Hoofdstuk 60.

103 5 0
                                    

~ vanuit Amber ~
Sharon trekt haar shirt en broek uit. "Heb je een pyjama voor me?" Vraagt ze. "Ja pak maar uit me kast" zeg ik. Ik maak mijn schoenen los. "Am doe deze aan" zegt ze. Ze houd de push up bh omhoog. "Als het moet dan" ze gooit hem naar me. "Nils had allang terug moeten zijn" zeg ik zuchtend. "Hij zal zo wel komen joh, kunnen wij ons tenminste rustig omkleden" zegt Sharon. "Ga jij dan in het midden?". Ik knik. "Anders is het een beetje ongemakkelijk" zegt Sharon lachend. "Cool dat we allemaal nog vrienden zijn". De bel gaat. "Kut ik moet snel iets aan doen. "Nee ik doe wel open" zegt Sharon. Ze loopt naar beneden. Ik trek de bh aan en ga in het bed liggen. "Nils kom zo naar boven" hoor ik Sharon roepen. Ze komt de kamer weer in. Sharon gaat aan mijn rechterkant liggen. Ik pak mijn mobiel. Ik open app van Daan.
D: Daan
A: Amber

D: hee is Sharon bij jou ??
D: Am reageeeeeer
A: hee Daan sorry was aan het omkleden
D: oke, is Sharon bij jou ?
A: jaa ze ligt naar me
D: oh gelukkig 😂 ik dacht ze is weg
A: hahaha nee joh 😂
A: heee babyyyy x Sharon 💞
D: heee Sharon ❤️
A: ILYSM ❤️
Ik geef de telefoon aan Sharon en kruip het bed uit. Ik loop de gang op naar de badkamer. Me haar doe ik in een staart en haal mijn mascara weg. Ik loop de gang weer op naar mijn kamer. Ik word van achter vast gepakt. "Nils!" Gil ik. Ik draai me om. Nils drukt een kus op mijn lippen. "Hee was het leuk?" Vraag ik. Nils laat me los. "Ja was leuk" zegt hij. Ik loop weer naar mijn kamer. "ASS forceer!" Roept Nils. Ik draai me om. "Sssst" zeg ik. Nils glimlacht en loopt de badkamer in. Ik loop mijn slaapkamer in. Sharon geeft me de mobiel. "Wauw wat een gesprek man" zeg ik lachend. "Ja alleen maar hartjes ongeveer. Maar ik zeg wel tegen Nils dat ik het was hoor" zegt Sharon. "Oke dankje, anders zou het raar zijn" zeg ik lachend. Nils komt de kamer in. Hij trekt zijn shirt uit. "He Nils dat gesprek op Amber d'r tel met Daan dat was ik" zegt Sharon meteen. "Die hartjes enzo" zeg ik erachteraan. "Oke" zegt Nils. Hij pakt een pyjama broek en trekt hem aan. "Wat kijken jullie nou steeds?" Vraagt Nils lachend. "Word ik verlegen van ja". Ik glimlach. "Jij bent interessanter dan een muur dus ja waarom niet" zegt Sharon. "Stiekum, heel stiekum, willen wij gewoon naar jou kijken" zeg ik. Nils komt aan mijn linkerkant liggen. "Gezellig" zegt Sharon. "Anders slaap je met Daan toch?" Vraagt Nils. Sharon knikt. Ik leg mijn hoofd op zijn borst. "Ik wil slapen" zucht ik. "Ja duh daarom liggen we in een bed" zegt Nils. Hij slaat zijn armen om me heen. "Welterusten" zegt Sharon. Ze draait zich naar de kast. "Trusten" zeg ik zacht.

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu