Hoofdstuk 71.

128 5 0
                                    

~ vanuit Amber ~
Ik trek mijn zwarte gympies aan. Mijn haar en make up is gedaan. Ik kijk in de spiegel. Zou dit mini jurkje me wel goed staan? Er begint een rits vanaf me buik tot me borsten. Als ze die omlaag doen.. Ik trek aan de stof. Het is warm. M'n panty doe ik uit. Ja het staat wel, denk ik bij mezelf. Ik loop naar beneden. Nils staat voor de spiegel z'n bloes te knopen. Ik pak m'n telefoon, het cadeautje en een tasje. Nils knuffelt me van achter. Ik glimlach. "Zullen we gaan?" Vraagt hij. Ik knik. Nils pakt een sleutel en loopt naar buiten. Ik kijk nog één keer in de spiegel en volg hem dan. We lopen naar Eva's huis. Het is maar twee straten verder op het hoekje. Nils belt aan. "Heee" zegt Eva blij. Ik knuffel haar en geef haar het cadeautje. Nils knuffelt haar ook. "Awh dankjewel!" Gilt Eva bijna. Een cadeaubon van de primark is altijd goed. We lopen achter haar aan naar binnen. Het is best druk. Ik gok op ongeveer dertig mensen. "Iedereen is duidelijk aangeschoten" fluistert Nils in mijn oor. Ik knik. "Wij niet". Daan en Rein komen naar ons toe. Ik knuffel ze. "Daan omg jou haar!" Zeg ik. Ik raak z'n haar aan. "Echt leuk zo!" Daan glimlacht. Rein praat wat met Nils. "Je ziet er goed uit!" Roept Daan boven de muziek uit. "Dankjee, jij ook" roep ik terug. Rein en Nils lopen naar een stel meisjes. "Hebben jij en Nils ook gedronken?" Vraagt Daan. Ik knik. "Een beetje, jij?". "Ja, ik ook natuurlijk" zegt hij. Daan trekt me mee naar de bank. "Hier is het iets rustiger" zeg ik lachend. Ik denk dat ik toch iets teveel heb gedronken. Nils komt naast me zitten. Hij drukt een kus op mijn lippen. Rein komt er ook bij. "Nou de hele gang" zegt hij lachend. Eve gaat bij Daan op schoot zitten. "Fijn dat jullie zijn gekomen!" Roept ze. "Jaa, het is super leuk!" Roept Nils. Eva glimlacht. "Zullen we dansen?" Vraagt Rein. Ik knik. Nils trekt me de bank af. Daan pakt Eva's hand. "Fix fix" zegt Rein. Daan trapt hem. "Grapje" zegt Rein. Daan lacht naar hem. De muziek is echt leuk. We dansen niet echt vind ik, het is meer springen. Het is echt super gezellig. Als de dj pauze neemt gaan heel veel mensen van de dansvloer. "Gewoon een echte dj, wauw!" Hoor ik een meisje tegen Eva zeggen. Nils slaat zijn armen om me heen. Ik stoot Daan aan en wijs naar Rein. Rein is aan het flirten met een paar meisjes. "Vind je Eva leuk?" Vraagt Nils aan Daan. "Nee" zegt Daan. Ik duw Nils voorzichtig van me af. "Ik ga even naar de wc" zeg ik. "Okee" zegt hij. Ik loop naar de wc. "Vraag hem dan!" Hoor ik een meisje zeggen. Ik loop naar de wc. Er staan vijf meisjes. "He" zeg ik. "Heee, dit zijn Aniek, Mare, Seray en Emma natuurlijk" zegt Eva. "Vraag hem dan" zegt Mare. "Nee dat kan ik niet" zegt Seray. "Aan wie?" Vraag ik. "Niet zeggen!" Zegt Seray. "Aan Daan" zegt Aniek. Seray slaat haar. "Niemand mocht het weten en nu weten Eva, Emma en Amber het" zegt ze een beetje boos. "Daan is een vriend van me, ik kan wel iets doen misschien" stel ik voor. "Nee niet doen, hij mag niet weten dat ik hem een beetje leuk vind" zegt Seray. "Een beetje?" Zegt Mare placherig. Seray laat zich op de grond zakken. "Koppen dicht!" Roept ze. "Kom van de grond af man!" Zegt Mare lachend. Ik voel twee armen die zich om mij hen klemmen. "He Nils" zeg ik vrolijk. Nils glimlacht. "Ik miste je nu al" zegt hij. "Ik moet even Seray helpen" zeg ik glimlachend. "Oh, wat is er dan?". Nils kijkt langs me naar Seray. "Niks, er is niks" roept Seray. "En Aniek, niet zeggen!" Zegt Eva. "Oke" zegt Nils. "Ik ga met Nils mee, komen jullie zo ook?" Vraag ik. Eva knikt. Nils trekt me mee naar Daan, Rein en Owen. "He Owen!" Gil ik bijna. Ik knuffel hem. "ASS forceeeer" zegt Rein. Ik laat Owen los. "Forceer zelf maar" zeg ik. "Wat denk je dat ik de hele tijd doe?" Vraagt Rein lachend. Ik lach. Iemand slaat op me kont. Ik draai me om. "Daan!" Gil ik. Ik sla hem. Daan lacht. Nu slaat Rein op me kont. "Rein!". Ik ga tegen Nils aan staan. "Jullie zijn echt aangeschoten hoor" zeg ik lachend. "Niet waar!" Zegt Rein. "Wie vinden jullie leuk dan?" Vraag ik. "Jou duh" zegt Daan. "Jaaha, maar leuk leuk?" Vraag ik. "Niemand, we zijn vrij, blij en single!" Roept Rein. Ik giechel. Nils slaat zijn armen om me heen. "I love you so much" zeg ik lief. "Too hoor!" Roept Daan. Ik glimlach en probeer hem te slaan. Daan doet een stap naar achter. "Hee Daan, ik weet iemand die je leuk vind!" Roep ik naar hem. Daan bloost. "Niet waar!" Roept hij. "Oeeeehhh" zegt Rein. Daan zegt iets tegen Rein. Ik kan niet verstaan wat. Nils draait me om. Hij drukt een kus op mijn lippen. Ik glimlach. "Am?" Hoor ik iemand roepen. Ik draai me om. "Oh hee Seray". Seray kijkt me verlegen aan. "Regel toch maar wat" zegt ze zacht. Ik knik. Ze loopt weg. "Regelen voor wat?" Vraagt Nils. "Voor haar, ze vind iemand leuk" zeg ik zacht. De muziek staat gelukkig niet meer zo hard. "Wie dan?". Ik wenk naar Daan. "Oh zij, maar Daan vind haar niet leuk" zegt Nils. Ik haal mijn schouders op en loop naar Daan. "Hee Daan, ik mag niet zeggen wie het is" zeg ik zacht. Daan knikt begrijpelijk. Ik kijk Daan lief aan. "Er flirt iemand met Nils" zegt hij. Ik draai me om. Ik zie een meisje staan bij Nils. "Maar Nils geeft er niet om" zegt Daan erachteraan. Daan trekt me mee naar Nils. "Hee" zegt het meisje. "Hee" zegt Daan. Het meisje is lang, met blonde haren en super slank. "Ik ben Jamie" zegt ze. Ik knik. Nils kust me. "Wil je wat drinken?" Hoor ik Daan vragen. "Ja graag" zegt Jamie. Ze lopen weg. Nils laat me los. "Wat vroeg ze?" Vraag ik. "Oh niks, ze zei dat ik er goed uitzag" zegt Nils. Ik glimlach krampjes. "He, ik houd alleen van jou hoor" zegt Nils. Ik glimlach. Hij zoent me. Ik sla mijn armen om z'n nek. Hij zijne op m'n heupen. "Amber!" Hoor ik Eva roepen.

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu