~ vanuit Daan ~
"Wat is dit Daan?!" Vraagt Amber. Ze klinkt bang.. "Uhm.. Ik kan het uitleggen..". Rein pakt de telefoon af. "Wat?! Daan! Die kut Jamie?" Roept hij. "Wacht wat?" Vraagt Nils geschrokken. Ik pak de telefoon van Rein af. "Laat me gewoon oke?" Iedereen is stil. "Oke sorry" zegt Amber. Ze komt naast me zitten. "Zo bedoelde ik het niet maar.. Ik dacht...". Ik glimlach. "Is oke". Rein z'n telefoon gaat af."Ja met Rein"
"Oke thanks"~ vanuit Amber ~
Hij stopt z'n telefoon weer weg. "Am kom je mee? Gaan we een spiegel halen". Ik kijk verbaast. "En Daan en Nils dan?" Vraag ik. "Wij gaan zelf eten maken he Daan?" Zegt Nils. "Ja kom we gaan het huis affikken, goed idee" zegt Daan sarcastisch. Nils trekt hem mee het bed af. Rein en ik blijven achter. "Oke dan gaan we". Ik stop mijn mobiel in mijn kontzak en loop achter Rein aan. Gaaf. Rein's moeder haalt ons op. "Rein jij betaald dit zelf he?" Vraagt ze als ik naast Rein in de auto zit. "Jaaha, ik heb het toch gesloopt". Ze knikt. "Dus jij bent Amber". Ik knik. "Ja". We rijden de straat uit. "Hoe kennen jullie elkaar eigelijk?" Ik kijk Rein aan. "Via Daan volgens mij" vertel ik. "Ja dat zal wel" zegt Rein. We stoppen bij een winkelcentrum. "Nou ik app wel als we klaar zijn" zegt Rein. We stappen uit. Ik ben hier al eerder geweest. "Waar wil je heen?" Vraagt Rein. Ik kijk om me heen. "Uhm... Xenos ofzo?" Stel ik voor. "Is goed". Ik loop met Rein de Xenos in. Ze hebben hier zulke mooie spiegels. Rein maakt wat selfies in de spiegel. Ik sla mijn armen om hem heen en glimlacht. "Awh die is leuk" zegt Rein. Ik bekijk de spiegels. Mijn ogen blijven hangen bij een mega spiegel met zwarte rand. "Vind je die mooi?" Vraagt Rein. "Ja perfect... Ik bedoel nee... veel te duur". Rein draait het prijskaartje om. "In valt mee" zegt hij. Mijn mond valt bijna open. "Rein, hij is 250 euro hoor". Rein knikt glimlachend. "Maar je vind hem mooi? Dan nemen we die" zegt hij. "Maar Rein, dat kan ik niet aannemen". Rein kijkt me lief aan. "Ik kan het wel kwijt joh, die 200 is van de vorige, die 50 een cadeautje". Ik knuffel hem. "Awh dankjewel". Ik laat hem los. Hij kijkt me recht aan met z'n mooie bruine ogen. Waarom zie ik dat nu pas? We komen dichter bij elkaar. Wow waar ben ik mee bezig? Voor ik het weet voel ik zijn lippen op ze mijne. Ik kus ook gewoon terug! Hij haalt zijn lippen snel van de mijne. "Uhm.. Als bedankje" zeg ik snel. Rein glimlacht. "Ik zeg het echt niet tegen Nils". Zijn stem klinkt zo lief. "Dankje".
We lopen naar de kassa. Waar was ik mee bezig? Dit verdient sowieso een snee..~ vanuit Nils ~
Ik zit naast Daan en kijk op insta. Een foto van Rein en Amber? Ze staan voor een spiegel. Ik voel jaloezie door me heen gaan. Haar armen om hem heen? "He Nils, chill. Ze houd van jou eh" zegt Daan die op me telefoon meekijkt. "Ja.." Zeg ik twijfelend. "Gast, ze vind Rein echt niet leuk, geloof me". Daarom is Daan m'n beste vriend. Altijd is hij er voor me. "Dankje" zeg ik.
JE LEEST
"Amber, don't give up.." || Mainstreet Fanfictie
FanfictionEen mainstreet fanfictie. [ VOLTOOID ] Amber is een meisje met weinig zelfvertrouwen. Ze is net verhuist naar een nieuwe stad en kent niemand. Haar vrienden hebben haar allemaal in de steek gelaten en ze voelt zich heel alleen. Ze woont bij haar ove...