharon. "Ik zag ze naar boven gaan". Ik lach. "We moeten echt stoppen met die drank" zeg ik. "Ja, heeft Daan wel dat ene mee?" Fluistert Sharon in mijn oor. "Oh boy" zeg ik. Ik sla mezelf voor me hoofd. "Nee omg Nils wat moeten we doen?" Vraagt Sharon. Rein luistert mee. "Nee, zo dom is Daan niet, toch?" Zegt Rein. "Geen idee, ik hoop het voor haar" zeg ik. "Ik vind haar ook leuk" zegt Rein. Mijn mond valt open. "Wat?!" Zegt Sharon verbaast. "Omg Rein...". Ik knuffel hem. "Dit moet dan echt zwaar voor je zijn" zegt Sharon. "Ja, beetje wel. Ook in mijn bed gewoon hè" zegt Rein lachend. "Ik wil hun relatie niet kapot maken". Sharon kijkt hem begrijpend aan. "Ooit zal je iemand leuker vinden. Ik vond jou eerst ook leuk" zegt Sharon. "Maar Nils leuker zeg maar, hij is zo lief voor me". Rein staart voor zich uit. "Gaat lekker hier" zegt hij.~ vanuit Amber ~
Daan hangt boven me en zoent me wilt. Ik zoen terug. Hij drukt zich tegen mij aan. Ik pak het bed vast. Een kreun kan ik niet onderdrukken. Hij lacht naar me. Ik lach terug.~ vanuit Nils ~
Ik zit met Rein en Sharon op de bank. Alle mensen zijn weg, behalve wij en Mara. Ik hoor geluid van boven. Rein lacht. "Ik krijg die Daan nog wel, gewoon in mijn bed hè" zegt hij. Sharon lacht. Ik kijk voor me uit. "Dat gaat wel hard ja" lach ik. "Oh ik kan dit niet man!" Zegt Rein. Mara komt naast hem zitten. Ze kust Rein. Ik kus Sharon. We blijven zo zitten. "Zeg Rein, vind je Mara leuk?" Vraag ik. "Ik vind Rein leuk" zegt Mara lachend. Rein lacht. "Ja" zegt hij. Sharon gaat op me liggen. Ze drukt een kus op mijn mond. "We moeten echt stoppen met drinken Nils" zegt ze. "Ja eigelijk wel".~ vanuit Daan ~
Amber ligt naast me. Ze kust me. Ik hoor dat het feestje voorbij is. Ik kleed me om. Amber doet hetzelfde. Ik trek haar mee naar beneden. Nils hangt boven Sharon en kust haar. Hij heeft geen shirt meer aan en Sharon ook niet. Rein zit met een meisje te zoenen. Amber en ik sluipen naar de keuken. "Daan!" Roept Rein. "Oh shit" fluister ik naar Amber. Ik loopt zo onschuldig mogelijk naar Rein. "Wat the hell heb je in me bed gedaan?" Vraagt Rein lachend. Ik lach terug. "Iets wat je nooit zou kunnen beschrijven". Nils kust Sharon nog steeds. "Jo Nils" roep ik naar Nils. Hij reageert niet. "Nils!" Roep ik. Nils trekt terug. "Wat is er Daan?" Vraagt hij. "Klaar nu" zeg ik. Sharon komt overeind en trekt haar shirt aan. "Hè jammer" zegt ze lachend. Amber gaat naast haar zitten. Ik loop naar de keuken.~ vanuit Nils ~
Nog vier dagen met me vriendin. Ik zit naast haar op de bank. Ik trek me shirt aan en loop naar de keuken. "Zeg, hoe was het?" Vraag ik nieuwsgierig. Daan lacht. "Echt geweldig man" zegt hij. Ik kijk op mijn horloge. "Oh kut we moeten naar school!" Ik ren naar de woonkamer. "Rein!" Zeg ik. Rein!" Roep ik. Hij reageert nog niet. "Rein!" Gilt Amber. Rein trekt terug. "Ja wat!" Roept hij. "We moeten naar school" zegt Amber.
JE LEEST
"Amber, don't give up.." || Mainstreet Fanfictie
FanfictionEen mainstreet fanfictie. [ VOLTOOID ] Amber is een meisje met weinig zelfvertrouwen. Ze is net verhuist naar een nieuwe stad en kent niemand. Haar vrienden hebben haar allemaal in de steek gelaten en ze voelt zich heel alleen. Ze woont bij haar ove...