5

4.1K 106 3
                                    

Zmačkala jsem papírek a hodila ho do koše. Vzala jsem colu, odšroubovala víčko a pořádně se napila. Ledová cola s bublinkami. Skvělý pocit. Šla jsem po schodech do svého pokoje a zabouchla za sebou dveře. Cítila jsem se znuděná a hlavně unavená. Vzala jsem si čistý věci a šla se vysprchovat.

Uvolněná, jenom v teplákách a volným tričku jsem vzala notebook, položila ho na postel a zapla ho. Projížděla jsem Twitter a koukala se co je novýho. Nic moc. Odhlásila jsem se a pustila si písničku. Dlouho jsem hledala nějákou vhodnou mezi těmi, který mám uložený. Nakonec jsem zvolila Jasmine V. - Didn't Mean It. Ne, že bych tu písničku zbožňovala, ale líbí se mi ten refrén.

Hodila jsem se na postel a čuměla do stropu. Jediný co se mi v hlavě ozývalo, byly slova písničky.

There's no tomorrow, don’t you know
Love me now or let me go
He didn’t mean it
you never mean it.

Stalo se to co jsem nechtěla. Vzpomněla jsem si na něj. Na to, jak moc jsem ho milovala a on odešel bez jediného slova. Nezvedal mi telefon, neodpovídal na zprávy.. Nechal mě, ať se tím užírám, nechal mě trpět. Bylo mu jedno, co se mnou bude. Ostatní říkali, že to tak nemyslel, nebo že neměl na výběr. Kecy! Odešel bez rozloučení, bez vysvětlení..

"Ahoj." přišla ke mně Tay a dívala se na mě se soucitem. "Čau Taylor, hele neviděla jsi Nicka? Nechodí do školy už celý týden a nebere mi mobil. Docela se o něj bojím." řekla jsem. Neodpověděla a nasucho polkla. "T-ty.. Ty to nevíš?" v jejích očích jsem viděla strach. Znervózněla jsem. "A co mám vědět?" nechápavě jsem se na ní podívala. "Sel promiň, ale nemyslím, že bych to měla být já, kdo ti to řekne." otočila se na odchod. "Počkej!" chytila jsem jí za zápěstí a ona se otočila. "Souvisí to s Nickem?" zase žádná odpověď. "Takže jo. Stalo se mu něco? Řekni mi pravdu nebo zešílím!" můj hlas zněl zoufale. "Ne, to ne. Myslím, že je v pořádku." zavrtěla hlavou. "Tak?" naléhala jsem. "On. On je.. pryč." konec zašeptala, ale slyšela jsem jí moc dobře. "Jak to sakra myslíš, že je pryč?!" řekla jsem a pustila její zápěstí. "J-já nevím. Včera jsme k němu s Tomem šli, chtěli jsme mu odevzdat úkoly a tak, ale nikdo neotvíral. Sousedka řekla že on a jeho rodiče odjeli." tohle pro mě bylo jako rána pod pás. Přestala jsem dýchat a nemohla jsem uvěřit tomu, co mi řekla. "C-co? Děláš si ze mě srandu nebo co? Přece by mi aspoň něco řekl! A-a proč o tom vím až teď?" hlas se mi třásl. "Myslela jsem, že ti to Tom už řekl! A třeba Nick neměl na výběr a prostě ti nechtěl ublížit." vzala mě za ruku a pěvně ji stiskla na znak, že je tu se mnou. Vytrhla jsem se jí. Nesnášela jsem, když mě někdo litoval. Všechno pak bylo ještě horší. "Vidíš? Právě proto, jsem ti to nechtěla říkat." Zoufale rozhodila rukami. "Jo?! A co jsi jako chtěla udělat? Zatajit mi to? Udělat ze mě idiota?! Tos chtěla?!" zakřičela jsem "Sel, prosím. Já vím, že ti ublížil, ale musíš to vzládnout. On už se nevrátí." zašeptala. Rozbrečela jsem se a zády opřená o skřínku jsem se svezla dolů.

To, že mi po tvářích stéká slaná tekutina jsem si uvědomila až když jsem to ucítila na rtech. Rychle jsem si otřela tváře a vypla notebook. Nesmím dovolit, abych dopadla jako dřív. Dostávala jsem se z toho těžko, proto jsem pak odjela na turné, kde se všechno zlepšilo. Snažila jsem se na něj zapomenout a povedlo se. Teda až na ty společné vzpomínky. Už nedovolím, aby mi někdo ublížil. Znova už ne.

Z pohledu Justina :

Doma jsem si dal teplou sprchu a odjel k mámě. Sliboval jsem jí, že se u ní stavim a taky už mí chybí Jazzy a Jaxon.

Ještě než jsem stihl otevřít, se dveře rozletěly a Jazzy s Jaxonem ke mě přiběhli. Každej se mi obmotal kolem jedný nohy tak, že jsem se nemohl ani pohnout. "Ahojte, chyběl jsem vám?" zasmál jsem se a oba objal. "Justine, ahoj!" pozdravila mě máma. "Ahoj mami." přešel jsem k ní a dal jí pusu na líce.

Po obědě, mě Jazzy zatáhla do jejího pokoje. "Tak co budeme dělat princezno?" posadil jsem se na postel a usmál jsem se. "Povídat si." řekla a sedla si mi na nohy. "Povídat si? A o čem?" nadzvihl jsem obočí. "Máma mi vyprávěla, že je teďka s tebou ve studiu Selena Gomez. Seznámíš mě s ní?" poprosila. "Nevěděl jsem, že jsi její fanynka." zasmál jsem se. "To ne, ale je hezká a dobře zpívá." pokrčila rameny a vycenila na mě zuby. "Někdy tě s ní určitě seznámím." jedním okem jsem mrkl a objal ji.  

Random love - [Selena Gomez & Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat