~ vanuit Amber ~
Daan, Rein, Nils en ik lopen naar mijn huis. Nils zit de hele tijd snoep te vreten. Ik pak er ook zo nu en dan één. Daan en Rein hebben ook een zak gehaald. "Nils stoppen nu, je word straks hyper van de suiker!" Roept Rein. Nils stopt nog een snoepje in zijn mond. Rein pakt de zak af. "Geef terug" zegt Nils als een klein kind. Rein rent weg. Nils rent achter hem aan. Gek genoeg haalt Nils hem makkelijk in. "Dankje Rein" roept hij. Nils pakt de zak af. "Hoe kom jij zo snel?!" Vraagt Rein verbaast. "Suikuuuuuurrr!" Roept Nils. Ik pak zijn hand. "Mag ik die zak eens?" Vraag ik aan Nils. Nils geeft hem aan mij. Ik pak een watermeloen snoepje. Rein loopt naar ons toe. "Ik snap niet dat Nils dun is" zegt hij. "Dat is voor iedereen een raadsel" zegt Daan. Nils haalt zijn schouders op. "Misschien ben ik gewoon zo super uniek dat jullie dat niet aan kunnen en ben ik zo speciaal enzo en dan kunnen jullie ni...". Daan slaat een hand voor Nils' mond. "Rustig praten gast ik volg je niet". Nils haalt zijn hand weg. "Zo snel praat ik toch niet?". Ik glimlach. "Ik volgde het ook niet eigelijk" zeg ik zacht. Ik pak Nils hand weer. We lopen door naar mijn huis. "Ik heb veel adrenaline ofzo nu" zegt Nils. Ik glimlach. "Zeg dat wel ja" zegt Daan. Ik open de deur en gooi de sleutels de kamer in. "Ik blijf hier wonen" zegt Rein. "Ik dacht het niet" zegt Nils lachend. "Nils ga maar springen ofzo" zegt Daan. Nils begint te springen. "Ja met je armen en benen spreid sluit hé" zegt Rein. Rein gaat voor Nils staan en kijkt hem aan. "Ik doe mee" zegt hij. Ik ga naast Daan op de bank zitten. "Wie het langste volhoud mag Amber kussen" zegt Nils. "Best" zegt Rein. Ik glimlach. Daan laat me filmpjes op insta zien. "Ik hou het toch langer vol" zegt Nils. "Jaja dacht je" zegt Rein. "Wauw ze vechten om je lippen" zegt Daan lachend. Ik bloos en lach mee. "Laat dat filmpje van de Rein en de Nils eens zien" vraag ik aan Daan. Daan zoekt het op. "Nee dat is te falend" zegt Rein. "Is dit niet falend dan?" Vraagt Nils. Daan start de video. "Nils is cute" zeg ik glimlachend. "Ja en Rein is schattig" zegt Daan plagerig. "Owen moet weer eens komeeeeeeeennn" zeg ik zeurend. "Oke Nils ik geef op" zegt Rein hijgend. Nils glimlacht. "Yes ik win!" Roept hij. "Jullie lijken wel baby's" zegt Daan. Nils loopt naar hem toe. "Moet je hoek?". Daan staat op. "Ja kom maar" zegt hij dreigend. Nils glimlacht. "Bff" zegt Daan. Ze knuffelen elkaar zo hard dat het pijn doet. "Wauw jullie zijn weird" zegt Rein. Rein slaat een arm om mij heen. Nils loopt naar ons toe. Ik zoen hem. Nils zoent heel wild terug. Nils smaakt zoet door het snoep. Nils trekt terug. "Je smaakt naar bubblegum" zeg ik lachend. "Ja duhhh ik heb me vol gevreten" zegt Nils. "Je bent druk en wild en hyper" zeg ik lachend. Rein pakt zijn telefoon en grinnikt. "Wat heb je gedaan Rein?" Vraagt Daan. "Ik heb voor een dubbeldate gezorgd" zegt Rein trots. "Met wie?" Vraagt Nils. "Sharon, Daan, jij en Amber" zegt Rein. "Moet ik met m'n ex aan één tafel gaan zitten?!" Vraagt Nils ongelovig. Rein knikt. "He Nils moet ik ook" zeg ik. Ik geef Daan een highfive. "Gaat super leuk worden hoor" zegt Daan.
JE LEEST
"Amber, don't give up.." || Mainstreet Fanfictie
FanfictionEen mainstreet fanfictie. [ VOLTOOID ] Amber is een meisje met weinig zelfvertrouwen. Ze is net verhuist naar een nieuwe stad en kent niemand. Haar vrienden hebben haar allemaal in de steek gelaten en ze voelt zich heel alleen. Ze woont bij haar ove...