Hoofdstuk 46.

110 6 0
                                    

~ vanuit Nils ~
Ik kijk naar de deur en wacht tot ze terug komen. Ik ben echt moe, maar ik blijf wakker voor Amber. Ik hoor Amber gillen. Dat was volgens mij geen goede gil. Ik hoor Sharon huilen. Zou Daan iets gedaan hebben? Ik hoor de deur opengaan. "Amber ik ga dood hieraan" zegt Sharon huilend. "Nee je kan het best vertellen" zegt Amber. "Wil ik dit weten?" Vraag ik voorzichtig. Sharon kan niet praten door haar tranen. "Ik....". Amber kijkt naar Sharon. "Ik ben zwanger van Daan" zegt ze zacht. Mijn mond valt open. "Ben je gek?!". Amber kijkt me aan. "Hoe kan je dat nou doen!" Sharon kijkt Nils met betraande ogen aan. "Wist ik veel!" Gilt ze. Ik kijk haar aan. "Nou Daan kan niet met een kind om gaan". Amber knikt. "Hij weet het nog niet eens" zegt Sharon boos. "Maar wat had hij dan op verzorging?". Ik kijk Amber aan. "Een drie" zegt Amber voorzichtig. "Wat?!" Gilt Sharon. "Omg ik ga doooooooooooddd". Ze loopt naar het balkon. "Ik ga nu naar Rein" zegt ze huilend. "Oke" fluistert Amber. Ze knuffelt haar. Ik kus haar op haar voorhoofd. "Stay strong girl"

~ vanuit Amber ~
Ik zit naast Nils zoals altijd. We hebben bio. "Wie weet hoe slecht het is om te drinken en wat er dan gebeurt met je hersenen?" Vraagt de lerares. Eva kijkt naar ons. "Wat!" Roep ik naar Eva. "Niks rustig, ik wou alleen iets vragen gek!" Zegt Eva lachend. Ik lach terug. "Ik haal even de kopieën op". De lerares loopt het lokaal uit. Eva gaat op mijn tafel zitten. Nils loopt het lokaal uit. "Heb je het al met Nils gedaan?" Vraagt ze. "Wat? Nee!" Roep ik. "Hoe kom je daar nou ineens op man?" Eva glimlacht. "Nee gewoon". Ik glimlach. "Nee Rein komt steeds". Nils komt terug met Rein aan zijn arm. "Nu Rein ga je gang" zegt hij. Ik kijk Rein aan. "Dat ga ik niet nu zeggen" zegt Rein. "Wat zeggen?" Vraag ik verbaast. "Nou Rein die hee...". Rein slaat een hand voor Nils mond. Rein trekt hem mee. "Jij gaat nu niet daarover praten" zegt Rein. Nils glimlacht. Ik zie dat de lerares weer terugkomt. "Rein, wil je soms meedoen met de les?" Vraagt ze geïrriteerd. "Ja mevrouw ik vind... Rein kijkt snel in mijn boek. "Hersenen heel cool". "Eruit!" Roept ze. Rein houd zijn handen omhoog en loopt weg. "Jezus strenger kan je niet zijn"'fluistert Nils. "Wil jij ook weg misschien?" Zegt ze boos. "Nou uhm wel als ik dan met Amber naar Rein mag" zegt Nils. "Ja jullie mogen samen naar de directeur" zegt de mevrouw geërgerd. "Oke". Nils pakt mijn hand. We lopen het lokaal uit. Rein staat op de gang met een meisje te praten. "Mogen jullie nu naar mijn lokaal?" Vraagt hij verbaast. "Nog beter, we mogen naar de directeur" zegt Nils. Hij klapt in zijn handen. "Van Duivenboden, jij komt de les niet meer in" klinkt het van de overkant. "Maar mevrouw." Zeurt Rein. Ze gooit de deur dicht. Ik pak Rein's hand. "Kom we gaan" zeg ik lachend. Nils pakt mijn andere hand. We nemen de lift naar de tweede verdieping en lopen de gang door naar het kantoor van de directeur.

~ vanuit Nils ~
Ik gooi me tas op de bank. "Het is onmenselijk om iemand tot zeven uur op school te houden" zucht ik. Rein pakt drinken voor ons. Ik ga naast Amber op de bank zitten. "Ik ben kapot" zegt ze. Rein komt binnen met drinken. "Cola" zegt hij. Amber en ik drinken het glas half leeg. "Het smaakt raar Rein" zegt Amber. Ik neem nog een slok. "Inderdaad, wat heb je ermee gedaan?". Rein glimlacht. "Niks, de cola is misschien oud" zegt hij. Ik haal mijn schouders op. "Maar uhm, ik ga" zegt Rein. Hij loopt naar de deur. "Oke doei" roep ik naar hem. Amber sluit de deur. "Kom we gaan naar boven" fluister ik. Ik trek haar mee de trap op. Ik voel me veel losser ofzo. Er voelt iets anders. Amber kleed zich om; of nouja, ze trekt alleen maar kleren uit. Ik trek me shirt uit en ga op het bed zitten. Amber draagt een bh en onderbroek. Ze gaat naast me onder de dekens liggen. "Ik voel me anders" zegt ze. Ik glimlach. "Je bent nog net zo mooi als gister hoor". Amber giechelt. Ik schiet overeind. "Wat is er nou?" Zegt ze geschrokken. Ik kijk haar aan. "Je giechelde" vertel ik. "Ja dus?" Vraagt ze verbaast. "Je giechelt alleen als je alcohol hebt gehad baby". Amber slaat haar handen in haar gezicht. "Kut Rein" zegt ze. Ik staar in haar ogen. "Je pupillen" zeg ik lachend. "Ik ga die Rein morgen slaan" zegt Amber. Ze kruipt tegen mij aan. "Ja het lijkt haast wel een drooooom. Every word that you see seems to blow me away" zing ik zacht. Ze kust me. Ik kus terug. "Ja je steelt voor mij de show. When we kiss, my mind is blown" zing ik zacht verder. Ze kust me wilt. Ik trek rustig terug. "Am rustig" fluister ik. "Nee Nils ik wil niet rustig doen" zegt Amber zuchtend. "Oke dan niet" zeg ik lachend. Ze kust me weer. Die Rein ook met z'n alcohol. Amber kan er vast slechter tegen dan ik. Ze gaat boven me hangen en maakt mijn broek los. Ze trekt hem uit. Mijn hand glijd naar d'r kont. Ze draait zodat ik boven lig en ik haar onderbroek naar beneden haal.

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu