Hoofdstuk 95.

89 5 0
                                    

~ vanuit Amber ~
Mijn wekker gaat af en ik sla hem uit. Auw me hoofd. Ik voel misselijkheid door me heen gaan. Ik adem door mijn neus in en door mijn mond uit. Ik voel dat Nils zich beweegt. "Goodmorning" zegt hij kreunend. "Am wat is er?". Ik sla mijn handen voor m'n mond en ren naar de wc. Ah wat vies. Ik spoel de wc door en kijk naar mezelf in de spiegel. Ik doe me haar in een knotje en spoel me mond met water. Daarna loop ik weer naar de slaapkamer. "Weer misselijk?" Vraagt Nils. Ik knik. "Vast door gister". Ik ga weer naast Nils liggen. "Daan appte dat hij en Rein zo komen". Ik zucht. "Moet ik ze afzeggen?". Ik schud mijn hoofd. "Het is leuk dat ze komen". Ik klim het bed weer uit en ga aan mijn bureau zitten. Nils pakt z'n mobiel.

{Amber's dagboek}
Ja maar weer eens iets noteren. Ik ben misselijk als de tering. Nils denkt dat het komt door de alcohol-cola van gister. Ik denk dat btw ook. Wat kan het anders zijn? ZWANGER?! Nee dat kan nooit. Nils en ik deden alles veilig..

Ik scheur de bladzijde eruit en gooi hem in de prullenbak. Dit mag Nils nooit weten. Als hij er achter komt dan moet ik straks zo'n test doen.. Doei. Ik ben toch niet zwanger.. Ik schrijf op de nieuwe bladzijde.

{Amber's dagboek}
Schrijven maar weer. Ik ben misselijk. Die kut Roy stalkt me nog steeds.. Hij wil dingen van me die ik nooit zou doen. Ik word al misselijk als ik er aan denk. Kut ik ga weer overgeven..

Ik ren snel de kamer weer uit. Kut misselijkheid.. Na een paar minuten loop ik weer terug. "Hier, water". Nils drukt een glas water in mijn handen. "Thanks!" Ik drink het in een keer leeg. "Is het goed dat ik me ga omkleden in de badkamer?" Vraagt Nils. "Ja, maar dan alleen je ondergoed oke? Want als ik weer mort kotsen..". Nils knikt. Ik ga op het bed zitten. "Adem in adem uit". Ik sluit mijn ogen. Als ik ze na een tijdje weer open zit Nils als weer op het bed met een spijkerbroek aan. "Voel je je al wat beter?" Vraagt hij. "Nee, slechter ook niet". Nils kijkt me begripvol aan. "Nils.." Begin ik. "Ja?". Ik zet m'n handen onder me hoofd. "Ik ga zo weer kotsen". Ik sta op en loop de kamer uit. Laatste keer hopelijk..

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu