Hoofdstuk 133.

85 4 2
                                    

Pov Nils
'Waar zijn jullie meebezig?!' Roep ik uit. Rein kijkt me met een grijns aan. Amber slaat zijn arm weg. 'Nils ik kan het uitleggen'. 'Leg uit dan'. Ze valt gelijk stil. 'Rein dwingt je of niet?' Ze schud d'r hoofd. 'Echt wel, je beschermt hem alleen'. Rein staat op. 'Ik dwing d'r niet dit wil ze zelf' zegt hij. 'Echt niet, ze houd van mij' zeg ik onzeker. 'Hielt is het nu' zegt Rein onverschillig. 'Hou je bek man!' Amber staat ook op. 'Nils ik hou van je maar.. Maar ik heb denk ik ook gevoelens voor iemand anders' zegt ze zacht. Ongelofelijk.. 'En hoelang speelt dit al dan?!'. 'Uhm.. Een week of twee denk ik?' Ik voel een traan langs mijn wang gaan. Amber wil me knuffelen maar ik duw haar weg. 'Ik kan me gevoelens niet tegen houden he Nils?!' Roept ze boos. 'Nee, maar je kan wel eerlijk zijn!' Roep ik terug. 'Please Nils, ik kan niet zonder je'. Ik denk meteen aan Emma.. Ze zei precies hetzelfde.. 'Dat zei Emma ookal'. Ik voel Daan woedend naar me kijken. 'Nils we komen hier samen doorheen'. 'Ja stik er lekker in, je vind iemand anders toch leuk?' Ze knikt voorzichtig. 'Dan maak ik het nu uit' zeg ik zelfverzekerd. 'Best!' Roept Amber boos. 'Ik zei het toch' sis ik tegen Daan. Daan knikt voorzichtig. 'M'n vriendin gaat naar m'n beste vriend.. Wat een slet' zeg ik op gemene toon. Amber kijkt me arrogant aan. 'Hou je bek over Amber' zegt Rein dreigend. 'Het is toch zo, eerst Daan, toen mij, nu jij.. Straks Owen nog en ze is heel mainstreet af'. Daan komt naast me staan. 'Nils heeft een punt Am' zegt hij. Amber kijkt boos naar Daan. 'Raak ik nu twee van m'n beste vrienden kwijt?' Vraagt ze bijna huilend. 'Jij gaat vreemd!' Roep ik boos. 'Nils toe nou'. 'Nee niks'. Ik loop de kamer uit. 'Nils wacht!' Ik trek de deur open. Amber pakt mijn arm. Ik duw haar hard naar achter. Ze knalt tegen de kast aan en klapt op de grond. 'Wow gaat ie Am?' Ik kniel naast haar neer. Dit was ook weer niet de bedoeling..

Pov Rein
'Nils doe normaal!' Ik duw hem bij Amber weg. 'Gaat ie Am?' De tranen stromen over haar wangen. 'Ja het gaat, alleen een beetje duizelig' zegt ze zacht. 'Wat is jou probleem?!' Ik duw Nils naar achter. 'Ik wou haar geen pijn doen, gast chill'. Ik duw hem tegen de muur. 'Jij laat haar met rust, ze kiest voor mij dus hou je er buiten'. Nils duwt me tegen de andere muur. 'Ik laat haar niet zomaar gaan' sist hij.

Pov Daan
Nils en Rein staan wat te bekvechten en te duwen. Ik kniel naast Amber neer. 'Zullen we het nu vertellen?' Fluister ik. Ze knikt. 'Het kan toch niet meer erger worden'. Ik druk mijn lippen op de hare. Eindelijk word onze liefde weer echt.

Pov Rein
Ik draai me om naar Amber en zie haar met Daan zoenen. 'Godverdomme!' Roept Nils geïrriteerd. 'AM WAAR BEN JE NOU MEE BEZIG!' Schreeuw ik bijna. Daan staat op en kijkt ons boos aan. 'Amber en ik houden van elkaar'. Nils en ik kijken elkaar aan. 'Ik snap het nu niet meer' zeg ik vol woede. 'Am en ik hebben zoveel gedaan! Ik dacht dat ze mij leuk vond!' Daan glimlacht. 'Ik was Amber's eerste he?' Nils pakt z'n shirt vast. 'Hoelang speelt dit nou weer dan?' Sist hij. 'Al voordat ik met Emma had'. Nils laat hem los en kijkt naar mij. 'Dat kan niet! Toen was ik met Amber'. 'Ik ook' zeg ik zacht. 'Jij hebt nooit met Amber gehad'. Ik kijk boos naar Daan. 'Dit kan echt niet hoor, ik was elke avond met Amber' zegt Nils onzeker. 'Uhm.. Er zijn ook middagen? School?'. Nils mond valt nu open. 'Toen ik eruit gestuurd was en het zo lang duurde voor Amber kwam?' Daan knikt. 'Toen op het strand?' Daan knikt. 'Toen ik bij de directeur moest zitten?' Vraag ik. Daan knikt weer. 'Toen..' 'Ja toen ook'. 'Maar dat kan nooit!' Ik kijk naar Amber. Ze kijkt naar de grond. Daan trekt haar overeind. 'Amber waarom date je ons alle drie? Dit is niet normaal hoor' roep ik uit. 'Je gaat vreemd onder ons vreemd gaan!' [ 😏😂] 'Het spijt me oke? Ik vond Nils echt heel leuk, facking lang ook, maar sinds toen op het strand, toen Daan en ik net alsof deden dat we een relatie hadden, werd ik weer verliefd op hem. En ja., hij ook op mij. We hebben toen onder schooltijd wel eens afgesproken bij de wc's of in de kantine. Als Roy niet kwam was Daan er wel. Je was echt een geweldig vriendje Nils, en met jou was het ook fijn Rein maar.. Maar Daan en ik.. We zijn gewoon nooit gestopt met van elkaar te houden' verteld Amber in één keer. 'Maar.. Ik heb het nooit gemerkt' zeg ik verbaast. 'Klopt, we zijn goed he?' Daan slaat een arm om Amber heen. 'Het spijt me Nils' zegt Amber zacht. Ik kijk naar Nils. Hij kijkt boos, verdrietig, en onverschillig tegelijk. 'Bro we komen hier uit'. Ik wil een arm om hem heen slaan maar Nils slaat hem weg. 'Jullie.. Jullie hebben gewoon met Amber dingen gedaan terwijl ik met haar was' zegt hij zacht. 'Ik HAAT JULLIE!' Nils trekt de deur open en rent weg. Amber begint weer te huilen. Ze drukt zich tegen Daan aan. 'Ik kan er niet tegen Nils zo te zien!' Zegt ze huilend. En ik kan er niet tegen jou zo te zien..

------
Oke ik denk dat niemand dit verwacht had ☺️ ik dacht laat ik het verhaal een andere draai geven, eerlijk: wie had dit gedacht?

I hope you like it 💘

Vote & comment is lieeef 😘

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu