Hoofdstuk 139.

92 5 1
                                    

Pov Amber
Ik voel dat Rein naar me kijkt. Ik neem een klein hapje van m'n broodje. 'Is er iets?' Ik kijk Rein aan. Meteen kijkt hij de andere kant op. 'Hallo Rein?' Rein glimlacht. 'Ik denk dat Daan en Nils het niet fijn vinden dat ik hier ben'. Nils komt de keuken in. Hij geeft Rein een boze blik en loopt door naar buiten. 'Dat bedoel ik!' Roept Rein. Ik glimlach. 'Het is vast niks joh, ochtendhumeur?' Ik neem nog een hap van m'n broodje en gooi de rest weg. 'Wat gaan we vandaag doen?'

Pov Daan
'Zitten Rein en Amber te ontbijten?' Nils knikt en komt naast me zitten in het gras. 'Ik mis d'r' zucht Nils. 'Gast je komt wel over haar heen, er zijn meer meisjes'. Nils knikt nadenkend. 'We moeten niet zo stom doen, we zijn verkeerd bezig'. Ik ben het met Nils eens.. We doen net alsof Rein niet met Amber mag hebben. Rein komt na een paar minuten ook buiten. 'Wat doe ik verkeerd?' Roept hij zuchtend. Nils kijkt naar mij en glimlacht. 'Niks, we zijn jaloers'. Rein krijgt een bigsmile op z'n gezicht. 'Jullie zijn jaloers op mij?' Roept hij verheugt. 'Denk het'. Amber komt nu ook buiten. 'Vandaag naar het zwembad?' Stelt ze voor. 'Jaaa' Rein rent naar binnen. Ik sta op. 'Is goed'.

Pov Rein
Ik trek Amber mee het water in. 'Zwemmen is zo leuuk!' Roept ze blij. Nils en Daan komen achter ons aan. 'Jaa'. We zwemmen naar het bubbelbad gedeelte en gaan op de banken zitten die onderwater staan. Nils en Daan kijken allebei naar Amber. Niet dat zij dat doorheeft. 'Hee daar is Anna' roep ik snel. Daan draait zich om. 'Oeeeeh Daan en Anna' roept Nils meteen. Daan duwt hem onderwater. 'Zie dan, daar is Emma' roept Daan als Nils weer bovenkomt. Nils draait zich meteen om. 'Oeeeeh Nils en..' Nils slaat z'n hand voor Daan's mond. 'Oeeeeh' zegt Amber lachend. 'Doe normaal, ik vind d'r niet leuk' zegt Nils geïrriteerd. 'Oh mooi dan ga ik weer achter d'r aan'. Daan zwemt in de richting van Emma. 'Maar.. Nee..'. Nils vind d'r dus wel leuk. Daan komt voor die bij haar is al weer terug. 'Just kidding, she is al yours' zegt Daan met een accent. 'Ik wil d'r niet'. Nils geef nou maar toe, dit hou je niet vol.

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu