~ vanuit Nils ~
Ik open de deur. Wat een avond man. Ik loop met de rest achter me naar boven. Rein laat zich op het bed vallen. "Ik ben ka-pot!" Roept hij. Amber geeft het vest aan Daan en trekt haar broek uit. "Lekker Amber" zegt Rein. Amber kijkt hem met zo'n val-dood-blik aan. Rein kijkt heel onschuldig. Ik trek mijn broek uit en ga onder de dekens liggen. Amber gaat heel dicht tegen me aan liggen. "Am, heb je een pyjama broek ofzo voor ons?" Vraagt Daan. "Ja, in de kast onderin" antwoord ze. Daan en Rein verdwijnen in de kast. Amber kijkt me lief aan en bijt op haar lip. Ik weet precies wat ze bedoeld. Ik druk mijn lippen op de hare. Ze begint me meteen te zoenen. Alle angst is meteen weg. Ik draai op d'r. "Daan en Rein komen zo weer gek" zegt ze lachend. Ik ga boven haar hangen. "Zo beter dan?" Fluister ik lachend. Amber glimlacht. "Ja, veel beter" zegt ze tevreden. Ik zoen haar weer. Dit voelt zo goed.. Jammer dat Daan en Rein er zijn. Ik trek terug en kijk naar Amber. Ze glimlacht. "Ga je nu de hele tijd naar me kijken?" Vraagt ze verlegen. "Nee gaat ie niet" zegt Rein. Ik draai me hoofd naar de kast. Rein draagt een korte roze pyjama broek. Ik barst in lachen uit. "Sexy Rein!" Roept Amber lachend. "Ja toch? Daan wou persé de blauwe dus nam ik de roze maar" zegt Rein op een stoere manier. "Ja duh ik wil niet voor gek staan!" Hoor ik Daan roepen. Ik ga weer naast Amber liggen. Daan komt ook de kamer in. Rein gaat naast Amber liggen. Daan aan mijn andere kant. "Amber kappen!" Roept Rein. Amber lacht. "Waarmee?" Vraag ik. Amber draait zich naar mij toe. Ze prikt in mijn buik. "Daarmee" zegt Amber. Daan zit wat op z'n mobiel. "Als die Roy weer komt dan ga ik hem chanteren" zegt Rein. "Ja ik ook, ik ben gewoon bijna verkracht" zegt Amber. "Ja, bijna..". Amber gaat tegen me aan liggen. "Ik werd daar maar vastgehouden, en dan die sletjes nog" zucht ik. "Ja, maar weet je wat gek was.." Begint Daan. "Nou?" Vraag ik. "Ik vond d'r een heel erg op Eva lijken". Ik ga overeind zitten. "Denk je dat zij er een van was? Nee toch?" Amber kijkt me aan. "Nou... Jij zag het het best toch? Ik heb niet gekeken" zegt ze. "Oh das maar goed ook" zeg ik. Amber kijkt me aan. "Wat deden ze dan allemaal?" Vraagt ze. Ik bloos een beetje. "Dat ge ik niet zeggen man!?" Zeg ik lachend. "Ja, maar dan zal Amber het nooit weten" zegt Rein. We kijken hem aan. "Duhhhh". Ik ga weer liggen. "Morgen weer gewoon school" zucht Daan. "Wat? Het is toch vrijdag!" Roept Rein. Ik glimlach. "Nee". Ik hoor de bel gaan. "Uhm oke?" Zegt Amber. Ze staat op. "Ik loop wel mee" zegt Daan. "Ja doe maar, de rest is d'r niet echt op gekleed" zegt Amber lachend.
JE LEEST
"Amber, don't give up.." || Mainstreet Fanfictie
FanfictionEen mainstreet fanfictie. [ VOLTOOID ] Amber is een meisje met weinig zelfvertrouwen. Ze is net verhuist naar een nieuwe stad en kent niemand. Haar vrienden hebben haar allemaal in de steek gelaten en ze voelt zich heel alleen. Ze woont bij haar ove...