4

4K 102 3
                                    

Z pohledu Justina :

Všichni v domě ještě spí, jenom já sedím na posteli jak ten největší debil a přemýšlím. No, občas není zas tak špatný zamyslet se nad svým životem. Všichni si myslí, jak to mám jednoduchý. Nesnáším ty kecy jako - 'Jé hele, támhle je ten Justin Bieber. To je ten kluk, který má tolik peněz, že by je mohl rozdávat. Má všechno co chce, dělá si co chce.. Musí mít dokonalý život.' Ale tak to není. Nemám vůbec dokonalý život! Nemám žádné soukromí - už tak dlouho jsem nebyl na dovolené bez toho, aby mě na každým kroku pronásledovali paparazzi! Nemám ani přítelkyni! Všichni kolem tvrdí, že můžu mít každou na kterou si ukážu, ale já prostě nechci žádnou, která mě bude využívat jenom pro slávu. Od rozchodu s Jasmine jsem se poučil. Na pohled jsem jako děvkař, pár krát do týdne zajdu s Fredem do klubu a nějákou tu děvku si vezmu na noc domů, ale tohle všechno je jen kvůli tomu, abych se odreagoval. Někde hluboko uvnitř sebe prostě toužím mít dívku, která by mě respektovala takového, jaký jsem a splňovala všechny mé podmínky, které musí mít moje 'vysněná dívka.'

Koukl jsem se z okna a zrovna začalo svítat. Zvedl jsem se z postele a šel do koupelny. Umyl jsem si obličej a jelikož tu nemám ani kartáček na zuby, vytáhl jsem z kapsy žvejku a strčil si ji do úst. Přemýšlel jsem, jestli si mám dát sprchu tady, nebo až doma, ale ta sprcha mě přímo přitahovala, takže jsem neodolal.

Asi po dvaceti minutové sprše jsem se vrátil zpět do pokoje. Zatřásl jsem s hlavou a několik kapek vody ze mě spadlo. Vlasy mi trčely na všechny světové strany, ale nechal jsem to být. Rychle jsem ze sebe shodil ručník, který jsem měl obmotaný kolem pasu a hodil na sebe věci. Selena by se mohla každou chvilku probudit, takže jsem nechtěl riskovat, že zahlédne něco, co by zahlédnout neměla.

Posadil jsem se na postel a zkoumal každý kousek její tváře. Měla celkem spokojený výraz a jednu stranu tváře otlačenou od polštáře. Byla zlatá.

Postavil jsem se a otevřel dveře. Prošel jsem nimi a pak je zase opatrně zavřel, abych nikoho neprobudil. Sešel jsem schody dolů a namířil si to do kuchyně. Nepořádek tam byl strašnej, to se musí uznat. Otevřel jsem ledničku a vyndal z ní krabici džusu. Odšrouboval jsem víčko a odpil si.

"Justine?" otočil jsem hlavu ke dveřím a uviděl rozespalou Tay a hned vedle ní Toma, který vypadal spíš jako zombie. "Čaute." kývl jsem hlavou a odsunul nepořádek z kuchyňské linky, abych si na ní mohl sednout. "V kolik jsi vstával?" zeptala se Taylor a vytáhla z ledničky mléko. Tom se jenom svalil na židly u stolu. "To se radši ani neptej." uchechtl jsem se. Zasmála se spolu se mnou a posadila se vedle Toma. Dalších patnáct minut jsme si povídali o úplných kravinách, ale taky se dobře zasmáli.

Z pohledu Seleny :

Přez žaluzie svítilo do pokoje sluníčko, na což jsem se probudila. Odhodila jsem od sebe peřinu a celá rozlámaná šla do koupelny, kde jsem si dala rychlou sprchu. Nemám tu žádný hadry, takže jsem si na sebe oblékla to, včem jsem přišla. Už se nemůžu dočkat až budu doma. Doufám, že máma nebude nic tušit. Koneckonců, zítra je zase škola. Brácha mi už ze školy přinesl rozvrh a učebnice. Zbývá už jen pár měsíců, takže si to chci naplno užít. Už mi chybí ty věčný kecy učitelů.

Došlo mi trochu pozdě, že Justin v pokoji není. Že by už odjel domů? Prstama jsem si prohrábla vlasy, abych je měla aspoň trochu učesaný a namířila jsem si to do kuchyně.

Uslyšela jsem hlasy a následně na to smích. Takže jsem se probudila asi poslední. Pomyslela jsem si a vešla. Uviděla jsem vysmátou Taylor, napůl spícího Toma a Justina, který jako V.I.P. seděl na lince. Ale Fredo nikde. Takže přece jen nejsem poslední.

"Bré ráno." zívla jsem si. "Dobré ráno." odpověděli mi všichni na jednou. Otevřela jsem ledničku a hledala něco k pití. Zbytky alkoholu byly všude, ale co takhle něco normálního? Pozdychla jsem si a zavřela dvířka. "Hledáš tohle?" otočila jsem se Justinovým směrem a zrak mi padl na krabici džusu, kterou držel v ruce. "Díky jsi moje záchrana! Mám žízeň jako pes." natáhla jsem se pro džus, ale ještě než jsem ho stihla uchopit, stáhl ho ke své hrudi. "Co děláš? Dej to sem." zamračila jsem se. "Já ho měl první, takže je můj." sobecky se zasmál a jako naschvál se napil. "Nemám na tebe náladu, takže mi okamžite dej ten džus!" zavrčela jsem na něj. "A co když ne?" začal mě zkoušet a mně už docházela trpělivost. "Prostě mi ho dej!" vykřikla jsem a natáhla se po džusu. Zase ho stáhl k sobě, takže jsem na něj vyskočila. Muselo to vypadat dost divně. Justin ležel na kuchyňské lince a džus svíral v ruce tak pevně, jako by to bylo milion dolarů. A já jsem seděla na něm a snažila se mu ho vytrhnout.

"Přestaň, stejně nevyhraješ." zasmál se. V tu chvíli jsem džus v jeho ruce zmáčkla tak pevně, že začal stříkat po celé místnosti. "No super! Koukni cos udělala!" ukázal rukou po kuchyni a snažil se mít vážný výraz. Moc se mu to nedařilo, protože koutky úst se mu zdvihaly. "Já?" zalapala jsem po dechu. "Tohle všechno je tvoje chyba! Kvůli tobě se teď můžu napít jedině vody z kohoutku!"

"Co tu kurva děláte?!" vletěl co kuchyně Fredo. "Myslíte ž--" zasekl se a porozhlédl se. "Co to má sakra znamenat?! Proč mám na svý dzi cákance od nějáký žlutý sračky?" nechápavě a zároveň naštvaně na nás hleděl. Ani jeden z nás nevěděl co má říct, tak jsem nakonec začla já. "Mmm, noo..Prostě jsme se rozhodli že ti tu vymalujem! Takovýhle zdi teďka frčí.! řekla jsem snad dost přesvědčivě a ukázala na cákance. "Snažíš se ze mě udělat blbce?" zavrčel a hodil po mě vražedný pohled. "Dobře tak ne. Ale neudělali jsme to naschvál, dobře? Prostě to přetřeme barvou a bude to." přešla jsem k němu a ze strany jsem ho objala. "Fajn, ale teď mi pomůžete uklidit dům." založil si ruce na hrudi. Nejspíš se snažil hrát uraženýho, ale nedokázal to a na tváři se mu objevil velký úsměv. "Okey, tak ty a Tom začněte nahoře a my tři to uklidíme dole." jen přikývl a společně s Tomem odešli.

"Vážně Sel? Chtěli jsme mu vymalovat? Nic lepšího tě nemohlo napadnout co?" řekl Justin a smál se. Tay se zasmála taky, ale mě do smíchu nebylo. "Aspoň jsem něco řekla, ale vy jste tu jenom stáli a čuměli.!" vyprskla jsem. Zvedl ruce jako že se vzdává a odněkud vytáhl pytle. Povzdychla jsem si a nezbývalo mi nic jinýho, než taky uklízet.

"To byla teda fuška." Oddychla si Tay. "To teda jo." řekla jsem a všichni jsme se svalili na obrovský - teď už konečně čistý gauč. "Asi bychom měli jít." ozval se Tom a postavil se. Přikývli jsme na znak souhlasu, rozloučili se s Fredem a odešli.

Ještě než jsme nasedli do aut, vyměnili jsme si pár slov a odjeli. Tom se rozhodl, že odveze domů Taylor, která včera přijela se mnou, takže jsem to aspoň nemusela dělat já.

Zaparkovala jsem před domem a vytáhla klíčky ze zapalování. Vystoupila jsem, zamkla auto a pomalým krokem jsem přešla k domu. Odemkla jsem dveře a zabouchla je. "Jsem domaaa!" Zakřičela jsem na celý dům, ale odpoveď mi nepřišla. Sama doma? Šla jsem do kuchyně a na stole ležel papírek. Jsme s tátou do večera v práci, oběd máte v ledničce. Posílám pusu - máma.

- Jestli tam jsou nějáký chyby tak se omlouvám ;) Ps. Za každý koment budu ráda a poteší mě to. Vždycky mám pak chuť napsat další část :D

Random love - [Selena Gomez & Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat