~ vanuit Daan ~
Ik word wakker met Amber naast me. Ik kijk op de klok en zie dat we nog twee uur hebben tot school. Ik klim het bed uit en ga voor de spiegel staan. Amber beweegt en opent haar ogen. Ik wil haar kussen maar ze draait zich om. "Nee Daan ik wil slapen" mompelt ze. "Oke, ik maak je zo wel wakker" fluister ik. "Dankje, ik hou van je". Nils opent zijn ogen. "He Daan" zegt hij. Hij klimt het bed uit en pakt zijn spijkerbroek. "Ik ga me alvast omkleden". Ik hoor Nils naar de badkamer lopen. Sharon word ook wakker. "He Daan" zegt ze. Ze gaat overeind zitten. "Goed geslapen?" Vraag ik. "Ja best wel, jij". Ik lach. "Beter dan ooit" zeg ik. "Hebben jij en Amber iets gedaan?" Vraagt Sharon fluisterend. "Nee" antwoord ik. Nils komt de kamer binnen. Hij draagt een spijkerbroek en gympen. Sharon lacht. "Wat" vraagt Nils. "Niks" zegt Sharon. "Ze vind je knap dat zie je toch?" Zeg ik lachend. Amber gaat overeind zitten. "Goedemorgen" zegt ze lachend. Ik kus haar kort. Ik pak me kleren en loop naar de badkamer.~ vanuit Amber ~
Ik pak kleren uit de kast en loop de gang op. Daan komt net de badkamer uit. "Oh me sokken vergeten" ik loop achter hem terug naar mijn slaapkamer. Nils en Sharon zitten elkaar te zoenen op mijn bed. Daan glimlacht. "Goed bezig Nils" zegt hij. Nils schrikt en kijkt Daan aan. Daan ploft naast hem neer. Nils bloost. "Jezus, je moet gewoon schijt aan alles hebben joh" zegt Daan. Ik pak mijn sokken en loop naar de badkamer.~ vanuit Nils ~
Daan zit naast me. Ik trek mijn kleren aan en veter mijn schoenen. Amber en Sharon komen de slaapkamer weer in. "Nils blijf je weer slapen?" Vraagt Amber aan me. "Ja, ik blijf tot mijn vader me het huis weer in laat" zeg ik. "Is goed schat" zegt Amber. Daan kijkt me aan. "Beter gaan we vandaag wel even naar school" zegt hij. "Nee nooit meer never ever nooit" zeg ik. Amber pakt mijn arm en trekt me van het bed af. "Hoe moet ik anders overleven?" Vraagt ze. "Gewoon" zeg ik. Amber trekt me de trap af en duwt me de deur uit. "Nils is stout dus krijgt hij geen eten" zegt Daan lachend. Ik lach terug. We fietsen naar school. Sharon slaat af naar de stad.~ vanuit Amber ~
Ik loop met Nils en Daan de school in. Nils en ik hebben les in 210 en Daan in 218 dus we zien elkaar nog. Ik trek Nils het lokaal in en kus Daan snel. "Kut eco" zegt Nils als ik naast hem zit. "Meneer Käller...." Klinkt het meteen daarna. Ik kijk Nils begripvol aan. We lopen de gang door naar de uitstuurruimte. "Beter gaan we die les nooit meer in" zegt Nils. "Welke les?" Vraagt Daan. Ik draai me om en kus hem. "Ook eruit Daan?" Vraagt Nils. "Ja, bij verzorging, omdat ik de baby naar Rein's hoofd gooide" zegt Daan. Ik lach. We pakken een gele kaart en gaan naast elkaar zitten. Er zitten meer mensen. Ik schuif mijn tafel aan die van Nils. Daan doet hetzelfde. "Meteen terug" zegt de mevrouw. "Ja doei" zegt Nils. "Dikke retweet" zeg ik. Ze laat ons verder met rust. De volgende lessen gaan gelukkig goed, kan niet wachten tot twaalf uur.
{ tijdsprong naar 12:17 }~ vanuit Daan ~
Ik fiets met Amber, Nils en Rein naar het huis van Amber. "Dat is echt onze hangplek ofzo" zegt Nils. "Ja klopt" zegt Amber. We zetten onze fietsen neer en openen de deur. Sharon knuffelt ons. "Ik heb chocola en fruit gehaald" zegt ze. "Lief, dankje" zegt Amber. "Owen appt me" zegt Rein.
O = Owen
R = Rein
O: hee ik moet nog 2 dagen 🔫
O: en daarna gaan we een week op vakantie naar Ibiza 🎉
R: oh gaaaaaaaaf ☺️
O: zeg tegen de rest dat ik ze mis en snel weer af kan spreken :)
R: is goeed, doeeeg~ vanuit Amber ~
Ik lees het gesprek. "Gaaf, Ibiza. Daar wil ik ook wel heen" zegt Daan. "Ik ga mee" zeg ik. We lopen naar boven en kletsen wat. De tijd vliegt voorbij. "Kut, ik moet weg" zegt Rein opeens. "Wattan?" Vraag ik. "Nou, ik moet zeven uur thuis zijn en het is nu kwart voor zeven". Rein staat op. "Ik doe de deur wel open". Ik laat hem naar buiten. "Hier, een sleutel, dan kan je er altijd in". Ik gooi een reservesleutel naar Rein. "Bedankt!" Roept hij. Ik ren weer naar boven. "Mooi" zegt Daan. Nils kust Sharon meteen. "Nou jullie gaan snel" zegt Daan. "Ja klopt" zegt Nils. "Yes je luistert een keer naar me" zegt Daan. Ik kus Daan. "Ik heb alcohol gefixt" zegt Sharon. "Ah gaaf" zegt Nils. We drinken allemaal een beetje. "Wauw dit is wel sterk" zegt Nils na een tijdje. "Valt mee hoor" zegt Sharon. Nils doet muziek aan. "Jammer dat Rein al weg is" zegt Sharon. "Ja beetje wel" zegt Daan. "Maar nu kunnen we doen wat we willen". Daan kust me. Ik kus terug. Ik hoor Sharon giechelen. Nils zit bij haar aan de andere kant van het bed. Daan duwt me het bed op. Nils zet de muziek zachter. Daan hangt boven me. Ik kus hem nog steeds. Vanuit mijn ooghoek zie ik dat Nils Sharon kust. Hij maakt haar bloesje open. Zij trekt zijn shirt uit. Daan ziet het ook en kijkt naar Nils. Hij hangt nog steeds boven me. De muziek staat best hard. Daan fluistert in mijn oor. "Volgens mij gaan ze" fluistert hij. "Kom we gaan naar beneden". Daan trekt me de kamer uit. Hij lacht naar me. "Komt door de drank" zeg ik lachend. "Maar goed dat Rein weg is". Daan kust me op de bank. "Anders voelde hij zich vast alleen"~ vanuit Nils ~
Sharon ligt onder me. Daan en Amber zijn weg, of ik zie ze gewoon niet. Sharon doet haar bloes uit. Ik kus haar. Ze lacht. Ze draait en ligt boven. Ze maakt mijn broek los. Ik kus haar nog eens. Ze kijkt me lief aan. Ik maak haar broek los en trek hem uit. Ik draai haar om waardoor ik weer boven lig.~ vanuit Sharon ~
Nils kust me. Ik lig onder hem. Hij pakt iets uit zijn zak. "Veiligheid boven alles". Ik trek zijn broek uit en kus hem wilt. "Ik hou van je" fluistert hij.~ vanuit Amber ~
Daan hangt boven me. Hij kust me en trekt mijn shirt uit. Mijn telefoon gaat af. Ik neem niet op. Ik draai om en lig boven. We horen een hek open gaan, maar reageren niet. Ik trek zijn shirt uit. Hij lacht lief. Ik kus hem. Ik maak zijn broek los en hij de mijne. "Amber?" Hoor ik roepen. Rein staat bij de deur. "Rein!" Gil ik. Daan kijkt hem geschrokken aan. "Uhm" zeg ik. Ik ga van Daan af en doe mijn shirt aan. Daan bloost. "Wauw dat is de eerste keer dat ik jou zie blozen Daan" zegt Rein. Daan maakt zijn broek weer vast. "Wat doe je hier?" Vraag ik. "Nils zijn telefoon lag bij mij, maar waarom doen jullie dit niet boven?" Vraagt Rein. "Nils en Sharon zijn boven" zegt Daan. "Oh mooi dan breng ik de telefoon even". Rein loopt de trap op. "Nee Rein wacht!"
JE LEEST
"Amber, don't give up.." || Mainstreet Fanfictie
FanfictionEen mainstreet fanfictie. [ VOLTOOID ] Amber is een meisje met weinig zelfvertrouwen. Ze is net verhuist naar een nieuwe stad en kent niemand. Haar vrienden hebben haar allemaal in de steek gelaten en ze voelt zich heel alleen. Ze woont bij haar ove...