Hoofdstuk 104.

91 5 1
                                    

~ vanuit Amber ~
Ik draai me weer om want ik voel weer armen om me heen. "Niet grappig Nils" zeg ik lachend. Hij drukt een kusje op mijn lippen. "Iewww dat smaakt zout". Nils trekt me mee naar het ondiepe stuk. Ik ga tussen zijn benen zitten. "Nils moet je zien". Ik wijs naar Emma. Ze lacht en praat met Daan. Ze heeft kleine blosjes op haar wangen. "Cute". Ik voel een golf van water. "Reiheeein". Rein komt bij ons zwemmen. Naja drijven. "Jullie zijn een leuk stelletje, maar als jullie gaan zoenen ben ik weg". Ik kijk meteen naar Nils. "Niet doen dusssss!" Roept Rein. Ik steek mijn tong naar hem uit. "Je bent gewoon jaloers" zeg ik plagerig. "Wat? Omdat je met Nils hebt? Neeee, je mag hem hebben". Ik barst in lachen uit. "Nils eet veel dus hij is duur als huisdier". Nils lacht ook. "Rein stop met cute doen" zeg ik lachend. Rein gaat vlak voor me staan en wijst naar me hoofd. "IK BEN NIET CUTE!" Roept hij. Ik prik in z'n sixpack. "Echt wel!" Roep ik. "Vraag Emma dan". Rein draait zich om. "Oh Daan! Fix fix!" Roept Rein. Daan wijst hem dreigend aan. Das zo leuk! Die reactie van Daan op Rein altijd, man ik ga stuk. "Daan reageert altijd zo leuk" zeg ik lachend. "Oh wat hoor ik nu" zegt Rein met een accent. "Jammer Nils, pak maar in". Ik druk een kusje op Nils' lippen. "Ieeww" zegt Rein. "Bekje even dicht" zeg ik. Rein trekt me het water verder in. "Laat me los!" Gil ik lachend. Rein laat wel los. "Bff". Ik geef hem een knuffel in het water. Nils zit nog steeds waar we net zaten. Hij glimlacht als hij ziet dat ik kijk. Ik zwem naar hem toe. Nils staart voor zich uit. "Waarom ben ik jaloers Amber?" Ik kijk ook naar voren. "Uhm... Weet niet. Het was een vriendschappelijke knuffel" zeg ik zacht. "En... jij bent me vriendje, je moet niet jaloers zijn". Nils kijkt me aan. "Ja klopt". Ik ga dicht tegen Nils aan zitten. "Niet jaloers zijn" zeg ik zacht. "Probeer het" zegt Nils. Nils drukt een kusje op mijn lippen. Ik kus hem terug. Ik kijk recht in zijn mooie bruine ogen. Ik voel dat ik bloos. "Ha" zegt Nils. Ik moet lachen. Nils kust me weer. Ik probeer hem te zoenen. Nils staat het toe en gaat er in mee. Zelfs in het water gaan mijn handen om z'n nek en zijne op me heupen. Ik voel water over me neen gaan. "Kappen stom rot stelletje!" Hoor ik Rein lachend roepen. Nils trekt terug. Zout water komt mijn mond in. Nils en ik spugen het water uit. "Aahhh Rein! Gadverdamme!" Roep ik. Daan en Emma zijn ijs gaan halen, komen jullie mee?" Vraagt Owen. "Samen?" Vraag ik verbaast. "Ja, hoezo? Het is geen stelletje hoor". Ik glimlach. "Okii". Nils trekt me mee het water uit. Yes warmte. Ik voel de hete zon op me lichaam. Rein rent voor ons uit met Owen achter zich aan. Nils en ik lopen naar de handdoeken en tassen. Nils legt zijn handdoek naast de mijne. Hij gaat liggen. Ik leg mijn hoofd op zijn buik. Ik voel dat Nils glimlacht. Ik sluit heel even me ogen. Ik voel dat iemand naast me gaat zitten. "Hee Em" zeg ik lachend. "Hee". Ze gaat naast me liggen. "Vind jij nou ook iemand leuk?" Vraag ik. "Uhm weet niet". Ik glimlach. "Vertel!" Emma twijfelt. "Nee, niet nu" zegt ze. "Maar Nils lult echt niks door, zelf aan mij soms niet". Nils glimlacht. "Ik luister niet eens". Emma staart naar de zee. "Ik vind niemand leuk denk ik". Ik zie Daan, Rein en Owen aankomen. "Okeee" zeg ik vrolijk. "Ik wel". Emma lacht. "Zou anders ook wel raar zijn eh?" Owen geeft me een ijsje. "Jo Nils" roept Rein. Nils knippert tegen de zon en pakt het ijsje van Rein aan. We gaan allemaal mooi in een kringetje zitten. Naja soort van. Ik gooi zand over Nils heen. "Waar denk je dat je mee bezig bent?" Vraagt hij. "Ingraven, dat zie je toch". Rein helpt me. Nils slaat het zand van zich af. "Niehieeels! Nu kan ik weer opnieuw beginnen!" Roep ik lachend. Ik graaf me eigen voeten in. "Wat zijn jullie stil". Ze kijken me allemaal aan. "We denken" zegt Owen. "Waarover?" Owen kijkt van Daan naar Rein. "Hoe je het best een meisje kan versieren" zegt Rein lachend.

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu