~ vanuit Amber ~
De jongen die me vasthoud drukt me tegen de muur. Hij en Roy betasten me overal. Ik sla en trap ze maar hij gaat gewoon door. "Blijf van d'r af!" Roept Nils. Rein is aan het vechten met een van de jongens. Oh man.. Ik wil gewoon naar huis! Ik trap Roy tegen ze hoofd. Hij schiet naar achteren maar pakt me daarna weer vast. Hij trekt m'n shirt kapot. "Man ben je gek!" Gil ik hard. Ik duw Roy hard weg voor zover dat mogelijk is. Daan heeft de jongen neer gekregen. Ik kijk naar Nils. De tranen staan in z'n ogen. Daan duwt Roy weg. Ik draai me van de muur weg. De jongen pakt mijn handen vast en duwt me met m'n rug op de grond. Ik probeer hem te trappen maar een andere jongen houd mijn benen vast. "Oh Jezus! Laat me los vieze pedofielen!" Gil ik hard. De ene jonge knoopt mijn broek los. Ik zie dat Daan zijn mobiel pakt. Hij word tegengehouden door Roy. De ene jongen duwt m'n bovenlichaam op de grond terwijl de andere mijn broek probeer uit te trekken. Ik probeer nog eens hard te trappen en trap raak. De jongen klapt op de grond. "Goedzo Am!" Hoor ik Rein roepen. Ik kijk naar Nils. Er staan nu vier meisjes om hem heen. "Rot op!" Hoor ik Nils roepen. "Nee kijk: Roy heeft ons dit beloofd" zegt die ene. "Wat?!" Roept Nils uit. Hij trapt om zich heen. Ik word nogsteeds op de grond gedrukt maar gelukkig blijven ze verder van me af. Ik zie hoe de meisjes Nils aanraken en proberen uit te kleden. Ik draai me hoofd weg, dit hoef ik niet te zien. Ik hoor een sirene. "Nog even volhouden" hoor ik Rein zeggen. De jonge duwt me op de grond en springt op. Roy rent langs me en klimt over het muurtje aan het eind. De andere jongens laten Rein los en klimmen er ook overheen. De meisjes worden ook geholpen. Daan wil ze nog tegenhouden maar is te laat. "Kut!" Roept hij. Ik begin te huilen. Ik sla mijn handen voor m'n ogen. Ik voel dat iemand mijn polsen vastpakt. Mijn handen worden weggehaald. Ik kijk recht in Nils mooie bruine ogen. Hij drukt een kus op mijn lippen. Ik ben weer veilig bij Nils.. Ik kijk naar hem. Z'n shirt is uit en z'n broek los. "Je bent veilig nu" zegt Rein zacht. Ik knik en maak mijn broek vast. Mijn shirt is ook uit bedenk ik nu. Daan legt zijn vest over me heen. "Komt er geen politie?" Vraagt Nils die z'n broek vastmaakt. "Nee, gewoon toeval" zegt Daan. "Maar wat als deze politie niet langs was gereden.." zeg ik bang. "Dan was er echt niks gebeurd" zegt Rein lief. Ik glimlach. "Die vieze kut Roy, hij moet van jou afblijven!" Zegt Nils boos. Ik huiver. "Ik ben echt overal aangeraakt, gadverdamme" vertel ik. "We gaan morgen naar de politie". Ik sta op. "Naar welk huis gaan we?" Vraag ik. We kijken elkaar aan. "Mijne kan wel" zegt Rein onzeker. "Nou ik dacht het niet, met die vader van jou" zeg ik lachend. "Naja hij moet gewoon eens luisteren!" Nils en Daan kijken ons niet begrijpend aan. "Die vader van hem dacht dat ik met Rein ging slapen" vertel ik. "Waarom dacht hij dat dan?" Vraagt Nils. Ik glimlach en druk een kusje op Nils lippen. "Omdat ik een meisje ben". Nils pakt mijn hand en trekt me mee. "Ons huis dan maar?"
JE LEEST
"Amber, don't give up.." || Mainstreet Fanfictie
FanfictionEen mainstreet fanfictie. [ VOLTOOID ] Amber is een meisje met weinig zelfvertrouwen. Ze is net verhuist naar een nieuwe stad en kent niemand. Haar vrienden hebben haar allemaal in de steek gelaten en ze voelt zich heel alleen. Ze woont bij haar ove...