Hoofdstuk 63.

110 5 0
                                    

~ vanuit Amber ~
Ik loop het lokaal in met Nils. Hanna en Yara kijken me met een haat blik aan. Nils trekt me mee naar de andere kant van het lokaal. "Laat ze maar, ze zijn gewoon jaloers" zegt hij zacht. Emma komt het lokaal in. Ze loopt naar mij toe. "Hee, waarom doet Hanna zo raar?" Vraagt ze lief. "Omdat Rein het heeft uitgemaakt, ze geeft mij de schuld" zeg ik. Emma knuffelt me. "Ik ben er voor je". Emma gaat achter ons zitten. "Verrader!" Roept Hanna. Emma loopt naar Hanna toe. Ik kan ze niet verstaan. "Ik bescherm je" zegt Nils zacht. Ik knuffel hem. "Ik wil niet weer gepest worden" zeg ik zacht. "Gaat niet gebeuren, en als het wel gebeurt neem ik het voor je op totdat ze stoppen". Nils is zo lief. Ik wil hem echt nooit kwijt. Daan komt het lokaal in. Hij loopt naar ons toe. "Rein negeert me volkomen" zegt hij zuchtend. "Ons ook" zeg ik zacht. "Hij draait wel weer bij joh" zegt Nils. Ik knik. De bel gaat. "Oh kut, ik zie jullie straks wel" zegt Daan. Hij staat op en rent het lokaal uit. Na een paar minuten is de lerares er nog niet. De directeur komt binnen. "Mevrouw Beekman is ziek, dus jullie hebben dit uur vrij. Er word verwacht dat jullie in de kantine gaan zitten of in dit lokaal blijven" zegt hij. Iedereen staat op en rent het lokaal uit. Nils en ik blijven zitten. "Ik heb geen zin om weg te gaan" zeg ik zuchtend. Nils knikt. "Ik blijf bij je" zegt hij. Ik pak mijn mobiel. "Kut, niet opgeladen". Ik stop hem in min tas. Ik sta op en loop naar het Digibord. "Ik ga even naar de wc oke?" Vraagt Nils. Ik knik. Nils loopt het lokaal uit. Ik ga op de tafel zitten. Vrijwel meteen komt Hanna binnen. "Wat heb je me aangedaan Amber?" Vraagt ze. Ik kijk haar boos aan. "Ik heb niks gedaan hoor" zeg ik. Yara komt ook binnen. "Waarom heeft Rein het dan uitgemaakt eh?" Vraagt ze bot. "Omdat...". Ik kan het niet zeggen. "Zeg dan" zegt Hanna boos. "Omdat Rein mij leuk vind" zeg ik zacht. Hanna lacht. "Jaja tuurlijk, vieze slet" zegt Yara. "Ik meen het hoor" zeg ik boos. Yara lacht. "Eerst Daan, dan Nils en nu Rein? Je bent een vieze slet" zegt ze lachend. "En je bent lelijk, dat Nils jou wil" zegt Hanna lachend. "Hou op!" Roep ik boos. Nils waar ben je? Ik heb je nodig. "We gaan de hele klas tegen je op zetten" zegt Hanna. "Dan gaan ze je allemaal pesten". Ik bijt op mijn lip. "Je bent lelijk en dik" zegt Hanna. "Niet waar, hou je bek!" Roep ik. Ik zie Nils aankomen. Hij rent naar ons toe. "Oh daar komt je vriendje aan" zegt Yara gemeen. "Als je nog met hem hebt tenminste". Nils kijkt haar boos aan. "Rot op" zegt hij. "Ik zou Amber nooit in de steek laten". Hanna lacht. "Je weet dat ze Rein leuk vind?" Vraagt ze gemeen. "Vind ik niet tyfus wijf" roep ik. "Ga weg Hanna, jij kan toch niemand krijgen" zegt Nils. "Dat jij met die slet hebt" zegt ze spottend. "Ze is geen slet, en nou optyfen!" Schreeuwt Nils. Hanna draait zich om. "Doei sukkels" roept ze. Nils trapt haar zodat ze valt. "Nils doe normaal!" Gilt Yara. "Nee doe zelf maar normaal!" Roep ik. Ik ga naast Nils staan. "Zet de hele school maar tegen ons op, we kunnen samen alles aan" zegt Nils. Hij trekt me mee het lokaal uit. Hanna en Yara blijven achter.

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu