Hoofdstuk 137.

73 4 1
                                    

Pov Amber
Ik zet de douch aan en laat het warme water over me heen gaan. Nu moet ik het sowieso met Daan uitmaken. Ik ben keihard vreemdgegaan. Na een dik halfuur zet ik de douch weer uit. Fack.. M'n kleren! Nee kutzooi. Ik pak een handdoek en droog mezelf helemaal af. Ik trek m'n onderbroek aan. Had ik m'n bh nou maar meegenomen. Ik pak een handdoek en sla 'm om me heen. Ik ga voor de spiegel staan. Zo kan het wel. Alsnog moet Rein meteen oprotten uit z'n kamer.

Ik loop voorzichtig naar Rein's slaapkamer. Yes hij zit er niet. Ik kijk om me heen. Snel pak ik m'n bh en trek die aan. Waar de fack is m'n broek? Zuchtend laat ik me op het bed vallen. Ik hoor iemand de trap opkomen. Das Rein want we zijn home alone. Hij komt de kamer in zonder shirt. 'Heee babee kan ik nu gaan douchen?' Hij gaat boven me hangen en drukt een kusje op m'n lippen. 'Ja ga maar, ik ga zo omw Daan en Nils oke?'. Rein pakt wat schone kleren. 'Is goed, zal ik dan hier blijven?' 'Ja das denk ik beter'.

Pov Daan
De bel gaat wanneer ik de glazen cola op tafel zet. 'Zal Amber wel zijn'. Ik loop naar de deur en trek 'm open. 'Hee Am, we moeten praten' zeg ik voordat zij iets kan zeggen. 'Inderdaad, we kunnen beter uit elkaar gaan'. Ik glimlach. 'Was het lekker met Rein?' Ze kleurt rood en loopt langs me zonder antwoord te geven. Ja dus. Ik sluit de deur en loop de kamer in waar Nils en Amber selfies zitten te maken. 'Drinken Am?' 'Ja doe maar cola'. Ik loop naar de keuken en pak een glas cola. Misschien komt alles dan toch nog goed? Teminste.. Nils moet over haar heen komen, ik moet haar met rust laten. Ze heeft duidelijk voor Rein gekozen. Eindelijk! Ik zet het drinken neer en plof naast Amber op de bank. Ze maakt een selfie met z'n drieën.

Ik scroll wat over insta. Ik vernieuw insta en zie de foto van zonet op Amber d'r insta staan. "Bestfriends, because they are perfect 😂💘💘 love you xoxo" staat eronder. Ik glimlach en like. Ze zal echt voor altijd m'n best blijven.

-------
Er komt bijna een einde aan deze story 😘 ik ben een nieuwe begonnen { bullied ft. Mainstreet } en daar ga ik veel aan schrijven. Het gaat over een meisje die gepest voor door mainstreet [ ik dacht doe eens iets anders 😂 ] ik denk dat ie heel leuk gaat worden maar idk wat jullie denken.
Hier komen denk ik nog 2 hoofdstukken? 3? Geen idee. Misschien nog even een probleem en dan een einde 💘

Kuss

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu