51

2.3K 62 2
                                    

Z pohledu Justina:

Zastonala mi to úst a já věděl, že je na čase dát jí víc. Poslepu jsem kráčel k prvním dveřím a táhl ji s sebou, aniž bych odlepil naše rty. Toužebně jsem ji natlačil na dveře od jejího pokoje a ztěžka lapal po dechu. Nedokázal jsem se soustředit na nic jiného, kromě touhy a potřeby kolující v mém těle.

Na malou chvilku jsem se odtáhnul a čelo si opřel o to její. Pokusila se o úsměv, ale její zrychlení tep jí to nedovolil. Začínám mít pocit, že jestli to budeme dál protahovat, oba z toho návalu omdlíme. Za jejími zády jsem nahmatal kliku a chystal se otevřít dveře, ale její ruka stáhla tu mou zpět. „Tam jsou Fredo a Tay,”

Beze slova jsem se znovu přisál na její rty a lehce hryzl do toho spodního, na což tiše zaskučela. Její záda se vyčerpaně začala sesunovat po dveřích níž, což mě donutilo zakročit. Stihl jsem ji podepřít rukou dřív, než dopadla na zem a pohodlně ji nesl v náručí.

Pomalu jsem šel po chodbě a líbal její rty, ovšem ona mi polibky oplácela jen z poloviny. „Nepřestávej,” zašeptala, což mě opět naladilo na správnou vlnu. „Jestli jsi unavená...,”

„Nejsem.” odsekla jednoslovně a chytla mě za zátylek, čímž spojila naše rty v jedno. Nestihl jsem se ani nadechnout, ale neodporoval jsem. Bylo to, jako by se její únava náhle vytratila a mé rty začala sát o něco dravěji. V jednu chvíli usíná za stoje a za minutu je čilá jako rybka. Nechápu ji, ale to není žádná novinka. Je jako škola. Nikdy jsem nechápal, proč jsem tam musel chodit, ale přesto jsem věděl, že ji potřebuju. Stejně jako ji.

Vykopl jsem dveře od pokoje pro hosty a chtěl vstoupit, jenže dívčí křik mi to nedovolil. „Tenhle pokoj je zabraný, najděte si jiný!” vyštěkla a podle hlasu jsem poznal, že to byla ta malá odvážná Slečna Záhadná, se kterou jsem tančil ještě před Alex. Selena se vysmekla z mých rtů a pootočila hlavu, ovšem dřív, než něco stihla spatřit, v obličeji nás obou přistál velký polštář.

„Neopovažte se otočit hlavy!” ozval se její uštěpačný hlas. Vydal jsem ze sebe tichý smích doprovázený Seleniných chichotáním. „Vážně, Lucy? U mě doma?” povzdechla si Sel a protočila oči. Myslím, že v tuhle chvíli může být jedině ráda za to, že se to nestalo v jejím pokoji. Naše těla se už dávno mohla spojit v jedno, ale vždycky se musí najít nějaký háček. Tak či tak, noc je ještě dlouhá.

Pozitivní věc na téhle trapné situaci je to, že jsem se nemýlil a ty dvě se opravdu znají. Rád bych věděl, který tupec s ní vlezl do postele, protože vypadá jako náročný typ. Jeden z jejích požadavků musel být ten, že bude nahoře. Zní to směšně, ale koutkem oka jsem si stihl všimnout, že je nad ním, čímž mi zabránila kouknout se tomu pod ní do tváře. Tedy pokud to není ona, protože pak bych to chápal. Myslím, že jsem z té nadrženosti totálně mimo, protože mě to přivádí k absurdním myšlenkám.

„Ven!” vyprskla mírně naštvaně, ale oba jsme pro to museli mít pochopení. Zřejmě to není moc příjemné, když vás někdo nachytá uprostřed vašeho sexu. Ani jsem se nenamáhal pustit Selenu na vlastní nohy a loktem přivřel dveře, které se díky průvanu zabouchly sami od sebe.

Hlavu zabořila do mého ramena, odkud se ozýval tichý smích. Namířil jsem si to do dalšího pokoje pro hosty a myslím, že pokud bude zabraný, nakonec skončíme v koupelně u záchodové mísy.

Opatrně jsem pootevřel dveře a nakouknul dovnitř, abych se ujistil, že je prázdný. Naštěstí v něm nebyla jediná živá duše, na což jsem se v duchu zaradoval. Vešel jsem a ramenem strčil do vypínače. Místnost pohltilo ostré světlo a Sel okamžitě stiskla oční víčka. Rychle jsem zamrkal a zlehka ji postavil.

Random love - [Selena Gomez & Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat