Hoofdstuk 132.

80 3 1
                                    

Pov Nils
Ik druk op de bel en Emma doet open. 'Hee ik wou..' De deur word dicht gegooit. Ik bel weer aan. Emma doet weer open. 'Nils het spijt me oke? Ik moest het zeggen het was voor je eigen bestwil'. Waar heeft ze het over? 'Wat bedoel je?' D'r ogen schieten open. 'Heeft Daan het nou nog niet verteld?! Jezus!'. Ik kijk d'r moeilijk aan. 'Vraag het Daan, ik wil niet meer met Amber omgaan'. Ze wil de deur weer dichtdoen maar ik zet m'n voet ertussen. 'Dan ga ik niet meer met jou om' zeg ik redelijk fel. De tranen komen in haar ogen. 'Nils please ik kan niet zonder je'. Nu voel ik mezelf boos worden. 'Wat bedoel je daar nou weer mee?! Daan is je vriendje hoor'. Ze kijkt me doordringend aan. 'Nee'. Ik doe een stap naar achter. 'Nenenene nee. Je mag me niet leuk vinden'. De tranen stromen over d'r wangen. Ze slaat de deur dicht. Dit kan toch niet..

Pov Amber
'Ik ga even naar de plee hoor'. Daan verdwijnt in de hal. Rein trekt me meer naar zich toe en drukt zijn lippen op de mijne. 'Nee Rein niet nu' fluister ik. Rein kijkt me lief aan en drukt z'n lippen weer op de mijne. Waarom ga ik hier nou in mee? Ik voel Rein's hand naar m'n borst gaan. Ik trek terug en duw hem voorzichtig weg. 'Niet nu'. Daan komt de kamer al weer in. M'n telefoon gaat. Het is Nils..

"Hee Nils"
Nils : "Heee, ik denk dat ik weet wat er aan de hand is"
"Nils waar ben je?"
Nils : "Omw naar jou natuurlijk"
"Oke, wat is er aan de hand dan?"
Nils : "Emma vind mij leuk"
Nils : "Hallo Am?"

Ik druk Nils weg. 'Wie was dat?' Vraagt Rein. 'Nils'. M'n telefoon gaat weer. Ik gooi 'm op de bank. Daan pakt 'm. 'Nee Daan niet op..'. Tuurlijk Daan neemt meteen op en zet 'm op luidspreker. 'Ik kan er niks aan doen dat Emma mij leuk vind he Am?' Komt uit de telefoon. 'Ze wat?!' Schreeuwt Daan bijna. Een zachte "fack" komt uit de telefoon. 'Ik zei toch niet opnemen!' Roep ik boos tegen Daan. Rein pakt de telefoon af. 'Vind jij Emma ook leuk?' Vraagt hij. Ik kijk hem boos aan. 'Je blijft van Amber af' zegt Nils dreigend. Ik pak de telefoon van Rein af. 'We praten straks verder oke?' Zeg ik zo lief mogelijk. 'Is goed tot zo'. Ik doe m'n telefoon helemaal uit. 'En wat doen we nu?' Ik sla een arm om Daan heen. 'Waarom pakt Nils iedereen van me af?' Vraagt hij zacht. 'Dat ligt niet aan Nils maar aan Emma'. 'En jij dan? Jij had eerst ook met Daan' zegt Rein. Ik kijk hem boos aan. 'Hou jij je mond nou maar'. Rein kijkt me boos aan. 'Jij kan beter je mond houden'. 'Rein, je zegt de verkeerde dingen op de verkeerde momenten' sis ik terug. 'En wanneer ga je Nils vertellen van onze relatie?' Ik leg m'n hoofd in m'n handen. 'Wat zei je daar Rein?' Vraagt Daan best boos. 'Godver Rein denk nou eens na!' Gil ik bijna. 'Joh Daan wist het toch al!' Roept Rein boos terug. 'Wij hebben niks! Ik heb met Nils'. De bel gaat. Rein staat op. 'Zitten jij! En je houd je bek'. Ik duw hem terug in de bank en loop naar de hal. Ik open de deur en zie Nils staan. 'Hee' zegt hij afwezig. Ik glimlach en knuffel hem. 'Denk je dat Daan boos op me is?' Vraagt hij zacht. Ik knik. Nils loopt naar de woonkamer terwijl ik de deur sluit. Als ik de kamer inkom staan Nils en Daan alweer dreigend voorelkaar. 'Jongens please'. Ik ga naast Rein op de bank zitten. Hij wil een arm om me heen slaan maar ik sla hem weg. 'Doe normaal Rein' sis ik. Nils heeft het gelukkig niet gezien. Daan en Nils zitten wat naar elkaar te roepen maar ik luister er niet naar. Rein heeft nu ondertussen een arm om me heen geslagen. 'Rein toe nou' fluister ik. Hij drukt een kusje op mijn wang. Is dit dan het moment dat ik Nils ga breken? Moet alles hier eindigen? Moet ik Nils hier breken en Rein gelukkig maken? Is dit het wel waart? 'Jij moet van mijn vriendin afblijven en beter op de joune passen!' Roept Daan boos. 'Ik pas goed genoeg op Amber!' Daan wijst me aan en voor ik het weet kijk ik recht in Nils' betraande ogen..

--------
Ik denk dat dit hoofdstuk best wel goed eindigt 💘

I hope you like it 💋

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu