Z pohledu Seleny:
„Podle mě to chce pomstu,” prohlásila Lucy hned poté, co jsem jim nenuceně převyprávěla většinu toho, co se odehrálo na dovolené. Ulevilo se mi, když jsem to ze sebe všechno vysypala; včetně toho, jak moc moje nenávist k Justinovo tanečnici Alex vzrostla. Ačkoliv ji ani jedna z nich nezná osobně, názor na ni máme stejný.
„Měla bys Justinovi ukázat, o co se nechal připravit,” Nina se ušklíbla a strčila si do úst brčko. Na pár polknutí vysála ze své skleničky zbytek koktejlu. Každá jsme měla jiný druh pití, ovšem základem všeho byla silná vodka. „Nechci mu nic oplácet,” při pomyšlení na to, že bych to měla udělat všechno ještě horší, jsem se zamračila.
Nina nechápavě pokrčila čelo. „Takže ho necháš, aby mu to prošlo?” Musím přiznat, že na tom něco bude. Vlastně ani nevím, jak to teď bude dál. Jsem si jistá, že se mnou Justin brzy bude chtít mluvit, ale co bych mu měla říct? Že nějaká část mě není neví, jestli má náš vztah ještě cenu? To by zlomilo nejen jeho, ale i mě. Kousíček mého já pořád doufá, že by to mohlo být jako dřív, ale co když se mýlím? Oba potřebujeme nějaký prostor k přemýšlení.
„Prober se Sel, vždyť on tě úplně zničil!” vyjekla Lucy, čímž mě zaskočila. Vždycky jsem věděla, že ráda kuje pikle, proto mě její nápad s pomstou nepřekvapuje, ale myslela jsem, že má Justina ráda. Chtěla jsem něco namítnout, ale to jsem bohužel nemohla. Nedokázala bych popřít to, že mám kvůli němu v hlavě zmatek a poslední dobou se necítím ve své kůži.
„No tak, holky,” Ariana po dlouhé době promluvila, překrucujíc očima. „Jsme v klubu a máme se bavit,” natěšeně se zavrtěla a pohledem tikala k prostředku tanečního parketu. Přikývla jsem a děkovně se na ni podívala. Sice nemám chuť se opile svíjet v tanci, ale pokud nad sebou neztratím kontrolu, pořád to bude lepší než tenhle rozhovor.
„A co tohle?” Lucy se vzpřímeně posadila a dala si nohu přes nohu. „řekla jsi, že bys chtěla mít dvě osobnosti, ne?” zeptala se, aby si byla jistá, že to správně pochopila. Nechtěla jsem jim povídat o tom, jak moc bych si přála stát se občas někým jiným, ale Nina to tak nějak pověděla za mě. „Sice tomu vůbec nerozumím, ale kdybys dokázala vést dvojí život, mohla by ses před Justinem skrýt,”
Nebylo tomu tak, že by se mi Lucyin nápad nezamlouval, ale nedávalo to smysl. Nemyslím si, že bych tím něčemu pomohla. Přece se před ním nemůžu zbaběle schovávat, dokud nezjistím, jak by to mělo být dál. Nejjednodušší by bylo, kdybych si o tom s Justinem promluvila, ale mám divný pocit, že tohle je spíš na mě.
„To je pitomost.” Ariana vyprskla do smíchu. Hádám, že to nebylo jen kvůli Lucy, ale hlavně díky tomu, že stihla za tak krátkou chvilku vyprázdnit tři sklenky. Odsouhlasila jsem Arianinu odpověď a kopla do zebe zbytek koktejlu. Ústní dutinou se mi prohnala smršť vodky, díky které mi přejel mráz po zádech. Nejspíš jsem jediná, kdo se ještě nenaladil na správnou vlnu.
„Jdeme na parket,” rozhodla Ari po chvilce a aktivně vyskočila na nohy. Lucy ji napodobila, zatímco Nina se vracela s novým pitím. „Běžte sami, pak přijdu,” usmála jsem se na ně, ale ony mi věnovaly jen nesouhlasný pohled. „Nemůžeš tady zůstat sama,” Lucy záporně kroutila hlavou několik sekund v kuse, až jsem začínala mít podezření, že dostala nějaký záludný záchvat.
S donucením jsem se postavila, přemítajíc nad tím, která z nich je nalitá nejvíc. Všechny tři byly stále při smyslech, ale myslím, že to nepotrvá dlouho a zůstanu jako jediná střízlivá. Tedy pokud to tak po dvou skleničkách můžu nazvat.
Jelikož byla už noc a to pravé sametové teprve začínalo, klubem se ve tmě rozzářila barevná světla. Jako zhypnotizovaná jsem je pozorovala, jak se nahánění po středu parketu. DJ pustil známou písničku, a jakmile Ari postřehla, že se kolem nás ozývá její hlas, několikrát po sobě povyskočila do vzduchu. Zasmály jsme se nad její reakcí a svižnou chůzí se vydaly na parket.
ČTEŠ
Random love - [Selena Gomez & Justin Bieber]
FanficCo se odehrává v soukromém životě dvou slavných celebrit? Oba si k sobě museli najít cestu a stejně tak i překonat spoustu překážek. Jenže nelze bojovat proti tomu, co si pro vás osud přichystal. Je jejich pouto opravdu tak moc silné, jak si oba mys...