Hoofdstuk 129.

92 4 1
                                    

Vanaf nu gwn pov erbij

---------

Pov Emma
'Waarom hadden jullie nou ruzie?' Daan slaat zijn armen om me heen. 'Ze.. Naja.. Dat mag ik niet zeggen oke?' Hij knikt. Ik leg mijn hoofd op zijn borst. 'Ging het over mij?' Ik glimlach. 'Nee'. Daan duwt m'n kin omhoog en drukt z'n lippen op de mijne. Hij begint me meteen te zoenen. Het voelt zo fijn bij Daan. Love him too much.

Pov Amber
Nils trekt me zoenend de trap op. Ik laat me op het bed vallen. Nils komt meteen boven me hangen en drukt zijn lippen weer op de mijne. I don't know.. Het voelt zo anders bij Rein. Maar met Rein is alles geheim, dat maakt het spannender enzo. En met Rein is er stress die ik nu niet heb. Ik voel Nils hand onder m'n shirt gaan. Ik moet gewoon doen alsof er niks aan de hand is, dan komt ie er ook niet achter. Als ie het weet ben ik hem sowieso kwijt, misschien haat hij me dan wel. Ik kijk in Nils' mooie bruine ogen. Nee die kunnen niet boos op me worden. Hoop ik dan.. Ik wil hem gewoon niet missen. 'Waar denk je aan?' Nils komt naast me zitten. 'Uhm alles' zucht ik. 'Zoals?' Ik zucht. 'Gewoon echt alles, aan jou, Emma, Daan, Rein, de vakantie, school, geld' ik ratel er maar wat woorden en namen uit. 'Uhm oke, nou school gaan we gewoon samen halen, de vakantie gaat leuk worden, geld ga ik fixen met mainstreet, tussen jou en Emma komt het wel goed, en de rest weet ik nie..' Zegt Nils lachend. Ik glimlach. 'Daan omdat ik hem misschien kwijtraak door Emma, jou omdat idk je zit altijd in m'n hoofd en Rein.. Uhm'. Ik bedenk snel even iets. 'Die vind mij leuk dus dat word zwaar voor hem'. Nils knikt. 'Ik snap het'. 'Echt?' 'Nee sorry, waarom ookeweer Daan?' Ik glimlach. 'Laat maar sukkel'. 'Jij gaat mij geen sukkel noemen'. Nils kijkt me ondeugend aan. 'Nee Nils oprotten!' Ik probeer hem te trappen. 'Wow doe eens rustig'. Nils loopt lachend de kamer uit. Ik voel m'n mobiel trillen.

Reintjee : hee mis je 💘

Godverdomme Rein, als Nils dit leest. Ik stuur snel iets terug en verwijder de berichten. Nils komt de kamer al weer in. Nils' buik is veel mooier dan die van Rein. Die van Rein is to much voor mij. 'Wat staar je nou naar m'n sixpack?' Vraagt Nils plagerig. 'Welk sixpack? Ik zie er geen hoor'. Ik steek m'n tong uit. Nils glimlacht en begint me te kietelen. 'Nee Nils oprotteeeeeen!' Gil ik lachend. Ik duw hem het bed af. 'Auw godver'. Ik barst in lachen uit. 'Fack you Am'. Ik trek m'n broek en shirt uit en ga onder de dekens liggen. Nils doet het licht uit en komt naast me liggen. Ik pak zijn hand onder de dekens en haak mijn vingers door de zijne. Ik voel me zo schuldig, ik MOET echt stoppen met Rein. Morgen ga ik hem echt de waarheid zeggen, misschien moet ik Nils meenemen dan doe ik sowieso niks.. Nee dan komt ie er misschien achter.. 'Ik ben moe' zegt Nils kreunend. Ik draai zodat ik op m'n buik lig. 'Ik ook echt serieus dit bed ligt zo lekker'. Ik druk m'n gezicht in het kussen. Ik hoor de bel gaan. 'Ja what the fack nu nog eens' zucht Nils. Ik wil het bed uit klimmen maar Nils houd me tegen. 'We zijn er niet' fluistert hij. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en sluit m'n ogen. Al snel val ik in een diepe, maar onrustige slaap.

Dream - Amber
Rein en Nils staan vechtend voor me. 'Kappen!' Gil ik hard. Ze komen mijn kant op en pakken ieder een arm. 'Kies Am'. Rein trekt aan m'n arm. Nils trekt harder. 'Laat me los jullie doen me pijn!' Net wanneer ik denk dat ze me kapot trekken zie ik Daan. Hij duwt Rein en Nils tegelijk weg. Daarna drukt hij zijn lippen op de mijne. Ik word naar achter getrokken door Emma. Rein slaat van achter zijn armen om me heen. Wtf gebeurd hier.. Nils en Emma beginnen te zoenen. Rein drukt kusjes in mijn nek. 'Je hebt goed gekozen' fluistert hij.

--------
Idk of ik leuk schrijf

Morgen heb ik een crematie en ga ik bij een vriendin logeren dus waarschijnlijk geen nieuw hoofdstuk, sorry 😘

Volgende week heb ik heel veel toetsen, maar de woensdag heb ik de hele middag vrij 🎉

Sorry als ik een paar dagen niet update, misschien morgen ochtend nog een kort hoofdstukje, kuss

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu