Hoofdstuk 127.

85 4 2
                                    

~ vanuit Amber ~
Ik open m'n ogen en ga overeind zitten. Vandaag ga ik met Rein praten, sowieso. Ik doe m'n haar goed en pak m'n mobiel. Ik app hem of ik vandaag kan komen. Ik leg m'n mobiel weg en kijk naar Nils. Hij slaapt cute. Daan is ook al wakker. 'Goodmorning, ik ga eerst in de badkamer oke?' Vraagt hij. 'Nee ik wil eerst'. Daan klimt het bed uit. Ik ben eerder bij de deur. Hij slaat z'n armen om me heen en tilt me weg. 'Neee daaaaaan!' Gil ik lachend. 'Laat me los!' Daan lacht ook. 'Wat doen jullie?' Ik kijk Nils recht aan. Daan laat me meteen los. Nils kijkt best gestrest. 'Niks joh, vechten om de badkamer'. Daan rent de kamer uit. 'Godver Daan!' Ik ga naast Nils op het bed zitten. 'Oh'. Ik glimlach verliefd naar hem. Emma beweegt wat. 'Em word eens wakker'. Ik trek de deken van d'r af. Emma draait zich om en geeft Nils een trap. 'Em what the fack!' Nils duwt haar het bed uit. 'Nils blijf eens even van m'n vriendin af' zegt Daan grinnikend. Daan komt naast me zitten. 'Ik ga vandaag omw Rein'. Nils kijkt me verdrietig aan. 'Nils chill even, ik ga met hem praten'. 'Oke' zegt Nils onverschillig. Hij loopt de kamer uit. M'n telefoon trilt dus ik open meteen m'n app.

Reintje : is goed, ik ben de hele dag wel thuis dus kom maar als je klaar bent 😘

~ vanuit Daan ~
Ik ga naast Amber zitten aan de tafel. Nils en Amber hebben niet meer met elkaar gepraat sinds zonet. Ik neem een hap van m'n broodje. Amber neemt alleen wat water, net als Emma. 'Jullie moeten wel ontbijten'. 'Nee Daan ik hoef niks'. Amber staat op en loopt weg. 'Nu tevreden' sist Nils. 'Gast wat heb jij?' Roep ik uit. 'Heb je dat nou echt niet door Daan?!'. Nils slaat op de tafel. 'Ik ga godverdomme Amber kwijtraken door Rein!' Nils loopt via de achterdeur naar buiten. 'Gast wacht!' Emma pakt m'n hand. 'Laat hem maar even, het komt goed' zegt Emma zacht. 'Ik weet niet Em..'.

~ vanuit Amber ~
Ik druk op de bel bij Rein. Nils is gewoon weggelopen. Waar de fack slaat dat op? Rein doet open met een bigsmile. 'Hee Am'. Voor ik iets kan zeggen voel ik zijn lippen op de mijne. Het voelt goed maar ook slecht, ik zoen met een andere jongen terwijl ik met Nils heb. 'Rein.. Ik kan dit Nils niet aan doen' begin ik. Rein zucht. 'Am, Nils hoeft dit niet te weten'. Ik kijk hem boos aan. 'Rein ik wil niet meer..'. Rein leunt tegen de deur. 'Oke, nog één kusje?'. Ik glimlach en druk mijn lippen op de zijne. Rein probeert me meteen te zoenen. Ik ga er in mee. Hij duwt me tegen de muur. Zijn hand glijd onder m'n shirt. Ik sla mijn armen om zijn nek. Na een tijdje trekt Rein terug. 'Weet je zeker dat je dit wil missen?'

------------
I hope you like it 💋

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu