Hoofdstuk 108.

90 5 1
                                    

~ vanuit Rein ~
Yes, straks gezellig met Amber afspreken. Wat zal ik nu eens gaan doen? Daan zit z'n sommen te maken. Ik schrijf ze over. Saaie kutles. Ik zie Roy over de gang lopen. "He Daan, daar is die klootzak" zeg ik lachend. Ik stoot Daan aan. Daan glimlacht en gaat verder. Ik kijk de klas wat rond. Anna zit steeds maar naar Daan te kijken. Ik draai me om. Lisa kijkt snel de andere kant op. "Heb jij antwoorden voor me?" Fluister ik. Ze bloost. "Uhm jawel". Ze geeft me haar schift. "Thanks!" Ik schrijf ze snel over en geef het schrift terug. "Hebben jullie ook nog wat te vertellen?" Vraag ik. Daan draait zich ook om. Anna kijkt naar haar schift. "Uhm nee, maar Daan hoe gaat het nu dan?" Vraagt Anna. "Gaat goed" antwoord Daan. Ik snap niet waar ze het over hebben. "Jo Rein, stop fixen ofzo!" Roept Jörn. Lisa en Anna blozen allebei. "Hou jij je bek eens even!" Roep ik terug. De leraar reageert er niet eens op. "En hoe gaat het met jullie dan?" Vraag ik. "Gaat goed hoor, met jou?" Zegt Lisa. Uhm, even denken.. "Het gaat heel goed, ik ga straks met Amber afspreken" vertel ik. "Zij heeft met Nils toch?" Vraagt Anna. Ik knik. "Ja, maar ze had met mij" zegt Daan. Ik glimlach. "Vind jij haar ook leuk?" Vraagt Lisa voorzichtig. Kut nee, niet deze vraag. I don't know. "Nee" zeg ik zeker. "Oke". De bel gaat. Ik pak mijn tas langzaam in en loop met Daan naar beneden. Ik zie Nils en Amber zoenen in de kantine. "Nils vangen!" Roep ik hard. Ik gooi mijn tas tegen zijn rug. Hij valt tegen Amber aan. Ze vallen op de grond. Amber barst in lachen uit. "Rein!" Ik ren snel naar mijn kluisje en pak me jas. "Oprotten Nils!" Roep ik lachend. Nils rent achter me aan. Ik ga achter Amber staan. Nils loopt naar ons toe. "Jo Nils, ga je mee naar de Mac?" Vraagt Owen. "Ja is goed". Nils trekt zijn jas ook aan. Amber en Daan ook. Amber drukt een kusje op Nils' lippen. "Tot later". Ik loop met haar naar de fietsen. "Gaan we naar jou huis?" Vraagt ze. "Ja is goed" antwoord ik. We stappen op de fiets en fietsen snel naar mijn huis. Ik open de deur en hoor geschreeuw. Oh man, niet nu. "Wacht even Am" zeg ik zuchtend. Ik loop naar binnen. "Mam, pap ik heb een vriendin mee hoor". Ik krijg geen reactie, dan maar naar de keuken. Ik loop de woonkamer in en draai me naar de keuken. De tranen springen in m'n ogen. "Pap.... Wat heb je gedaan?"

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu