90

1.4K 62 12
                                    

Z pohledu Justina:

Jako hromádka neštěstí jsem se sesypal na pohovku a obličej zabořil do dlaní. Trvalo mi několik desítek minut, než jsem to konečně pochopil. Choval jsem se jako idiot a rozhodně jsem nemohl Taylor zazlívat, že mi to neřekla přímo narovino hned po jejím příchodu. Být na jejím místě, tak bych nejspíš ani nenašel odvahu zazvonit na dveře.

Jak se to mohlo stát? Samozřejmě vím, jak k takovým věcem dochází, ale nějak nekážu pochopit, kde jsme dělali chybu. Kondom jsme sice nepoužili, ale je to už přes rok, co Selena bere antikoncepci. Pokud tedy...do hajzlu.

Proč mi to neřekla? Přece nemohla mít něco takového v úmyslu. Dala mi dost jasně najevo, že se chce naučit žít život beze mě, to kvůli tomu se vyhýbá mé přítomnosti. Kriste, co budeme dělat? Rozešli jsme se, oba jsme mladí, paličatí a ani jeden z nás neví, jak se vychovávají děti.

Tu noc jsme se nechali unášet rozbouřenou touhou, které jsme se nedokázali bránit. A najednou se Bůh rozhodl, že nám to dá pořádně sežrat? Proč zrovna my?

Hlavou mi vířilo nespočetně mnoho myšlenek. Začal jsem uvažovat nad tím, co všechno mi Taylor řekla. Podle všeho Selena našla řešení. Nerad to přiznávám, ale pochybuju o tom, že by se tahle situace dala vyřešit. Brzy se to dozví naši blízcí a spolu s nimi i celý svět. Od doby, co jsme se rozešli, začal všechen ten rozruch konečně utichat, jenže teď se znovu staneme terčem. A bude to mnohem horší.

„Nechápu to,” Alfredo přerušil ticho, které nás obklopovalo po dobu několika minut, „kdy k tomu došlo? A proč jste si, zatraceně, nedávali pozor?!” Chytajíc se za hlavu mě pokáral mírným tónem hlasu. Hledal v tom jakousi záhadu, a přitom stačilo jen logicky uvažovat.

Bylo jasné, že kdyby Selena otěhotněla v době, kdy jsme ještě tvořili pár, tak už by to na ní muselo být dávno vidět. Což nás přivádí k nepěknému faktu, že si to každý chytrý člověk zvládne dát dohromady. Všem lidem dojde, že jsme spolu spali i po našem rozchodu.

„Tenkrát na tom charitativním večírku,” zamrmlal jsem, přičemž mu obočí vystřelilo do výšky. „Pamatuješ, jak jste nás hledali? Byli jsme v jídelně,” dal jsem mu vysvětlení a ani bych se nedivil, kdyby po mně hodil vázu s kytkou po své pravici. „Tam, kde jsme jedli?” Ujišťujíc se, že to správně pochopil, se mu na tváři objevila znechucená grimasa. „Ty prasáku!”

Jindy bych se nad jeho vtipnou urážkou zasmál, ale tentokrát jsem jen apaticky překroutil očima. „Nevěděl jsem, že Selena vysadila prášky,” se svraštěným čelem jsem řekl jednu ze svých nepravděpodobnějších teorií. Musela to udělat, protože jinak by se tohle nedělo. „Bylo toho na ni příliš,” Taylor ji bránila, zastávajíc se jí za každou cenu. Měl jsem chuť se hlasitě rozesmát. To si nemohla udělat denně čas, aby si vzala tu podělanou pilulku? Nebo si snad myslela, že už nikdy nebude mít sex?

Ačkoliv to bylo těžké, úspěšně jsem v sobě udržel vztek. Hádám, že není vhodná chvíle na to, abych vybuchl zlostí. Nejenže jsem nevěděl, co bych měl jako správný přítel-nepřítel udělat, ale také jsem měl smíšené pocity. Jedna má opravdu malinkatá část byla štěstím bez sebe, ale ta druhá; ta mnohem větší, měla chuť roztřískat všechno kolem.

Vždycky jsem si přál být tátou. A co víc; celé ty roky jsem doufal, že matkou mého dítěte bude Selena. Ale teď není ta správná chvíle. Ani jeden z nás se neumí chovat zodpovědně, nedokážeme se postarat o malé dítě a už vůbec bychom to nezvládli za takových podmínek.

Ale přesto všechno věřím, že dokážeme najít společnou cestu. Nemám tušení, jak vidí tuhle zapeklitou situaci Sel, a proto bude nejlepší, když si o tom promluvíme. Její nápad, jak to celé vyřešit, mě zajímá, avšak jsem si na devětadevadesát procent jistý, že se mi to nebude líbit. Dokonce i Taylor je z toho na větvi, takže bych se nespíš měl na setkání se Selenou psychicky připravit.

Random love - [Selena Gomez & Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat