15

3.3K 81 5
                                    

Z pohledu Justina:

"Měli bychom jít, Tom a Taylor na nás určitě čekají." zamrmlala a vešla dovnitř.

Dobře, tak tohle bylo divný. Nebudu nic popírat, protože jsem to chtěl zkusit znovu. Možná se odtáhla, ale já prostě cítím, že to chce stejně, jako já.

Když si začala hryzat do rtu, myslel jsem, že zešílím. Přiznávám - miluju to a přijde mi to hrozně sexy, ale to ona neví, nebo?

Ale pořád nechápu, proč mě to k ní tak táhne. Vyhovuje mi náš kamarádský vztah a myslím, že jí taky. Možná to bude tím, že nejsem zvyklý být odmítnutý... 'A nebo se ti prostě líbí.' promluvil malý Justin v mé hlavě. "Vyloučeno." odfrkl jsem. 'Jsi tak tvrdohlavý.' poznamenal ten samý hlas a já překroutil očima. "Nelíbí se mi." zavrčel jsem přez zaťaté zuby. "Nikdy bych nechodil s někým, jako je ona. Je strašně opatrná a citlivá. Vyhovuje mi vztah mezi námi takový, jaký je."  'Jestli to budeš zkoušet dál, ublížíš jí.'

Uvědomil jsem si, že si povídám sám se sebou a okamžitě jsem přestal. Vzpomněl jsem si na to, jak mi vyprávěla o Nickovi. Chci jí ublížít? - Určitě ne. Chci být víc, než její kamarád? - Určitě ne. 'Tak proč to děláš?!' zasyčel ten hlas. "Sklapni." potřásl jsem hlavou abych se ho zbavil a prošel balkónovými dveřmi.

Porozhlédl jsem se po pokoji a uviděl spícího Freda, který má právě teď ještě noc. Odešel jsem z pokoje a opatrně zavřel dveře, abych ho neprobudil. S pistolkou v ruce jsem pomalu kráčel a hledal Selenu. Zabočil jsem za roh a do někoho jsem vrazil. Ani jsem se nepodíval, kdo to byl a má ruka pevně sevřela pistolku, z které začala stříkat voda. "Ty debile!" zakřičela šeptem Taylor a utírala si vodu z obličeje. "Promiň, byl jsem myšlenkami úplně jinde a tys do mě vrazila. Lekl jsem se!" zašeptal jsem nazpět. "Kde je Sel?" odbočila od tématu. "Nevim." pokrčil jsem rameny. Napřed si mě podezíravě prohlížela a nakonec odpověděla: "Fajn, já taky nevim, kde je Tom." 

Nepochopil jsem to, že neví kde je Tom, ale nechal jsem to být. Společně jsme došli do kuchyně, kde jsme uviděli Toma i Sel, jak se přehrabujou v ledničce. "Fredo byl nakupovat!" řekla, když nás spatřila a zamávala nám s jahodou v ruce. Přistoupili jsme blíž, a když jsem uviděl balíček gumových medvídků, okamžitě jsem je rozbalil a nacpal si hrst do pusy. Sel si dala do pusy jahodu a hned na to šlehačku, kterou měla všude kolem. Tay popadla šlehačku a společně s Tomem vyběhli k Fredovi do pokoje, aby mu s ní namalovali něco 'hezkýho' na obličej.

"Kdes byl tak dlouho?" zeptala se Selena s plnou pusou. "Nikde." pokrčil jsem rameny a znovu si nacpal do pusy medvídky. "Chceš?" postrčila ke mně jahodu v čokoládě a já jsem nadzvihl obočí. Docela mě překvapilo, že byla tak klidná. Dožvíkal jsem a vzal si od ní z ruky jahodu.

Vždycky jsem si myslel, že ona je ta divná, ale ve skutečnosti jsem asi divný já. Nechápu to. Jindy bych se nevzdal a klidně bych jí a na místě přetáhl, ale ten hlas v mé hlavě, který mi pořád dokola opakuje, abych to nedělal mě prostě táhně zpátky. Není to tím, že je to sestra mýho nejlepšího kamaráda. Může za to nevinost v jejích očích. Musím s tím přestat, co kdybych k ní začal cítít něco víc? Poslední po čem právě teď toužím je další vztah, nebo druhá Jasmine. 

"Už to neudělám." zamrmlal jsem a podíval se na její nechápavý výraz. "Už se nebudu pokoušet tě svádět." vysvětlil jsem a nejradši bych si dal pěstí za to, jak blbě to znělo. "Jak to myslíš?" zeptala se nervózně. "Musím přiznat, že mě vážně přitahuješ, ale vím, čím vším jsi prošla a nechci ti ublížit. Mrzí mě, že jsem tě už dvakrát dostal do stejné situace a už se to nestane. Opravdu nevím, co by se stalo kdybys podlehla, protože sám vlastně nevím, co chci." nervózně jsem se poškrábal na zátylku a modlil se k Bohu, aby to nepochopila zle.

Random love - [Selena Gomez & Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat