Pov Amber
'Dus je vind het echt oke?' Fluister ik zacht. Ik lig in bed tussen Daan en Nils in. 'Jaa, jij en Rein horen bijelkaar toch?' Antwoord Daan met een glimlach. Ik glimlach en kijk naar Nils. 'Die slaapt allang' zegt Daan. 'Ja inderdaad'. Even is het stil. 'Weet je zeker dat Nils hier overheen komt?' Vraag ik bijna onverstaanbaar. 'Ja ik kom er overheen'. Ik kijk naar Nils die me aankijkt. 'Ik dacht dat je sliep'. Nils glimlacht. 'Ik hoorde alles'.Ik kan echt niet slapen. Er is nu een halfuur voorbij. Ineens hoor ik de bel gaan. Nils kreunt wat maar komt z'n bed niet uit. Dan ga ik wel. Snel loop ik naar beneden. Fack.. Ik draag bh en onderbroek.. Naja pech. Ik trek de deur open en zie Rein staan. 'Hee, wat doe je hier?' Rein kleurt lichtrood. 'Ik.. Sliepen jullie al?' Vraagt hij verbaast. 'Ja, wattan?' Ik laat Rein binnen. 'Naja.. Het is vrijdag en pas half elf'. Hij drukt heel lief een kusje op m'n lippen. 'Ja we waren moe denk ik'. Rein trekt me mee op de bank. Hij trekt me tegen zich aan. 'Ik heb geen zin om alleen thuis te zijn'. Ik glimlach. 'Dan blijf je toch hier?' Rein tilt m'n kin een stukje op en drukt z'n lippen op de mijne.
Pov Nils
'Wedden om een tientje dat Rein beneden is?' Fluistert Daan geïrriteerd. 'Ja denk het ook, ze zal wel beneden met hem slapen dan'. Daan klimt het bed uit en doet de deur dicht. 'Ik vind het oke dat ze wat hebben, maar ik wil ook tijd met Amber' zegt hij redelijk boos. 'Ja same, ik wil ook gewoon met haar af kunnen spreken'. Daan komt weer naast me liggen. 'Rein claimt echt heel erg zoals we al weten'. Ik knik. 'Das echt schijt irritant'. Daan grinnikt. 'Laten wij dan maar gaan slapen'*******
Pov Rein
Ik open m'n ogen en zie Amber tegen me aanliggen. Ohja, ik was naar hun toe. Zo te zien slaapt ze nog. Voorzichtig pak ik m'n mobiel en maak een foto van ons samen. Ik hoor geluid van boven dus Daan en Nils zijn al wakker. Ik post de foto op insta en like wat foto's. Na een kleine vijf minuten opent Amber d'r ogen. 'Goodmorning'. Ik druk een kusje op d'r lippen. 'Oh krijg ik geen ontbijt?' Amber glimlacht en staat op. 'Eten?' Ze pakt m'n hand en trekt me overeind. Daan komt de trap af. Ik krijg een haatblik van hem. Daarna loopt hij door naar buiten. Amber - die ondertussen al in de keuken is - hoor ik m'n naam roepen. Ik loop de kamer in en help haar met de broodjes. Waar was die haatblik van Daan nou voor nodig? Hij appte dat alles oke was. Wat heb ik dan nu weer verpest? Hopelijk stelt het niks voor want anders kan ik wel dag zeggen tegen m'n relatie met Amber, of m'n vriendschap met Daan.
JE LEEST
"Amber, don't give up.." || Mainstreet Fanfictie
FanfictionEen mainstreet fanfictie. [ VOLTOOID ] Amber is een meisje met weinig zelfvertrouwen. Ze is net verhuist naar een nieuwe stad en kent niemand. Haar vrienden hebben haar allemaal in de steek gelaten en ze voelt zich heel alleen. Ze woont bij haar ove...