~ vanuit Nils ~
Ik knuffel Amber stevig. Ik dacht dat ze echt boos was.. Ik schrok me dood. Voortaan gewoon alles zeggen, meteen en eerlijk. Ik zie Daan aankomen en laat Amber los. "Die Sharon, weet je wat ze me stuurt!" Roept hij. "Nee Daan, hoe moet ik dat weten" zegt Amber. "Ze appte mij ook". Daan kijkt verbaast naar Amber. "Mij appte ze van: ik wil je niet meer zien, geen contact meer en als je contact zoekt blok ik je. Je bent verwijdert uit me leven". Mijn mond valt bijna open. "Fking bot!" Roept Amber. "Ze stuurde mij ook ongeveer dat". Ik denk na. "Misschien moeten we dan geen contact meer maken" zeg ik zacht. De bel gaat. "Kut, wat hebben we?" Vraagt Amber. Ik kijk door het raam. "Onze klas zit daar". Amber knuffelt Daan en loopt dan achter me aan. "Engels". Ik ga naast Amber zitten. "Vandaag moeten jullie een verslag maken van de dingen waar je van houd" zegt de lerares. Ik pak een pen en papier en denk na. Amber begint meteen te schijven. Ik kijk uit het raam. Na een paar minuten stoot Amber me aan. Ze schuift haar papiertje naar mij toe.Amber 3B Houd van..
Eten
Slapen
Shoppen
Nils
Nils z'n haar
Nils z'n stem
Nils z'n hoofd
Nils z'n lippen
Nils z'n body
Nils z'n ass
Daan
Daan z'n haar
Rein
Rein z'n grappen
Owen
EmmaIk kijk naar glimlachend aan. "Het moest in het Engels" fluister ik naar haar. Ze zucht. "Dan nog maar een keer". Ik schrijf verder op m'n blaadje. Amber trekt het bij we weg en leest het. "Yes ik sta d'r 8x op" fluistert ze. "Ja duh". De lerares staat op. "Lever maar in" zegt ze. Amber pakt mijn blaadje en loopt naar voren. Een half uur later loop ik met Amber de school uit. Roy komt naar ons toe. "Optyfen" zeg ik bot. "Wacht, ik wil sorry zeggen" zegt hij. Ik kijk hem verbaast aan. "Het spijt me dat je jaloers bent dat Amber mij leuker vind" zegt Roy. Ik kijk hem woedend aan. "Ik vind jou niet leuk! Hoorde je me niet kotsen nadat je me had gekust" roept Amber. Ze klinkt echt boos. "Tyf een eind op man!" Roy draait zich om. "Doei popjes". Ik kijk naar Amber. Ze kijkt hem vies na. "Oh wat haat ik die gast" zegt ze zacht. "Je bent niet de enige".
JE LEEST
"Amber, don't give up.." || Mainstreet Fanfictie
FanfictionEen mainstreet fanfictie. [ VOLTOOID ] Amber is een meisje met weinig zelfvertrouwen. Ze is net verhuist naar een nieuwe stad en kent niemand. Haar vrienden hebben haar allemaal in de steek gelaten en ze voelt zich heel alleen. Ze woont bij haar ove...