Hoofdstuk 31.

115 7 0
                                    

~ vanuit Amber ~
Ik fiets naar Rein. Gister middag was nog best leuk. Al die vragen, omg. Ik zet mijn telefoon aan en draai Stop The Time. "De manier waarop ze naar me kijkt oh, ja m'n klopt in m'n keel. Hoop dat dit nooit meer verdwijnt no". Ik krijg kippenvel. "Rein zingt ook fking mooi" fluister ik in mezelf. Ik fiets door langs het parkje. Ik zie een zoenend stelletje. Meteen denk ik aan Daan. Ik fiets er langs en mijn stemming slaat om. Sharon zit te zoenen, maar de jongen is niet Nils.

~ vanuit Rein ~
Ik open de deur en laat Amber binnen. Ze kijkt niet echt vrolijk. Ik pak wat sinas en loop naar boven. "Wat is er?" Vraag ik. Amber kijkt me aan. "Ik zag Sharon zoenen" zegt ze. Ik kijk d'r aan. "Dat is toch niet zo gek? Ze heeft toch met Nils" zeg ik. "Ja, met Nils" herhaalt ze. Het is even stil. Mijn ogen worden groot. "Maar die jongen was niet Nils" zegt ze zacht. Ik weet niks te zeggen. Amber begint te huilen. "Waarom huil jij nou?" Vraag ik zacht. Ik sla een arm om haar heen. Ze kan niet uit haar woorden komen. Als ze uitgehuild is vraag ik het nog eens. "Waarom moet je zo huilen?". Ze kijkt me met betraande ogen aan. "Ze zoende met een ander jongen dat zal Nils kapot maken" zegt ze zacht. "Maar waarom ben jij nu dan zo overstuur?". Ze knuffelt me. "Omdat die jongen Daan was"

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu