Z pohledu Justina:
Probudilo mě hlasité bouchání zezdola, na což jsem se zoufale snažil zahrabat hlavu pod polštář. Jelikož to nepomáhalo, rozlámaně jsem se posadil na posteli, díky čemuž jsem ze sebe setřásl ruku osoby ležící vedle mě. Podíval jsem se vedle sebe, kde si Sel spokojeně oddechovala. Když se mi v hlavě odehrál celý včerejšek, jazykem jsem si přejel po dolním rtu a rozpačitě se usmál.
Vymotal jsem se z deky a Selena si ji ze spánku přitáhla v sobě. Dal jsem jí jemný polibek na rty a postavil se. Přešel jsem do koupelny, kde jsem si dal rychlou sprchu. Nechal jsem na sebe dopadávat horký kapky vody a při tom si čistil zuby. Přejížděl jsem si kartáčkem po zubech a za malou chvilku ho odložil.
Po vysušení celého těla jsem si na sebe oblékl boxerky a džíny, které jsem nechal spadnout někam pod zadek. Rukou jsem si prohrábl vlasy a nechal je rozházené po celé hlavě. Podíval jsem se na sebe do zrcadla a udělal typické gesto, které dělám vždy, když jsem spokojený se svým vzhledem.
Vyšel jsem z koupelny do pokoje a očekával, že Šípková Růženka bude vzhůru, ale mýlil jsem se. A to jsem si myslel, že nikdo není větší spáč, než já. Prošel jsem dveřmi a potichu je za sebou zavřel.
Šel jsem do kuchyně a namířil si to rovnou k lednici, odkud jsem vytáhl krabici mléka. „Dobré ráno,” kývl jsem hlavou směrem ke stolu, kde seděla celá rodina včetně mámy, která zrovna pokládala na stůl snídani. Odšrouboval jsem víčko a odpil si, ale zarazilo mě, že všichni byli zticha.
„Stalo se něco?” svraštil jsem obočí a očima kmital od jednoho k druhému. „Jazmyn, Jaxone, běžte si hrát.” řekla máma a sklidila z jejich místa talíře, na kterých ještě před chvilkou byly palačinky. Nestačil jsem se divit tomu, jak rychle to snědli. Zafňukali, ale přesto poslechli. „Někdo tu má problém,” Jazmyn se u dveří otočila a spiklenecky se uchechtla mým směrem. Na to, že je tak malá, je někdy dost otravná.
„Mám to říct já, nebo to uděláš ty?” máma počkala, až se děcka ztratí z dohledu a následně otočila hlavu na tátu, kterému tahle situace přišla vtipná, ostatně jako každá jiná. Kdybych věděl, co jsem zase udělal, taky bych se možná zasmál. „Jeremy!” okřikla ho a pohledem pobízela k tomu, aby začal mluvit.
„Jo, Ehm, Justine,” začal a já se nad myšlenkou, že tahle konverzace bude trvat víc, než hodinu, otráveně opřel zády o kuchyňskou linku. „Tak jaká byla noc?” otázka patřila mě a nevinně se usmál máminým směrem, která lapala po dechu. „Měl jsi ho poučit a ne ptát na takový věci!” pokroutila hlavou a já ji překvapeně pozoroval. No super, a teď mě čeká dvouhodinová konverzace na téma sex.
„Předpokládám, že dívka kterou sis přivedl do našeho domu, byla Selena, mám pravdu?” mluvení se ujala máma a upírala na mě svůj zrak. „Vlastně jsem na ulici potkal jednu holku, kterou jsem si sem pak přivedl a strávil s ní noc,” klidně jsem pokrčil rameny a oběma vyjeveně poklesla brada. „Samozřejmě, že to byla Selena, kdo jiný?” odsekl jsem a nechápavě překroutil očima. „Nepřekrucuj očima a slušně odpovídej,” pokárala mě máma. Jedna z věcí, kterou mi stále cpe do hlavy. Být slušný. Ale nestěžuju si, protože to, že se chovám k dívkám s úctou, je její zásluha.
„Prospali jste celý odpoledne, napřed jsem vás chtěla vzbudit, ale jelikož jsem nevěděla, co se odehrává za dveřmi, neodvážila jsem se vstoupit,” přiznala a zamyšleně si mnula ruce. „A co by se tam podle tebe mělo odehrávat?” zeptal jsem se pobaveně, protože jsem viděl jak je z téhle situace nervózní. Je to směšný, protože takhle bych se právě teď měl cítit já.
ČTEŠ
Random love - [Selena Gomez & Justin Bieber]
Fiksi PenggemarCo se odehrává v soukromém životě dvou slavných celebrit? Oba si k sobě museli najít cestu a stejně tak i překonat spoustu překážek. Jenže nelze bojovat proti tomu, co si pro vás osud přichystal. Je jejich pouto opravdu tak moc silné, jak si oba mys...