Hoofdstuk 130.

78 5 1
                                    

Pov Amber
Ik voel een hand langs m'n wang glijden en schiet gillend overeind. 'Auw Am'. Nils wrijft over z'n hoofd. Ik kijk om me heen. 'Je droomde, wat was er?' Ik druk een kusje op Nils lippen. 'Uhm naja ik werd betast in mijn droom' zo'n erge leugen is dat niet toch? 'Owh sorry, mijn hand voelde je natuurlijk in je droom'. Nils klinkt lief. Ik wrijf over m'n hoofd. 'Sorry' zeg ik grinnikt. Nils drukt een kusje op mijn voorhoofd. 'Ik schrok me dood man, ik dacht even kijken waarom Am zo onrustig slaapt en ineens bam'. Ik kijk naar het gordijn. Ik zie licht dus het is al ochtend. 'Ontbijten?' Nils knikt. 'Zo omw school'. 'What? Nee'. Nils glimlacht. 'Alleen deze week nog'. Ik klim het bed uit en loop m'n kast in. 'Wel opschieten Am, want Rein en Daan komen zo he'. Ik kleed me snel om in m'n slaapkamer en loop naar beneden. Daan en Rein zitten er al. 'Heee'. Ik loop langs ze naar de keuken en pak een broodje. Daarna pak ik wat water. Snel doe ik wat make up op en trek mijn jas aan. 'Dit laatste weekje overleven we makkelijk!' Roept Daan lachend. 'Jaja, dat zien we nog wel he'. Ik spring bij Nils achterop en we fietsen snel naar school.

Pov Rein
'Hoe de fack moet ik dat weten?!' Roep ik uit. 'Jij bent meestal de aanstichter dus beken'. De directeur kijkt me streng aan. 'Het was Roy denk na vriend'. Ik laat me onderuit zakken in de stoel. 'Respect van Duivenboden, anders zit je hier de hele avond'. 'WHAT?!' Roep ik uit. Roy - die naast me zit - begint te lachen. 'Jezus Christus'. 'Oke, jij zit hier tot zeven uur'. Ik pak m'n mobiel om Amber te appen. 'Inleveren'. Ik geef zuchtend m'n telefoon. 'Mag ik nu weg meneer?' Vraagt Roy poeslief. 'Nee, jij blijft omdat Rein ook moet blijven'. Zijn mond valt open wat mij een glimlach bezorgt. 'Gast ik pak jou' zegt hij dreigend. 'Ik ben over vijf minuten terug met jullie strafwerk'. De directeur verdwijnt uit het kantoor. 'Rein jij gaat eraan!' Roy trekt me uit de stoel en drukt me tegen de muur. 'Blijf van me af man!' Ik duw hem naar achter waardoor hij tegen het bureau knalt. Ik ren snel het kantoor uit. Nils en Amber lopen hand in hand over de gang. 'Nils!'. Ik ren snel naar ze toe. 'He Rein, alles oke?' Ik schud hevig m'n hoofd. 'Moet nablijven tot zeven uur en nu rennen, doei!' Ik ren tussen ze door.

Pov Nils
'Rein wacht!' Ik probeer z'n arm nog te pakken maar hij rent door. 'Hou Amber in de gaten!' Schreeuwt hij nog. Wat? Ik draai me om en zie Roy aankomen. Ik pak Amber d'r hand en trek haar mee. Snel weg voor er nog meer dingen gebeuren..

Pov Daan
'Ach joh doe normaal!' Ik kijk Emma boos aan. 'Geloof je me niet? Amber date Rein!' Gilt Emma nu. 'Doe normaal man! Amber wil Nils nooit kwijt en ze vind Rein al helemaal niet leuk!' Ik draai me om. 'Daan niet weglopen, je weet dat ik gelijk heb!' Emma pakt mijn arm. 'Wil je Nils en Amber uit elkaar hebben ofzo?' Emma kijkt me geschrokken aan. 'Uhm.. N.. Ne.... Nee!' Stottert ze. 'Wel dus! Jezus Emma!' Ik sla haar arm weg en loop boos weg. 'Daan komop, ik hou alleen van jou!' Jaja tuurlijk.. Stiekum wil ze Nils.. 'Ga toch naar Nils man!' Ik pak m'n fiets en fiets boos weg. Ze kan oprotten. Ze vind sowieso Nils leuk, anders zou ze dit niet zeggen!

----------
I hope you like it 💘

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu