Hoofdstuk 118.

79 4 2
                                    

~ vanuit Nils ~
"Wat zei Rein nou?!" Roep ik zowat. Amber kijkt me verdrietig aan. "Hij..... Ik.... Wij..." Stottert ze. "Amber en ik hebben twee keer gekust, maar ik kan het uitleggen" zegt Rein. Ik duw tegen Rein aan. "Vertel het eens" zeg ik dreigend. "Nils rustig" zegt Daan. Ik draai me om naar Daan. "Ik wil dit niet weer meemaken oke?" Jammer ik. "He!" Roept Daan. Hij staat op. "Amber houd van jou hoor, die kus was vast niet waarom je dacht dat die was!" Amber gaat op het bed zitten. "Ik heb het al weer verpest! Nils is gekwetst, ik ga snijden" zegt ze zacht. Ze rent naar de deur de gang op. "Wat?! Nee!" Roept Daan. Hij rent achter haar aan. Ik volg Daan. Wat Rein doet weet ik niet. Daan houd Amber vast. Amber huilt. "Ik moet toch pijn voelen Daan! Laat me los!" Roept ze. "Nils heeft ook pijn nu dus!" Ik loop naar haar toe. "Ga weg Nils! Dit wil je niet zien!" Zegt ze zacht. Ze kijkt me met betraande ogen aan. Ik druk mijn lippen heel kort op de hare. Ze staart me aan. "Ik ben je kwijt toch?" Vraagt ze zacht. Mijn ogen worden groot. "Uhm nee, waarom denk je dat?" Vraag ik domweg. Daan laat Amber los. "Omdat ik Rein heb gekust en hij mij?" Ik glimlach. "Als je verder gaat dan dat, dan ben je me misschien wel kwijt". Amber glimlacht. "Thanks!" Roept ze. Ze vliegt om mijn nek. "Thanks?" Ze laat me weer los. "Thanks... dat je er altijd voor me bent". Ze loopt de trap op. Daan slaat een arm om me heen. "Mooi dat alles weer goed is" zegt hij. Ik hoor een harde gil van boven. Ik ren naar boven met Daan achter me aan. Alsof dit nog niet genoeg was..

--------
Ik denk dat ik deze story ga eindigen , hijs al zo lang 😂❤️

Vote & comment 💋

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu