Hoofdstuk 18. ❤️

141 7 0
                                    

~ vanuit Amber ~
Ik lig naast Nils en Daan in bed. Sharon ligt naast Nils. Daan kust me en Nils praat met Sharon. Rein is er niet. "Ik weet niet of ik ooit nog kan slapen" hoor ik Sharon zeggen. "Vast wel, wij zijn er toch" fluistert Nils. Daan maakt zich los uit mijn greep. "Ja, wij passen op je hoor" zegt hij. Hij kust me opnieuw. "Jezus Daan, eet haar nie op he" zegt Nils lachend. Daan regeert niet. Ik trap Nils. "Au godver" zegt Nils. Hij klimt het bed uit en doet het licht aan. "Oh kut me haar" hij loopt naar de spiegel. "Zit goed Nils" zeg ik lachend.

~ vanuit Nils ~
Amber ligt nu dus gewoon op Daan. Ik kan niet slapen. Sharon ook niet. Amber en Daan gaan nog lang niet slapen, dat weet ik zeker. Sharon klimt het bed uit. "Ik ga even naar de wc" fluistert ze. Ik kijk haar na. Amber gaat overeind zitten. "Jezus" zegt ze verliefd. Daan lacht. Ze draai zich om. "Waar is Sharon?" Vraagt ze verbaast. "Naar de wc" zeg ik snel. "Oh oke". Amber gaat rechtop zitten. "Ik heb het heet" zeg ik. "Ik ook man" zegt Amber. "Ja duh, als je de hele tijd op Daan gaat" zeg ik lachend. Amber slaat me met het kussen en ik sla terug. "Wauw" zegt Daan. "Naja ik trek dit niet" zeg ik. Ik loop naar de spiegel. "Moet je me kop zien!" Zeg ik. "Fking rood man, zo warm!" Amber voelt aan haar gezicht. "Kut ik ook" zegt ze. "Ik niet" zegt Daan. "Nee duh, jij hebt geen shirt aan" zegt Amber lachend. "Doe je shirt dan ook uit" zegt Daan. "Ja haha zou jij wil willen hé" zegt Amber lachend. "Ik doe wel oke?" Zeg ik. "Ja doe maar joh" zegt Amber. Ik trek mijn shirt uit.

~ vanuit Amber ~
Oke Nils moet nu zo fking snel dat bed weer in gaan voor dat Sharon het ziet. Nils is echt knap. Daan draait mijn hoofd en kust me. Sharon komt weer terug. "Ja, ik hielt het niet meer...". Haar mond valt open. Nils doet snel de deken over zich heen. Ik gooi een kussen naar haar hoofd. "Wauw" zegt Daan. "Nu hebben we lekker twee setjes". Nils bloost. "Ja Nils eindelijk man" zeg ik lachend. Ik duw hem het bed uit. Sharon loopt naar mij toe en trekt me het bed uit. "Wat doe je nou?" Gil ik. Ik sta op. "ASS forceer" lacht Nils. Daan stapt ook het bed uit. "He, niet me vriendin pesten" zegt hij lachend. "Wauw nu staan we hier mooi allemaal" zegt Sharon. Ik kijk naar Nils. Nils kijkt naar Sharon. Sharon kijkt naar Daan en Daan naar mij. "Kus haar dan" zegt Daan. Nils slaat Daan. "Wat nou? Je vind haar toch ook leuk?" Zegt Daan. "Ik vind Nils leuk" zegt Sharon. Ik knuffel haar. "Cool dat je dat durft te zeggen" fluister ik in haar oor. "Ik jou ook" zegt Nils. "Kus dan! Jezus" zegt Daan. Ik kus Daan. Sharon loopt naar Nils en kust hem. "Yes eindelijk!" Klinkt smorend uit Daan's mond. Ik trek terug en duw hem het bed op. "Yes kunnen we eindelijk zoveel zoenen als we willen!" Roept Daan. Ik lach. "He niemand zei dat wij ook wat hebben" zegt Nils. "Ja klopt, we vinden elkaar best leuk maar ik kan niet nemen, ik ben over vijf dagen weer weg" zegt Sharon. "Dan nemen jullie maar heel kort en goed" zegt Daan. Nils en Sharon lachen. "Ja wauw goed idee man" zegt Nils lachend. "Maar ik ben gewoon slim" zegt Daan "En ik...." Ik ga boven op Daan zitten. "Nu je mond houden" zeg ik tegen hem. Daan lacht. "Kus me nu nog maar eens dan, je kan er toch niet bij" zeg ik lachend. Daan kan er wel bij. "Oke en nu nog 99 keer dan heb je je workout gehad en krijg je net zo'n sixpack als Rein, goed voor je buikspieren" zegt Nils lachend. Daan lacht. "Jaja, doe het zelf" zegt hij lachend. "Oke, Amber kom maar" zegt Nils. Ik ga op dezelfde manier op Nils zitten en lach. Daan kijkt ons verbaast aan. "Grapje" zegt Nils. Daan laat zich achterover vallen. "Alleen hoe je op hem zat maakte me al jaloers" zegt Daan. "Awh zielig" zeg ik plagerig. Ik kruip naast Daan in bed en ga tegen hem aan liggen. Sharon doet hetzelfde bij Nils. "Welterusten"

SORRY VOOR KORTE HOOFDSTUK ❤️ IK VIND PERSOONLIJK DAT LANGE HOOFDSTUKKEN LEKKERDER LEZEN DUS DAAROM MAAK IK ZE LANG

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu