Hoofdstuk 122.

99 5 1
                                    

~ vanuit Nils ~
Amber loopt snel weg met Emma achter zich aan. Ik sta daar maar. "Nils! Hallo?!" Daan stoot me aan. "Ga achter d'r aan dan". Ik veeg met mijn hand over me wang. Rein duwt me naar voren. "Gas erop man, zie je dan niet dat ze dat niet leuk vond". Alsof ik weer terug kom bij aarde denk ik na. "Ja je hebt gelijk! Of shit!" Ik ren de trap op naar het lokaal waar we les hebben. Niemand. Daan en Rein rennen achter me aan. "Wc" zegt Rein. Hij rent voor me naar de wc's. Waar is ze nou boos om? Ik heb toch niks gedaan..

~ vanuit Amber ~
"Die vieze slet zat aan Nils! Aan MIJN Nils". Emma knikt. Ze wast haar handen in de wc. "En Nils deed niet eens wat!" Emma knuffelt me. "Raar dat ze haar nog niet kenden" zegt Emma. "Ja inderdaad, zij zitten hier al langer op school". Emma pakt haar tas. Ik loop de hoek om en kan nog net mijn handen voor m'n gezicht houden. "Rein?" Vraag ik verbaast. Hij knalt bijna tegen me op. "Oh hier ben je" zegt Rein hijgend. Nils en Daan komen d'r ook aan. "Oh he Nils". Ik loop langs hem. "Am, wat is er nou?" Vraagt hij. Ik draai me om. "Die vieze hoer heeft je net gekust ja? Dat vind ik niet echt fijn!". Ik loop door. Klonk dat te arrogant? De tranen staan in mijn ogen. Hij komt niet eens achter me aan? Oh dit is niet best. "Abr renn..." Klinkt gesmoord. Ik draai me om. Roy pakt mijn hand. Emma, Daan en Rein zitten achter de deuren van de derde vleugel. Nils word weer vastgehouden. "ROY TYF GODVERDOMME OP!" Gil ik hard. "He luister nou, die Nils is bezig met andere meisjes" zegt Roy. Nils ogen worden groot. Hij kan niks zeggen, z'n mond word dichtgehouden. "Am niet l...". Roy pakt zijn mobiel. "Ht s fke abr..." Kinkt gesmoord uit Nils mond. "Kijk maar". Roy laat een foto zien dat Nils met een meisje op haar wang zoent. Daan slaat tegen de glazen deur. "Niet luisteren Am! Het is fake!" Schreeuwt hij. Nils knikt. Ik staar naar de foto. "Ik heb er meer als je wil zien" zegt Roy. Ik knik en pak zijn mobiel aan. Een foto dat Nils een meisje knuffelt, een foto dat Nils een meisje een kusje geeft.. Ik snap zelf ook wel dat dit fake is. "Kom Roy, we gaan weg" zeg ik zuchtend. Ik loop met Roy naar de trap. Nils kijkt me geschrokken aan. Ik heb z'n mobiel nog steeds vast. "Ga jij maar eerst" zeg ik lief. Roy zet een stap op de trap. Ik trap hem hard in z'n rug waardoor hij valt. "Klootzak!" Gil ik. Roy ligt op de grond. "Jammer dat je nek niet is gebroken!" Ik gooi de telefoon van de verdieping af en ren naar Nils. De jongens rennen naar Roy toe. Ik kus Nils heel lang. "Jongens maak de deur even open!" Roept Rein. Ik draai de deur van het slot. "Oh man! Waarom liet je ons zo schrikken?!" Vraagt Emma gillend. Ze pakt me beet. "Anders geloofde Roy het toch niet?" Ik knuffel Rein. Daarna Daan. Daarna Emma. "Amber Petersma!" Schreeuwt de directeur. Ik schrik en draai me om. "Jij mag onmiddellijk mee komen!" Nils pakt mijn hand. "Nu heb ik echt een probleem" zeg ik zacht. "Nee" zegt Nils. "Wij, hebben een probleem"

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu