62

2K 56 7
                                    

Z pohledu Justina:

„Jsi připravená odletět na nejbáječnější dovolenou v tvém životě?" zeptal jsem se s neskrývaným nadšením v hlase a vtiskl Sel letmý polibek rty. Uculila se na mě a vložila svou ruku do mé dlaně. Potáhla mě směrem k Taylor a Fredovi, kteří jsou na nás naštvaní a kupodivu táhnou za jeden provaz. Ještě před tím než jsme se vzdálili od soukromého letadla, pokynul jsem pilotovi rukou, aby chvilku počkal.

„Podrazáci," odplivla Taylor naštvaně, ale koutky úst jí zacukaly. „Nebudeme pryč několik let, ale pouhý týden," zasmála se Selena a vtáhla oba do velkého objetí. „Ale stejně nemůžu uvěřit, že letíte na Bahamy bez nás," Tay zamračeně odula spodní ret. „Budeš mi chybět." usmál jsem se a políbil ji na tvář. S úsměvem se mi hodila kolem krku a když jsem se chtěl odtáhnout, stále se držela jako klíště. Zasmál jsem se, zlehka ji od sebe odstrčil a cvrnknul jí prstem o nos.

„Ať vás ani nenapadne udělat něco šílenýho," upozornil jsem Freda, který byl zamlklý a na tváři měl škodolibý úšklebek. Znám je dost dobře na to, abych poznal, kdy se chystají něco vyvést. Pokud mají v plánu propašovat se do letadla, tak na to můžou rovnou zapomenout. Vážně si někdy myslím, že se k sobě chováme jako osiny v zadku.

„Můžeme?" Sel se ke mně tázavě otočila a věnovala mi jeden z těch neodolatelných úsměvů. Musím přiznat, že mi neskutečně odlehlo, když se mezi námi ten malý konflikt vyřešil. Lhaní nebyla dobrá volba, ale na druhou stranu mi z toho zbylo alespoň ponaučení. Opravdu nevím, jak bych se cítil na jejím místě.

Kývl jsem hlavou a obmotal si jednu ruku kolem jejího pasu. Rozloučili jsme se a vběhli do letadla. Oznámil jsem pilotu Johnovi, že je načase vzlétnout a přenechal mu veškeré instrukce. Jedna z nejlepších věcí na soukromých letadlech je ta, že je to ve vnitřku zaplněné luxusem. Od kožených pohovek až po plazmové televize.

Společně jsme se uvelebili na sedačkách a Sel otevřela notebook, který následovně zapnula. Přehodil jsem jí jednu ruku kolem ramen a společně jsme čekali, až se načte film. Myslím, že nechat výběr na ní byla chyba, protože se na obrazovce zobrazila nějaká romantická komedie.

Hodil jsem po ní tázavý pohled, na což jen nevinně pokrčila rameny. Zaúpěl jsem a zabořil hlavu do jejích hladkých vlasů, odkud jsem nasával příjemnou vůni. Položila jednu ruku na mé stehno a odněkud vyndala sáček tyčinek. Vytáhla si hrst a strčila mi jich do úst několik najednou, díky čemuž jsem pár z nich se smíchem vyplivl.

Zatímco ona sledovala film, já jsem se znuděně snažil pochopit jeho děj. Vlastně to nebylo nic složitého, protože všechny takové filmy končí stejně. Chodí do stejné školy, omylem do sebe vrazí na chodbě, on ji pozve na rande a nakonec to skončí šťastně až navěky, jak jinak.

Odhrnul jsem Seleniny vlasy na jednu stranu a zlehka přitiskl rty na její odhalený krk. Přejížděl jsem jimi po její pokožce a odpočítával sekundy, kdy zaznamenám její chvění. Všiml jsem si, jak po mně střelila pohledem a dál se snažila to ignorovat. No tak, přece to na ni musí mít nějaký vliv.

Po chvilce se nervózně ošila a s tichým chichotáním se odtáhla. Zatvářil jsem se uraženě a zaklapl notebook, čímž jsem ji donutil k tomu, aby mi věnovala pozornost. „Justine, co to...,” promluvila otráveným hlasem, avšak mé rty se nekontrolovaně přitiskly na ty její dřív, než to stihla doříct. Zaskočeně sebou cukla a přiložila své ruce na má ramena. Očekával jsem, že na ně zatlačí, ale místo toho je pevně stiskla a přisunula se blíž.

Usmál jsem se jí na rtech a palcem přešel po jejím pravém líci. Bez okolků jsem jí vrazil jazyk do úst, kde začal neúprosný boj. Nevím, co všechno se mnou přítomnost jejích rtů provádí, ale každopádně mám pocit, jako bych zešílel. Ta všechna touha, která se ve mě za takovou chvilku stihla nashromáždit, je neskutečná.

Random love - [Selena Gomez & Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat