Z pohledu Justina :
Mezitím co jsem si to namířil k nim, jsem stihl vrazit asi do pěti lidí, ale myslím, že jim to moc nepřekáželo. Jediný co udělali bylo, že se svalili na zem a smáli se. Nachvilku jsem zauvažoval že si něco píchli, ale nestaral jsem se o to.
Přišel jsem k Seleně a popadl ji za ruku. "Auu, co děláš?!" vykřikla a snažila se odtrhnout mojí ruku od tý její. Blbka. Jako by nevěděla, že jsem silnější. "Párty je u konce, najdem Taylor a vypadnem." zasyčel jsem a táhl jí ke dveřím. "Všechno jsi zkazil!" zafňukala. "Skvěle jsem se bavila! A ty chceš řídit? Vždyť jsi pil!" To už stačilo. Ty její věčný kecy mě začaly srát. "Sklapni! Ptal se tě někdo na něco?" vyprskl jsem jí do ksichtu a celou dobu jsem jí táhl za sebou. "Víš ty co?!" vytrhla se mi z ruky a já se otočil. "Co se vůbec staráš? Tobě může být úplně u prdele, co dělám! Nejsi můj táta jasný?! A domů stejně nemůžu, rodiče by mě zabili! Ze začátku jsem si myslela že jseš v pohodě, ale nejsi! Jsi kretén, idiot, debil a nikdy jsem nepoznala většího---" Kurva! Chtěl jsem uskočit, ale nestihl jsem to. Její blitky přistáli na mých suprách. Už jsem ani neměl chuť se smát, spíš se mi chtělo zvracet. Ne z toho, kolik jsem toho vypil, ale z ní. Fuj.
Z pohledu Seleny :
Ani jsem to nestihla doříct a všechno co jsem za ten večer vypila ze mě vypadlo ven. Poblila jsem tomu blbečkovi boty, ale něják mě to nezatěžovalo. Bylo mi vážně blbě. "Co jí je?" uslyšela jsem Tomův hlas a otázka kterou vyslovil patřila nejspíš Justinovy. "Co by jí asi bylo? Blije nevidíš?! Říkal jsem jí, že má dost, ale jak se zdá, máš vážně tvrdohlavou sestru." povrchnost v jeho hlase se nedala přeslechnout. "Tak tady jste. Už je mi o mnoho líp a--" podívala se na moje zvratky na zemi. Ne, nebyl to hezkej pohled. "Myslím že budu znova---" další hromada blitků přištála na hromádce, ale tentokrát ne moje, ale Tayloriny.
O pár minut později jsme já a Tay blily přímo do záchodové mísy. Když už jsem měla pocit, že to mám konečně za sebou, přešla jsem k umyvadlu a pustila z kohoutku vodu. Opláchla jsem si obličej a sundala ze sebe poblitou košily i s tričkem. Taylor udělala to stejný co já, ale pořád na tom byla líp. Její šaty byly pořád v dobrém stavu, což se o mém oblečení říct nedalo. Zvláštní. Já byla ta, co Taylor upozorňovala, že nemá pít, ale udělala jsem to taky. "Jste v pohodě?" Justinův hlas se ozval za dveřmi. Najednou mi ho přišlo trochu líto. Myslel to se mnou dobře a já na něj hned vyletěla. A ještě jsem mu poblila supry. "Jo, pojď dovnitř." zavolala jsem nazpět a zastavila tekoucí vodu.
Z pohledu Justina :
Selenu s Taylor jsme s Tomem vyprovodili ke koupelně a domluvili jsme se, že Tom najde Freda a domluví s ním abychom tu mohli dneska všichni přespat. Selena s Tay domů nemůžou a ani jeden z nás nemůže řídit, takže nám nic jinýho nezbylo. Mezitím, co Tom odešel jsem začal všem říkat ať vypadnou, protože párty právě skončila. Něco si mrmlali pod nos, ale poslechli.
Za deset minut byli všichni pryč a já se porozhlédl po domě. Asi bych je zabil, kdyby mi udělali doma takovej bordel, ale můj dům to není, takže nezájem.
Schod po schodu jsem vystoupal na druhýho patra a chystal se jít do koupelny za Sel a Tay. "Jste v pohodě?" zeptal jsem se zpoza dveří a čekal na odpověď. "Jo, pojď dovnitř." Bylo slyšet zastavení vody, tak jsem vešel. Před sebou jsem uviděl Taylor, která si utírala obličej do ručníku a polonahou Selenu. Stála přede mnou bez třička, jen v podprsence, čímž odhalila svou hruď mým očím. Přejel jsem si jazykem po dolním rtu a oči upíral na ní. "Mohl bys na mě přestat zírat a půjčit mi mikinu prosím?" překroutila očima. "Můžu snad za to že tu stojíš jenom v podprsence?" nadzvihl jsem obočí a sundal si mikinu. "Typický chlap." vzala si ode mě mikinu a přetáhla si jí přez hlavu. "Na dnešní noc zůstáváme tady, rodiče by asi nebyli rádi kdyby vás takhle viděli." mrkl jsem a otevřel dveře.
V obýváku jsme se střetli s Tomem a Fredem a všechno jsme domluvili. Selena napsala rodičům že spí u Tay, Tay zase že spí u Sel a Tom u mě. Pěkně jsme to vymysleli.
"Jsem utahaná, kam si mám jít lehnout?" Sel se otočila na Freda a zívla si. "Jsou tu dva pokoje pro hosty." poznamenal. "Tom s Taylor si lehnou do jednoho, gauč je politý, a jelikož nejsem teplej, ty budeš spát v Justinem v tom druhým." pokrčil rameny. Chtěl jsem něco namítnout, ale na to jsem byl až moc unavený. "Fajn, ale spíš druhý straně postele." zavrčela a ukázala na mě ukazováčkem. "Né asi, budu se na tebe lepit a prosit tě, aby jsi mi dala." poznamenal jsem sarkasticky. Něco si zamrmlala pro sebe, ale nechala to být.
Bez jakýchkoliv slov jsme se všichni vydali do svých pokojů a popřáli si dobrou noc. Nadzvedl jsem peřinu a vklouzl pod ní. Selena udělala totéž a otočila se ke mně zády. Zhasl jsem a podíval se na hodiny. Půl třetí. Naše párty většinou trvají celou noc, ale dneska to jaksi nevyšlo.
Už jsem skoro spal, když se mi v uších rozezněl její hlas. "Justine?" zeptala se opatrně. "Hm?" otočil jsem hlavu a zjistil jsem, že je otočená hlavou ke mně. Přetočil jsem svý tělo abych se jí díval do obličeje. "Promiň, že jsem na tebe vyjela. Vím, že jsi to myslel dobře. A ty boty. Neboj, koupím ti nový." v očích měla lítost, asi jí to vzalo víc, než mě. Kdo by si byl pomyslel, že drsňačka Sel má i city. "V pohodě. A těma botama se vůbec netrap mám jich ještě plno." ubezpečnil jsem ji a zasmál se. "Dobře." usmála se a přitáhla si deku blíž k tělu. "Dobrou Justine." zašeptala a zavřela oči. "Dobrou noc." zašeptal jsem nazpět.
- Je krátká, vím. :/ Ale chtěla jsem jí přidat ještě dneska, protože zítra nebudu mít čas. Snad to chápete a doufám, že se vám to líbí :) Jinak, děkuju všem, co to čtete :3 Moc to pro mě znamená :)♥
ČTEŠ
Random love - [Selena Gomez & Justin Bieber]
FanficCo se odehrává v soukromém životě dvou slavných celebrit? Oba si k sobě museli najít cestu a stejně tak i překonat spoustu překážek. Jenže nelze bojovat proti tomu, co si pro vás osud přichystal. Je jejich pouto opravdu tak moc silné, jak si oba mys...