~ vanuit Amber ~
Ik lig naast Nils. We kijken een film op Netflix. Daan is aan het douchen. Sharon komt de slaapkamer binnen. "Gaan we vandaag naar de stad Am? Ik moet echt nieuwe kleren hebben" vraagt ze. "Ja is goed" antwoord ik. Ik pak me schoenen. "Ik blijf wel bij Daan, misschien gaan wij ook nog wat doen" zegt Nils. "Is goed". Sharon kust hem. "Doeeeg". Ik loop met Sharon naar beneden. Ik pak me tas en trek me jas aan. Het is druk in de stad. We lopen de v&d in. "Omg check deze broek dan" zegt Sharon. Ze haalt de broek van het rek. "Die is fking strak man. "Ja om je benen en kont" zegt Sharon. Ze duwt hem in me handen. "Jij moet ook passen" zeg ik lachend. Ze pakt ook een broek van het rek. We lopen naar de kleedhokjes. "Wauw kijk" zegt Sharon. "Push up bh's". Ze loopt er heen. "Sharon toe even" zeg ik. Ik blijf mooi staan. "Leuk voor Nils toch?" Zegt ze. Ik loop naar haar toe. "Pas deze" zegt ze. "Dan pas ik die ook". Ik kijk haar glimlachend aan. "Oke dan". We lopen naar de achterste hokjes. Ik pak de laatste en Sharon die ervoor. Ik trek de broek aan. Ik kijk naar mezelf. Hij staat inderdaad goed. Sharon slaat het hoekje van het gordijn om. "Kijk" zegt ze. Sharon staat de broek ook goed. "Wauw jou kont man" zegt ze tegen me. "Ja erg he" zeg ik onzeker. "Nee juist niet, ben jaloers op je". Sharon knuffelt me. Ik doe me gewone broek weer aan. Ik wil doe me shirt uit. M'n mond valt zowat open. Ik zie vanuit de spiegel Rein lopen. Ik trek het gordijn tot op de centimeter dicht. "Kom eens kijken" fluistert Sharon. Ik trek me shirt weer aan. Ik maak een spleetje bij haar gordijn. "Staat goed toch?" Zegt ze. "Je mag het ding wel verder open doen hoor" zegt ze. "Nee, Rein staat daar". Sharon lacht. "Oh laat dan maar". Ik loop naar me eigen hokje. Ik trek de bh snel aan. Sharon doet het gordijn een beetje open. "Leuk voor Daan" zegt ze. Ik zie dat Rein mijn kant op kijkt. Vanuit de spiegel ontvang ik zijn ogen. Ik druk me helemaal tegen de muur aan. "Wat doe je nou?" Vraagt Sharon. "Rein kan me zien". Sharon draait zich om. "He Rein" roept ze. Rein komt naar ons toe. Ik sla Sharon en trek het gordijn dicht. "Ze paste een bh, vandaar" hoor ik Sharon zeggen. "Ja ik zag het" zegt Rein. "Mara past nu precies dezelfde". Ik trek net gordijn open. "Oke" zeg ik. Mara komt ook naar ons toe. "Wauw we kopen gewoon allemaal dezelfde bh" zegt Sharon. Mara glimlacht. Ik loop met Sharon naar de kassa. We rekenen af en gaan naar de Hema. "Wil je ook een broodje?" Vraag ik. "Ja we kunnen wel 1 delen" zegt ze. We gaan in een hoek zitten. "Even me app kijken" zegt Sharon. Ze pakt d'r mobiel. Ik snij het broodje. "Nils appt me dat ze zijn gaan lasergamen met Owen". "Oke, dat is ook meer wat voor jongens" zeg ik. We eten het broodje en lopen door de stad. "Oh daar komt Eva" zeg ik tegen Sharon. Ze loopt naar ons toe. "Waar is je vriendje slet?" Vraagt ze zo gemeen als maar kan. "Daan is gewoon iets met Nils doen hoor, en noem me geen slet" zeg ik boos. "Je vond gym zeker wel leuk met Nils of niet?" Vraagt ze plagerig. Voor dat ik iets kan zeggen springt Sharon er tussen. "Nils is mijn vriendje hoor, en ik ben d'r beste vriendin dus je moet optyfen" zegt ze. "Je bent gewoon jaloers" zeg ik. Eva lacht en draait zich om. "Doei popjes" zegt ze. Ik moet me inhouden om haar niet te schoppen. "Waar de fuck lult ze over" zegt Sharon onzeker. Ik knuffel haar. "We moesten met gym judo doen, en dat was nog al dicht bij elkaar, maar ik heb niks gedaan" zeg ik. "Oh en nu gaat ze mij proberen boos te maken op jou?" Zegt Sharon. "Ja klopt, echt een kutwijf". Sharon lacht. "Gelukkig kan ik niet boos op je worden". Ik knuffel haar nog eens. We lopen naar huis.~ vanuit Nils ~
Ik heb een raar vest aan en wacht tot het spel begint. Daan en Owen zitten ergens verstopt. "Ik zit achter een sorry lichtgevend blok. Ik zie Daan lopen en schiet op hem. "Nee Nils" zegt Owen schiet op mij. Ik ren weg. Ik hoor Owen schieten op Daan. Vanaf hier kan ik makkelijk op Daan schieten. "Jij gaat dood Daan" lacht Owen.{ tijdsprong 20:43 }
~ vanuit Amber ~
"Pas 'm nou nog eens" dringt Sharon aan. "Waarom? Je zag hem toen in de winkel?" Zeg ik lachend. Ik doe de rolgordijnen beneden dicht en trek de bh aan. Sharon doet hetzelfde. "Die van jou zijn groter" zegt ze. "Nou en joh" zeg ik lachend. Ik pas de broek ook nog een keer. "Staat je echt mooi" zegt Sharon. Ze trekt de broek ook aan. Ze heeft gelijk, bij mij lijkt alles groter. "Het staat jou ook fantastisch" zeg ik. "Nu zijn we tweeling" lacht Sharon. Ik zet muziek hard aan. "We moeten ons nu wel omkleden hoor!" Schreeuw ik na een tijdje. "Ja doe ik ook". Ik zet de muziek uit. We horen de deur opengaan. "Kut ik heb niet gehoord dat iemand de sleutel in het slot deed. Sharon slaat haar handen voor haar gezicht. "Hee" hoor ik Nils roepen. Hij komt de kamer in. "Wauw" zegt hij verbaast. "Ja we waren aan het passen en hoorden de deur niet" zegt ze. Daan komt ook binnen. Hij bekijkt me helemaal. Ik bloos. Sharon lacht. "Naja nu is het geen verassing meer" zegt ze.~ vanuit Daan ~
Ik kijk naar Amber. Ze bloost. Ze draagt een push up bh en een tering strakke broek. Nils stoot me aan. Ik schrik op uit mijn gedachten. "Waar denk je aan?" Vraagt hij. "Dat weet je zelf ook wel" lach ik. Ik ga op de bank zitten. "Mara en Rein waren ook in de v&d" zegt Sharon. Ze gaat bij Nils op schoot zitten, Amber bij mij. "Mara paste precies dezelfde broek en bh" zegt Amber. Nils lacht. "Wat?" Vraag ik lachend. "Nou ik ga voortaan ook mee kleren kopen" zegt hij. "Nee Nils" zegt Sharon lachend. Ik kan me ogen niet van Amber afhouden. Ze lacht naar me en kust me. Er word weer een sleutel in het slot gedraaid. "Kut dat is Rein" zegt Amber. Ze trekt snel haar shirt aan. "Sharon!" Roep ik. Nils houd d'r al weer helemaal vast. "Rein komt" zeg ik. "Omg". Ze trekt haar shirt aan. "He" zegt Rein. Amber gaat weer bij mij op schoot zitten. Haar borsten zijn groter dan anders, je ziet het wel. "Ik verveelde me dus ik dacht ik ga naar Amber, maar jullie zijn er allemaal ook" zegt Rein. "Ja, Sharon en ik wonen hier" zegt Nils. "Oh gaaf" zegt Rein. De bel gaat. Amber staat op en open de deur.~ vanuit Amber ~
Ik open de deur. "Owen?" Zeg ik verbaast. "Ja hee, wauw" zegt hij. "Je ziet er anders uit". Ik lach. "Ja, maar wat kom je doen?" Vraag ik. "Is Rein hier? Want ik moet hem spreken". "Ja kom maar binnen". Ik loop voor Owen de kamer in en ga bij Daan zitten. "He Rein" begint Owen. "Kan ik je even buiten spreken?". Rein staat op. Ze lopen naar buiten. Daan begint me meteen te kussen. "Je bent mooier dan ooit" fluistert hij. "En geen alcohol vandaag" zegt Nils. "Retweet" zeg ik. Daan lacht. "Oke, geen drank". "Sharon" roep ik. "Ja?" Ze maakt zich los uit Nils' greep. "Niet weer als er nog anderen zijn he?". Ze lacht. "Is goed". Ik hoor Rein best hard praten. "Zitten ze nou te schreeuwen?" Vraag ik aan Daan. Daan staat op en loopt naar de deur. "Wow jongens, he!" Roept hij. Hij rent naar buiten. Ik loop naar hem toe. Rein en Owen zijn een soort van aan het vechten. Ik loop naar buiten. Twee jongens die langs fietsen fluiten. Ik steek me middelvinger op. Daan haalt Owen en Rein uit elkaar. "Wat doen jullie nou?" Vraagt hij boos. "Hij date mijn vriendin!" Roept Rein. Daan's mond valt open. "Nee, jullie vinden toch niet dezelfde leuk?" Zegt hij zuchtend. "Nee hij mag haar niet leuk vinden!" Roept Owen. "Uhm jongens, ga dit even bij haar bespreken" Daan duwt ze de tuin uit en trekt mij mee. Owen en Rein blijven achter. Sharon heeft d'r shirt al weer uit. Ik trek de mijne ook uit. We lopen met z'n vieren naar boven. Ik loop naar het balkon. Rein staat beneden en kijkt naar boven. Hij glimlacht naar me. Ik bloos en trek het gordijn dicht. Ik hoor Rein weer kreun geluiden maken. "Omg Nils oh" roept hij. Nils stapt het bed uit. "Rein, hou je bek dicht!" Roept hij lachend naar beneden. "Doe ik schat doeeeg!" Roept hij. Rein pakt zijn fiets en fietst naar huis.
JE LEEST
"Amber, don't give up.." || Mainstreet Fanfictie
FanfictionEen mainstreet fanfictie. [ VOLTOOID ] Amber is een meisje met weinig zelfvertrouwen. Ze is net verhuist naar een nieuwe stad en kent niemand. Haar vrienden hebben haar allemaal in de steek gelaten en ze voelt zich heel alleen. Ze woont bij haar ove...