Hoofdstuk 21. Party bij Rein

153 5 0
                                    

~ vanuit Amber ~
Ik lig naast Rein. Hij kust me. Ik duw hem weg. "Rein, ik ben met Daan!". Hij luistert niet. Hij gaat boven me hangen en kust me opnieuw. Rein is knap. Ik laat het toe, maar ik weet niet waarom. Hij maakt mijn broek los en draait om me heen. "Rein doe normaal!" Ik duw hem van me af. Nu is het Daan. "Daan?" Vraag ik verbaast. Ik kus hem. Hij doet mijn shirt uit. Ik open mijn ogen. "Nils!" Gil ik bijna. Hij heeft geen shirt aan en ik geen broek meer. "Nee, Nils waar is Daan?" Nils lacht. Hij kust me. Ik duw hem weg. Sharon staat achter Nils. "Hoe kun je!" Gilt ze. Daan kijkt me aan. Rein ligt op me. "Niet doen Rein, je maakt alles kapot!" Gil ik. "Amber word nou wakker!" Hoor ik Daan roepen. "Kom op Am we moeten naar school" hoor ik Nils roepen. Ik open mijn ogen.
Nils hangt boven me. "Nee Nils ga weg ik ben met Daan" gil ik. "Amber wat is er? Ik doe toch niks?" Vraagt Nils verbaast. Ik ga overeind zitten. "Oh wat een kut droom". Ik knuffel Nils. "Sorry, ik droomde. Ik voel warme lippen op de mijne. Daan kust me. "Daan!" Roep ik. Ik knuffel hem. "Kleed je snel om, jullie moeten naar school!" Roept Sharon.

~ vanuit Nils ~
Ik zit naast Amber. Wiskunde is ook geen leuk vak. "Vond je het niet eng?" Fluistert Amber. "Wat? Ga je dat nu vragen?" Vraag ik verbaast. "Ja" zegt Amber lachend. "Nee wat is er eng aan" zegt Nils. "Het gaat vanzelf toch?". Amber lacht naar me. "Je klopt, en je oog is ook bijna weer normaal". Ik maak de opgaven af. "Kut sommen" zegt Mark die voor ons zit. "Schrijf dan over" zegt Amber. Ze geeft hem haar schrift. "Dankje Amber" zegt hij. Ik loop naar voren voor een antwoordenboekje. Mijn telefoon maakt geluid, tegelijk met die van Amber. Ik loop naar mijn plaats en kijk m'n app. "Kom vanavond naar me huis 🎉🎉 19:00 groetjes Rein"

~ vanuit Amber ~
Ik pak mijn mobiel en lees mijn app. "Kom vanavond naar me huis 🎉🎉 19:00 groetjes Rein". Ik lach naar Nils. Eva fluit. Ik pak het antwoordenboek van Nils en gooi het tegen haar hoofd. "Auw!" Schreeuwt Eva. "Dat deed geen pijn, aansteller!" lacht Jesse. Iedereen lacht haar uit. "Moet je je bek maar houden" zegt Nils.
Ik loop met Nils het schoolplein af. "Jammer dat Daan moet nablijven" zegt Nils. "Ja, maar we zien hem vanavond bij Rein" zeg ik lief. Ik gooi mijn fiets naast die van Nils en maak de deur open. "Heee" roept Sharon. Ze knuffelt mij en kust Nils. Ik loop naar de keuken. "Ga je ook mee Sharon?" Roep ik vanuit de keuken. "Hallo? Sharon?". Ik loop naar de kamer. "Sharon!" Gil ik. Sharon zit met Nils op de bank te zoenen. "Ja wat is er?" Vraagt ze. "Ga je ook mee naar Rein vanavond?". "Tuurlijk ga ik mee!" Zegt Sharon. Ik trek haar van de bank en duw haar de keuken in. "Nu eerste lunchen".

{ tijdsprong 19:17 }

~ vanuit Sharon ~
Ik loop met Nils en Amber hand in hand. We hebben net een beetje gedronken. Rein doet de deur open. "Heee" zegt hij. "Ik hou een feestje want me ouders zijn weg". Amber en ik giechelen. "Komt door de drank" zegt Nils. We lopen achter Rein aan naar binnen. Er zijn ongeveer tien andere mensen. Daan komt naar ons toe en kust Amber. Nils trekt me mee naar de bank. Hij kust me. Ik kus terug. Daan en Amber gaan naast ons zitten. "Niet de hele tijd eh?" Lacht Rein. Ik en Amber lachen weer. Daan zegt iets tegen Nils. Amber trekt me mee naar de wc. "He, ik denk dat ik vanavond ga" zegt Amber tegen me. Ik lach. "Zou kunnen ja, als Daan gaat" zeg ik. "Ben best wel bang" fluistert Amber. "Niet zijn, het is fijn" stel ik haar gerust. Ze knuffelt me. We lopen terug maar Daan en Nils zijn weg. Ineens pakt iemand me vast van achter. Het is Nils. Hij kust me. Daan doet hetzelfde bij Amber. Daan trekt Amber mee de trap op. Nils lacht naar me. Ik knipoog naar Amber.

~ vanuit Amber ~
Daan knuffelt me van achter en trekt me mee de trap op. Hij kust me nog een keer. Ik kus hem terug. "Kom" zegt hij. We hebben meer gedronken dan gister. Daan trekt me mee naar boven.

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu