Heb heel lang niet aan deze geschreven, want ik had de hoofdstukken hiervoor al eerder klaar. Ik moet weer even in dit verhaal komen denk ik 😂 dus begin even later in het verhaal en niet vlak na dat van het vorige hoofdstuk.
Ik ga ook meer schrijven met hun gedachtes. Die herken je aan het scheve lettertype. Kuss
--------------
Paar dagen later 💘
~ vanuit Amber ~
"Rein, wees blij". Ik duw Rein de kamer in. "Ja, nee kan niet". Rein laat zich op de bank vallen. Nils loopt langs me naar de keuken. "Je gaat gewoon drie weken op vakantie deze zomer!" Rein zucht. "Drie lange weken zonder jullie, wauw". Ik haal m'n hand door z'n haar. "Jongens ik heb een goed idee!" Nils komt de kamer weer in. "We gaan met z'n allen op vakantie!" Rein krijgt een glimlacht op z'n gezicht. "Nils waar wou je dat van betalen?" Is het eerste wat ik vraag. "Van het geld van Sharon" hij trekt een la open. Oh ja, helemaal vergeten. "Mooi dat gaan we fixen". Rein pakt z'n mobiel.Wil ik wel op vakantie? Mij iets gevraagt? Nee.
~ vanuit Nils ~
Rein begint meteen te bellen. Ik kijk naar Amber. Ze lijkt niet blij. "Am wil je wel op vakantie?" Amber glimlacht. "Jawel, maar uhm.. Mag Daan dan mee?". "Tuurlijk!" Roept Rein voordat ik iets kan zeggen. "Goed Nils?" Amber trekt me op de bank. "Ja is goed" zeg ik met een fake smile. "Wacht, wil Emma dan niet ook mee?" Vraagt Rein. Ik knik. "Beter vragen we Owen dan ook".~ vanuit Daan ~
Ik pak snel m'n mobiel en neem op."HEEEE DAAAAAAN WE GAAN MET Z'N ALLEN OP VAKANTIE!" Zo te horen is het Rein.
"Aaahh gaaf, wanneer?"
"Kom straks even naar Am d'r huis met Em, dan praten we even"
"Is goed Reintje, tot straks"Ik stop m'n mobiel in m'n zak. "Mam, ben even naar Amber!" Roep ik naar boven. Ik hoor een zachte, onverstaanbare stem terug en sluit de voordeur.
-------
Korte part, maar vinden jullie het nog leuk ? Ben van plan een vakantie te doen met z'n allen :)Vote & comment ? 💋
JE LEEST
"Amber, don't give up.." || Mainstreet Fanfictie
FanfictionEen mainstreet fanfictie. [ VOLTOOID ] Amber is een meisje met weinig zelfvertrouwen. Ze is net verhuist naar een nieuwe stad en kent niemand. Haar vrienden hebben haar allemaal in de steek gelaten en ze voelt zich heel alleen. Ze woont bij haar ove...