78

935 49 2
                                    

~ Až uvidíte tenhle znak: - pusťte si písničku v médiích. :) ( Gotta Go My Own Way :D )

Z pohledu Seleny:

„Opravdu to chceš udělat takhle?" Nina mi už po několikáté položila stejnou otázku. Zvedla jsem svůj pohled, který se v odrazu zrcadla setkal s tím jejím. Bylo vidět, že má oprávněné obavy. „Nemám na výběr," povzdechla jsem si a sehnula se pro náhrdelník, který se perfektně hodil k mému outfitu pro dnešní večer.

Bez odpovědi si začala drtit spodní ret mezi zuby, což dělá jen v případě nervozity nebo očekávané pohromy. „Přála bych si, aby to šlo jinak," přiznala jsem. Snažila jsem se vymyslet způsob, jak přimět Justina k tomu, aby mě vyslechl. Přehrávala jsem si v hlavě všechny možné scénáře, ale pokaždé dospěju k tomu, že jeho paličatost nezná meze.

Každý máme nějakou špatnou vlastnost a tak nějak se mi zdá, že já jich mám na rozdíl od něj mnohem víc. Například nesnáším to, že jsem svým nejbližším lhala o spoustě věcech, což mě dělá maximálně sobeckou. Všechno to bylo jen pro vlastní prospěch, ale kdo říká, že musím neustále být ta dobrá? Stejně se mi ale nelíbí fakt, že jsem dovolila, aby mě bolest změnila.

„Zlomí ho to," poznamenala a postavila se za mě, aby mi na krk připevnila náhrdelník. Poněvadž jsem s jeho zapínáním celý čas bojovala, vděčně jsem se na ni usmála. „Zvládne to," vyvrátila jsem její slova, ovšem nebyla jsem si tím jistá. Cítila jsem na sobě její pohled, kterým mi jasně dávala najevo, že nemá cenu si něco nalhávat.

Se skloněnou hlavou jsem si hrála s prsty na rukou a zrakem zavadila o prstýnek. Byl to ten, který mi dal Justin k Vánocům, se začátečním písmenem jeho jména. Okamžitě ve mně vyvolal vlnu vzpomínek a přestože jsem před tím chtěla utéct, nechala jsem se jimi unášet.

***

jsem ti řekl, jak jsi v tom tričku sexy?” zakousl si do spodního rtu a pohledem přejel po celém mém těle. „Je hezký, asi si ho nechám,” spiklenecky jsem se usmála. „A víš, kde by bylo ještě hezčí?” chtěl se nadzvednout k mým rtům, ale  dlaně na jeho hrudi ho zastavily. Sklonila jsem se k jeho obličeji, ale stále jsem zůstávala v bezpečné vzdálenosti. Koketním výrazem jsem ho pobízela k tomu, aby pokračoval.

Támhle na podlaze.” mihl očima na určité místoovšem hned na to se jeho pohled vrátil na . Pomalu posouval své dlaně na mých bocích nahoru tak, že spolu s nimi bral i tričko. Ani jednou neodvrátil zrak a opatrně zkoušel, co všechno mu dovolím.

Random love - [Selena Gomez & Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat