Hoofdstuk 48.

109 6 0
                                    

~ vanuit Nils ~
Ik zit naast Lucas. Amber ging bij dit vak naast Hanna zitten. Ik vind het best. Lucas is heel aardig. "Jullie mogen jullie spullen opruimen". Ik pak mijn tas en geef Lucas m'n app. "Ik app je vanavond misschien nog" zegt hij. Lucas heeft hele blauwe oven en blond haar. Amber gaat op mijn tafel zitten. "Nog twee minuten dan uit yeeeeess" zegt ze lachend. "Daan en Rein moeten helaas wel nablijven". Ik knik en pak mijn mobiel. Amber kijkt mee op me telefoon. "Wat is het meisje op je achtergrond mooi" zegt ze lachend. Ik glimlach. "Ja ze is perfect" zeg ik zacht. Amber drukt een kus op mijn lippen. De bel gaat. "Kom we gaan op Daan en Rein wachten". Ik pak haar hand. We lopen de trap op naar wiskunde. "He Nils, Amber" roept Rein vanuit het lokaal. "Stil Rein!" Roept de leraar boos. Rein kijkt hem onschuldig aan. "Daan, jij mag nu wel gaan" horen we de leraar zeggen. Daan staat op en loopt het lokaal uit. Rein roept nog iets onverstaanbaars. "He jongens". Daan loopt naar ons toe. "Rein zei dat we wel konden gaan". Ik knik en sla een arm om Daan heen. Amber slaat ook een arm om mij heen. "Zeg Am, zo passen we niet door de deur" zegt Daan lachend. Ik glimlach. Amber laat ons los en rent de trap af. Ze glimlacht. Ik loop de trap af en spring de laatste treden. Ik sla mijn armen om haar heen. Ze begint te gillen en te lachen. Daan komt naar ons toe. We lopen de andere trap af en door naar buiten. Ik fiets tussen Daan en Amber in. Daan valt zowat van zijn fiets. "Wow gast" zeg ik lachend. "Ja ik ben moe oke" zegt Daan zuchtend. We gooien onze fietsen tegen het huis. Ik zet die van mij op slot. Daan staat naast me. Amber loopt naar het huis en opent de deur. Ik volg haar naar binnen. "Ik doe muziek aan" zegt Daan. Hij zet de radio aan. "Is it L O V E somebody tell me what's happen to me" dreunt uit de radio. "Dit liedje ken ik" zegt Daan lachend. Amber gaat op mijn schoot zitten. Haar telefoon trilt. Ik pak haar telefoon en open app. "Vanmiddag ga ik iets met Daan doen dus kom ik niet, hou van je xo Sharon" lees ik voor. Amber en ik kijken Daan aan. "Wat?" Vraagt hij. "Je gaat wat met er doen, wat?" Vraag ik. "Doen? Ik?" Vraagt Daan verbaast. Daan schiet overeind. "Kut ik zou iets met haar doen!". Amber pakt de telefoon en appt Sharon. Sharon appt meteen terug. "Daan, ik heb gezegd dat je moest nablijven en dat je meteen naar haar toe komt als je weg mag" zegt Amber. Daan staat op. "Omg dankje anders was ik echt dood". Ik glimlach. "Ga dan sukkel" zegt Amber lachend. Ze duwt hem de deur uit. Ik ga bij het raam staan. Daan zwaait vanaf zijn fiets. Amber duwt me op de bank. Ik glimlach. Ze drukt een kus op mijn lippen. "Wat gaan we straks met Rein doen?" Vraagt ze glimlachend. Ik denk na. De bel gaat. "Nee hij is er al" zegt Amber zuchtend. Amber loopt naar de deur. "Wauw Rein!" Hoor ik haar zeggen. Amber loopt de kamer in. "Rein was aan het zoenen met een meisje" verteld Amber. "Yes kan ik hem eindelijk terugpakken" zegt ik lachend.

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu