Hoofdstuk 20. Rein wacht !

124 7 0
                                    

~ vanuit Amber ~
"Rein wacht!" Roep ik. Rein draait zich om. "Ik heb hem wel vaker zien slapen hoor" zegt Rein. Hij loopt door. "Rein stop" zegt Daan die achter me aan is gelopen. "Nee waarom?" Vraagt Rein verbaast. "Uhm..." Begint Daan. Rein loopt door en opent voorzichtig de deur.

~ vanuit Rein ~
Ik open de deur langzaam. Ik hoor Amber fluisteren dat ik dat niet moet doen. Ik open de deur en mijn mond valt open. Ik zie Nils op Sharon liggen in het bed. Daan trekt me weg en sluit de deur voorzichtig. "Wa..." Amber houd mijn mond dicht. Ze trekt me de trap af. "Wat was dat man?" Fluister ik. "Nou...." zegt Daan. "Zit Nils het nu gewoon met haar te doen?" Vraag ik verbaast en geschrokken tergelijk. Amber kijkt naar de grond. "Ja volgens mij wel" zegt ze. "En wij ook bijna als jij niet kwam" zegt Daan zacht. Ik bloos. "Oke, ik ga maar weer eens". Ik loop naar de deur. "Oke, doei" zegt Daan. "Sorry" zegt Amber. "Je hoeft niet altijd sorry te zeggen hoor" zeg ik lief. Amber knuffelt me en sluit de deur.

~ vanuit Nils ~
Sharon ligt naast me. Ik kijk naar haar. Ze haalt snel adem. "Waar zijn Daan en Amber?" Vraagt ze. "Geen idee" antwoord ik. Ik ga overeind zitten. "Oh dat was...". Sharon lacht en zucht. "Kan je me bh vastmaken?" Vraagt ze. Ik clip haar bh vast en pak m'n broek. "Ik denk dat ze naar beneden zijn gegaan omdat wij zeg maar.." zeg ik. "Ja denk het ook" zegt Sharon. Ze doet haar haar in een staart en haar pyjama aan. Ik doe ook een pyjamabroek aan. "Ik wacht hier wel" zegt ze. Ik loop de gang op naar beneden. Daan ligt met Amber op de bank. "Nils eindelijk!" Zegt Amber. "Uhm, jullie kunnen weer komen hoor" zeg ik blozend. "Jezus Nils, hoe was het?" Vraagt Daan. "Wat denk je zelf?" Zeg ik lachend. "Jij hebt het gewoon eerder dan mij gedaan" zegt Daan. "Ja, volgens mij ook" zeg ik.

~ vanuit Amber ~
Ik lig naast Daan in bed. We gaan proberen wat te slapen. Nils kust Sharon de hele tijd. Daan kust mij ook, maar ik wil niet meer. "Daan ik ga slapen oke?" Fluister ik. "Oke, Ik ook" zegt hij.

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu