Hoofdstuk 135.

78 4 1
                                    

Pov Owen
Ik kijk naar Nils. Hij heeft een gat in z'n hoofd. Voor de rest wat schaafwonden enzo. En een snee in z'n pols. 'Owen.. Wat is er gebeurd?' Ik draai me om en zie Amber huilend in de deuropening staan. Daan staat naast d'r. Naja.. Amber hangt tegen hem aan. 'Het is niks ernstigs hoor' stel ik haar gerust. 'Waarom zijn ze ogen niet open?' Ik glimlach. 'Chill Am, hij slaapt'. Amber laat Daan los en gaat naast Nils zitten. Ze pakt z'n hand. 'Hij heeft zichzelf gesneden..' Zegt ze zacht. Ik knik voorzichtig. 'Allemaal mijn schuld'. 'Wattan?' De tranen stromen over haar wangen. 'Het is uit tussen Nils en mij'. M'n ogen gaan wijder open. 'Dat meen je? Wattan?' Daan komt naast me staan. 'Ik heb met Amber'. Ik kijk hem boos aan. 'Dus je dumpt Emma gewoon meteen als Amber Nils dumpt?' Daan legt me alles uit. Ik kan het niet geloven.. 'Hee Am' hoor ik Nils zacht zeggen. 'Omg Nils ik dacht eerst dat je dood was' zegt Amber meteen. Nils glimlacht. 'Zo erg ben ik niet gewond'. Hij gaat overeind zitten. 'Waarom heb je m'n hand vast Am?'

Pov Amber
Ik knijp in Nils hand. 'Omdat.. We er altijd voor elkaar zouden zijn toch?' Nils glimlacht. 'Ja altijd, sorry dat ik net zo reageerde'. Ik glimlach. 'Is oke, ik snap het wel'. Ik kijk naar Daan. 'Ik uhm.. Het spijt me' begint hij. Nils steekt z'n andere hand naar hem uit. Daan begrijpt hem meteen. - ik niet maar oke - Nils en Daan geven elkaar een low five, high five iets. 'Mooi bro'. Rein komt de kamer in gerent met een meisje achter zich aan. 'Help me Daan!' Hij duwt Daan naar haar toe. 'Oh nee niet jij weer! Rot op Lisa'. Daan wil haar wegduwen maar hij word al gekust. 'Hallo?!' Ik duw Lisa hard naar achter. 'Daan is mijn vriendje hoor'. Lisa glimlacht. 'Nogsteeds?' Niet nogsteeds maar opnieuw. 'Ja nogsteeds ja!' Ik trap haar de kamer uit. 'Blijf van me af!' Lisa trapt me terug. 'Rot op'. Ik duw haar naar achter en klap de deur dicht. Iedereen zit me aan te staren. 'Ja wat? Niemand komt aan mijn vriendje hoor'. Nils glimlacht. 'Heb ik ook gemerkt'. Ik glimlach en ga naast hem op het bed zitten. 'Dus je voelt iets voor Daan, Rein én mij?' Vraagt Nils na een tijdje. Ik knik langzaam. 'Das echt kut hoor. Ik mag jou nu bijvoorbeeld niet meer zoenen' vertel ik zuchtend. 'Ja das een relatie he?' Rein glimlacht. 'Maak het even uit met Daan dan en neem mij'. Ik glimlach. 'Nee nee, ik heb voor Daan gekozen'. De deur word open gegooit. 'Lisa rot op'. Lisa glimlacht en kijkt naar Rein. 'Kijk dat is Rein'. Lisa wijst hem aan en doet een stap aan de kant. Er komen een stuk of vijf meisjes de kamer in. 'Ja uhm, kunnen jullie even oprotten' zegt Nils. 'Nee we moeten Rein hebben'. Rein doet z'n armen omhoog en loopt naar de deur. 'Leuk jullie gekend te hebben'. Rein word bij z'n shirt gepakt en mee getrokken. Nils grinnikt. 'Nou feest die is weg'. 'Het is wel rustig in deze vleugel van het ziekenhuis'. Ik kruip naast Nils in het ziekenhuis bed. 'DAAN KOM ME HELPEN!' Ik hoor wel dat het Rein is. Daan glimlacht en trekt de deur open. 'DAAN HAAL ZE WEG!' Nils, Owen en ik barsten in lachen uit. 'GESTOORDE MEIDEN!' Ik glimlach en leg m'n hoofd tegen Nils' schouder. 'Kunnen we gewoon vrienden blijven?' Ik knik. 'Ik zou niks liever willen'. Rein komt de kamer in half kruipend, half rennend. 'Teveel meisjes voor je?' 'Gast ze sporen niet'. Rein kruipt achter het bed. 'Waar is Daan?' Vraag ik met angst in m'n stem. 'OWEN! BEETJE HULP GRAAG!' Hoor ik Daan schreeuwen. 'Die meisjes willen hem op de bek nemen, dan uitkleden en verder ga ik maar niet' zegt Rein lachend. 'Die meen je?' Ik klim uit het bed en loop de kamer uit. Daan zit op de grond in het hoekje van het ziekenhuis. Hij trapt de meisjes weg. 'Gaat ie lekker Daan?' Roep ik lachend. 'Kijk das me vriendin' roept Daan meteen. De meisjes draaien zich om. Daan springt overeind en loopt zachtjes naar de trap. 'Dus jij bent miss Zwierink he?'. Ik knik en sla m'n armen over elkaar. 'Problemen mee?'. Ik zie een dokter aankomen. Naja hij rent meer. Hij rent de kamer in waar Nils ligt. Daan staat op en rent naar me toe. 'Meiden, ik wil jullie verzoeken te gaan' roept de dokter die de kamer uitkomt. De meisjes mompelen wat en lopen de weg. Ik glimlach en trek Daan de kamer in. 'Nou Nils wanneer mag je weg?' Vraag ik lachend. Nils glimlacht. 'Ik kan weg wanneer ik wil'.

--------
Oke dit is een slecht hoofdstuk maar oke. Morgen m'n sectorpresentatie 😅 beetje spanning is oke. Na morgen ben ik klaar alleen de presentatie is om 19.00 uur dus schrijf morgen denk ik niks, misschien

Kussssss 💋

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu