Hoofdstuk 43.

110 6 0
                                    

~ vanuit Amber ~
Ik word wakker. Nils ligt met zijn hoofd op mijn borst. Ik glimlach. Ik duw hem voorzichtig van me af en pak me kleren. Ik trek me bh en onderbroek snel aan. Nils kreunt en gaat overeind zitten. "Was het maar zaterdag" fluistert hij. "Ik ben zo tyfus moe". Ik knik en trek een hemd aan. Nils gaapt en draait zich om. "Ik ga nog even slapen hoor". Ik glimlach. "Dan ga ik wel met Daan en Rein fietsen" ik loop naar de deur. "Nee ik fiets wel mee" zegt Nils kreunend. Ik open de balkon deuren. "Rein!" Gil ik bijna naar beneden. Ik draag alleen een hemd dat gelukkig over me kont valt. "Ja , ik ben beetje vroeg he?" Roept hij naar boven. "Mag ik boven komen?". Ik kijk Nils aan. Nils knikt. "Ja kom maar!". Rein klimt de boom in. Hij stapt het balkon op. Nils klimt het bed uit en knuffelt me. "Omg Nils" kreunt Rein. Nils laat me los en duwt Rein tegen de reling van het balkon aan. "Nee Rein" fluistert hij. Ik hoor twee meisjes fluiten en giechelen. "Kut, shirt vergeten" fluistert hij zacht. Rein gaat over de rand hangen en lacht naar ze. "Fix fix" zegt Nils zacht. Rein draait zich om en trekt Nils mee naar binnen. "Je moet je stil houden" zegt hij lachend. Ik glimlach en trek de rest van mijn kleren aan. "Zullen we nou gaan?" Vraag ik zeurend. "Kijk Nils, je vriendin wil gaan" zegt Rein plagerig. Nils zucht. "Rein, denk nou eens niet aan relatie dingen" zeg ik lachend. Ik duw Rein naar de deur. Rein glimlacht. "Ik wacht beneden wel" zegt hij. Rein loopt de trap af. Nils kust me. Ik knuffel hem. "Nu moeten we echt gaan hoor". Nils trekt een shirt aan en loopt achter me aan naar beneden. Het ontbijt slaan we over. Rein staat buiten met de meisjes te praten. We lopen naar buiten. "Oh kut sleutel vergeten". Ik loop naar binnen en pak de sleutel. Als ik terug kom staan de meisjes om Nils heen. Nils houd zijn handen voor zich. Hij hoeft ze nog net niet weg te duwen. "Nee luister ik heb een vriendin" zegt hij. "Oh waar is ze dan?" Vraagt één van de meisjes. Ik tik op haar schouder. "Dat ben ik" fluister ik. De meisjes lopen weg. "Je kan beter krijgen Nils" roept er een. "Niet waar!" Roept Nils terug. Hij slaat een arm om mij heen. "Kom nou watjes" roept Rein vanaf de straat.

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu