49

2.3K 69 3
                                    

Z pohledu Seleny:

Vyšla jsem na zahradu a přivítala se s každým, kdo kolem mě prošel. Připadalo mi to jako párty konající se v létě, ale přesto by mě poněkud teplejší počasí nemělo překvapovat. Musím uznat, že to bylo skvělé načasování.

Namířila jsem si to ke skupince holek a třem z nich naznačila, aby byly zticha, když jsem pomalu pokládala dlaně na Shayiny oči. Cukla sebou a instinktivně strhla mé ruce. Otočila se ke mně s překvapeným úsměvem na tváři. „Mělo mě napadnout, že to budeš ty,” hodila se mi kolem krku a kelímek s pitím držela o kousek dál, aby se na jednu z nás nepřevrhl.

„Ráda vás vidím,” řekla jsem a objala postupně jednu po druhé. „Máš to tu nádherný,” promluvila Nina a porozhlédla se kolem. Vděčně jsem se na ni usmála a vzala ze stolu kelímek, do kterého jsem nalila první věc, která mi přišla pod ruku.

To Lucy mě seznámila s ostatními holkami, se kterými spolupracuje. Jsme si blízké a pokaždé, když se setkáváme, stane se nějaká katastrofa, která je pro nás něčím legrační. Mrzí mě, že se tu neobjevila Troian, ale myslím, že její nedostupnost nebyla záměrná.

S Candice a Ninou jsem se potkala na předávání cen před rokem a půl. Vzájemně jsme si fandily a podobně, ale nikdy nás nenapadlo, že bychom si mohly tak skvěle rozumět. Když mám náladu pod psa, tak se z Niny stává můj tajný lék na vyřešení všech problémů. Nedokážu ji nazvat jinak, než mrchou, ale samozřejmě to nemyslím ve zlým. Nevadí jí pomluvy a drby, které o ní často kolují, protože jen ona ví čistou pravdu. Proto ignoruje to kým je a jak by se měla chovat. Žije si svůj život podle vlastních pravidel a i když někdy nechápu, jak je to možný, většinou je to ona, kdo mi pomáhá dostat se ven z depresivním situací. Po smrti Toma to bylo něco jiného, tohle byla rodinná záležitost. Nemá na to tajné schopnosti nebo něco podobného. Prostě mě vždycky zatáhne do klubu a donutí mě zapomenout. Díky ní se pak cítím volná a ničím nevázaná.

I když se nestýkáme často, záleží mi na nich. Když má jedna potíže, stále ví, komu se může se vším svěřit a od koho má očekávat dobré rady. Ovšem ani jedna z nich se nevyrovná Taylor. Nejsou pro mě něco jako záložní baterie, které použiju, když nemám Tay. Jen si s každou z nich rozumím trochu jinak. S Candice ráda chodím nakupovat, s Shay a Ashley se věnujeme společným zájmům, s Ninou se navzájem poučujeme a snažíme se všem ukázat, že jsme jen obyčejné holky a s Lucy si prostě ráda sednu a společně rozebíráme svět kolem nás.

Jenže s Taylor můžu dělat všechno. Všechny holky, které jsem jmenovala pro mě něco znamenají, ale samozřejmě jich je o mnoho víc. Přesto si myslím, že ani polovina ze stovky mých přátel není opravdová a proto se více věnuju jen těm, o kterých vím, že na ně sláva nemá žádné špatné účinky.

„Alex Russo,”

Otočila jsem se a pohlédla na Paula s úšklebkem na tváři. „Stefan Salvatore,” protáhla jsem jeho příjmení které figuruje v jedné z jeho hereckých rolí a uškrnula se. Přešla jsem k němu a objala ho tak, jak to dělám skoro s každým, kdo přišel na párty. Ruce jsem si obmotala kolem jeho pasu a pevně ho stiskla.

„Malá Selly se rozhodla stát se velkou holkou?” odtáhl se a s rukama na mých bocích mě držel před sebou. Sjel mě pohledem, na což jsem protočila oči. Rád mě provokuje vtipnými narážkami jako to Alfredo dělá Taylor. „Malá Selly už není ta holka, která hrála v Kouzelnících z Waverly,” prohlásila jsem, na což se zasmál. Popravdě mi někdy ty časy s mou nafilmovanou rodinou chybí, protože jsem s nimi zažila jedno z nejlepších obdobích mého života.

Random love - [Selena Gomez & Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat