34

3K 75 5
                                    

Z pohledu Justina:

Právě sedím ve svém prázdném domě a zírám do zdi. Ne, že bych neměl co dělat, ale jsem moc líný na to, abych zvedl svůj zadek. 

Uběhlo pár dnů a já pořád nemůžu uvěřit, že jsme spolu. Samozřejmě mám na mysli sebe a Selenu. Přesněji řečeno jsme spolu patnáct dní. Možná se někomu zdá šílený, že počítám dny, ale tak co už. Spadl ze mě obrovský balvan, když kývla hlavou, čímž mi dala najevo kladnou odpověď. Média jsou k nezastavení, i když se je snažíme setřást. Jsou jako blechy, není lehké se jich zbavit. Ať děláme cokoliv, stále mají mnoho otázek, které patří spíš do soukromého života.

Kdybych měl popsat náš vztah, řekl bych, že je perfektní. Vím, že to může být jen ze začátku a pak se všechno může změnit, ale já udělám všechno proto, aby Selena byla šťastná. Má citová vazba je víc a víc silnější. Potřebuju ji mít blízko sebe, potřebuju se jí dotýkat a stejně tak cítit na sobě i její dotyky. Nechci, aby si myslela, že žárlím, ale i přes to se mi nelíbí, když se kolem ní motá nějáký kluk. Dřív by mi to bylo jedno, ale teď? Vidím ty pohledy kluků, kteří se s ní snaží bezmocně flirtovat. Vadí mi to a nejradši bych si ji přitáhl k sobě a ukázal jim, že ona je jenom moje. Ale Sel je naštěstí chytrá a zdá se, že to není nic, na co by nebyla zvyklá.

I já mám kolem sebe spoustu hezkých holek, ale je těžký věnovat jim pozornost, když mám oči jen pro jednu. Je to, jako by mě okouzlila nějákým kouzlem, díky kterému je pro mě jedinečná. Jenže to bude nejspíš tím, že má to kouzlo v sobě.

Snažím se náš vztah posunout dál a zároveň na ni netlačit. Nechci, aby si myslela, že jí chci jen využít. Je to složitý, když cítím její tělo přitisklé na tom mém. Když mi rukama přejíždí po těle a svými rty drtí ty mé, zoufale se snažím ovládnout.

Vytáhl jsem z kapsy telefon a vytočil číslo, které znám nazpaměť. Bříšky prstů jsem poklepával o desku stolu a čekal, až to zvedne. Po několikátém vyzvánění se konečně ozval její hlas. „Halo?” usmál jsem se sám pro sebe, protože její hlas zněl šťastně, tak jako obvykle.

„Sel,” řekl jsem radostně a mobil si přiložil blíž k uchu. „Ahoj, co potřebuješ?” i když jsem ji neviděl, byl jsem si jistý, že se usmála. Opravdu je tak těždý to uhádnout? Existuje jen jedna osoba, kterou chci mít teď u sebe. „Tebe.” odpověděl jsem a zády se opřel o opěradlo křesla. Na druhé straně bylo ticho a po chvilce se ozval její tichý smích. „Jsem na cestě ze studia, přijdeš pro mě?”

Přikývl jsem a když jsem si uvědomil, že mě nemohla vidět, odpověděl jsem: „Za chvilku tam budu.” nečekal jsem na odpověď a zrušil hovor. Mobil jsem zastrčil zpět do kapsy a postavil se na nohy. Protáhl jsem se, díky čemuž mi zapraskalo pár kostí v těle.

Hodil jsem přes sebe koženou bundu a do ruky uchopil klíčky od auta. Vyšel jsem z baráku, který jsem za sebou zamkl a namířil si to ke svýmu autu.

Z pohledu Seleny:

„Can't stop because I love it
hate the way I love you
All day all night,
maybe I'm addicted for life, no lie...”

Tančila jsem po místnosti a Alfredo se na mně dobře bavil. Prozpěvovala jsem si u toho slova z nové písničky, kterou jsme dneska dokončili. Ráda bych ji zveřejnila a sledovala reakce Selenators, ale s týmem jsme se dohodli, že bude lepší, když ji vydám rovnou i s videoklipem.

Život se najednou zdá lepší a lehčí. I když musíme s Justinem snášet stálé útoky novinářů, cítím se skvěle. Oba jsme s tím počítali a pomalu si zvykáme. I oni si jednou budou muset přiznat, že z nás nevytáhnou nic, co se jich netýká.

Random love - [Selena Gomez & Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat