Miután sikerült megnyugodnom, kikapcsoltuk a filmet, mert már nem volt kedvünk hozzá érthető okokból kifolyólag. Későre járt már, így úgy döntöttünk, hogy ideje lenne lefeküdnöm lassan. Előtte gyorsan elmentem tusolni, addig Taehyung nekiállt kiválasztani az alvós cuccomat, mivel ugye ebben egyeztünk meg. Jó sok ideje volt, mert én bizony nem siettem a tusolással, hosszasan áztattam magam és hasonlók. Amikor nagy ködfelhő közepette kiléptem a kabinból, Taehyung éppen a tévécsatornákat váltotgatva várt rám a kanapén.
- Nem sietted el a dolgokat, az tuti - nézett rám elismerően bólogatva.
- Jól esett ez a hosszú zuhany - sétáltam oda hozzá.
- Következő fürdés közös lesz és a kádban fürdünk - húzott a lábaimtól fogva közel magához, ahogy előtte álltam.
- Elférünk abban a kádban ketten? - támaszkodtam meg a vállain nevetve.
- Majd jól hozzám bújsz - ölelt át fejét a hasamhoz préselve.
- Hmm...úgy jó lesz - túrtam a hajába mosolyogva.
- Na de! Lássuk a ma esti pizsomádat!- vált el tőlem elégedett mosollyal az arcán.
- Hmm. Hol van?- néztem végig az ágyon, ahogy csupán egy vörös csipke szettet láttam a táskám mellé kivéve, semmit mást.
- Éppen előtted- válaszolt teljesen természetesen.
- Itt csak egy szett alsóneműt látok, Taehy...- kezdtem volna veszekedni vele, aztán hirtelen belém ütött a felismerés.Hallottam, hogy Taehyung megmozdul mögöttem, majd pár pillanattal később hátulról átölelt és állát a vállamon pihentetve mostmár ketten bámultuk a vörös, csipke szettet.
- Egy élmény lesz melletted feküdni ma este - suttogta elégedetten.
- Kim Taehyung!- fordultam vele szembe dühösen. - Nem fogok ebben aludni!- fontam keresztbe a karjaimat.
- Ó, dehogyisnem. Egyezséget kötöttünk, emlékszel?- bólogatott diadalmasan.
- Aljas gazember!- néztem rá összeszűkült szemekkel.
- Siess és vedd fel! Látni akarom - adta a kezembe a két, falatnyi darabot türelmetlenül.
- Meg foglak ölni egy szép nap...- morogtam a fürdő felé indulva.
- Tőlem meztelenül is alhatsz, ha nem akarod felvenni. Nem panaszkodnék arra sem - jelent meg hirtelen előttem, elzárva az utat.Szemei vörösen izzottak, fogai kezdtek elő bújni, tekintete vágytól csillogott és éreztem a határozott, domináns auráját, ahogy beszippantott. A derekamra fogva hirtelen magához rántott és egy centi sem maradt már közöttünk, olyan közel simultunk egymáshoz. Másik kezét az arcomhoz emelte és mutató újját behajlítva az arcomra simított vele, majd le a nyakamon és a mellkasomra, megcirógatta a melleim felső vonalát, amit nem takart a rám csavart törölköző. A vállát fedő póló anyagába markoltam és beharapott ajkakkal fogtam vissza egy hangos nyögést, ami kikívánkozott belőlem. Taehyung egy perverz félmosolyt engedett az arcán megjelenni, majd hirtelen az ajkaimra tapadt és a szabad kezével a törölköző alját feljebb tolva a combomra helyezte hatalmas tenyerét. Az egész testem beleremegett, hiszen vészesen közel volt az intim zónámhoz, ami már lángolt és lüktetett, annyira felizgatott pár mozdulattal. Akartalanul is még jobban hozzá préseltem magam, mire egy mély morgás szabadult fel a torkából. A keze egyre fennebb csúszott a combomon, s én már annyira nem bírtam magammal hogy egy önkéntelen mozdulattal elértem, hogy az ujjai súrolják a szeméremajkaimat és nagyot nyögve szakítottam meg a csókot. Már azonnal kaptam is vissza az ajkaira, de Taehyung egy lágy mosollyal az arcán arrébb húzódott.
- Mi...mi a baj?- lihegtem.
- Ne haragudj, nem tudtam vissza fogni magam - simított az arcomra.
- Semmi baj! Folytathatjuk - húztam közel magamhoz.
- Ma este nem lehet, Areum-ah...- rázta a fejét.
- Miért? Mi a baj?- néztem rá értetlenül.
- Mondtam, hogy egyszerre akarok inni belőled és szeretkezni veled, igaz?- futatta végig tekintetét az arcomon.
- Igen, és ez most meg is történhet!- húztam ismét magam felé.
- Ne haragudj, édesem, de ma nem lehet!- vette el a kezem.
- De miért? Nem értem!- ráztam a fejem.
- Ez az egész...nehéz még nekem...kontrollálnom kell magam és ehhez több idő kell - beszélt halkan.
- Mondtam neked, hogy nyugodtan ihatsz belőlem, amikor csak akarsz! Nem kell vissza fog magad, Tae...- simítottam az arcára a kezem.
- Nem, Areum-ah...- rázta meg a fejét.- Nem foglak bántani...- jelentette ki.
-De nem ...- ellenkeztem volna,de a számra tette a mutató ujját.
- Ha túl sokszor hagyod, hogy igyak belőled, függő leszek és nem fogok tudni leállni, akkor pedig bántani foglak. Ezt nem akarom - tett pár tincset a fülem mögé. Idegesen és kicsit szégyellve magam haraptam be a szám és lehajtva a fejem a "pizsomámra" néztem.
- Megyek és felöltözök - hagytam ott őt csendesen.
- Fent várlak - szólt utánam lágyan.
- Hm - vettem tudomásul erőtlenül.A fürdőbe érve a földre zuhantam és nagyokat lélegezve próbáltam magam lenyugtatni. Fogalmam sincs, hogy miért reagáltam ilyen hevesen és miért akartam annyira, hogy ma megtörténjen kettőn között a dolog. Ez a viselkedés nem rám vall. Megmosva az arcom és rendbe téve magam, felkaptam a csipke szettet, majd rá egy köntöst és miután felraktam a törölközőt száradni, végül elindultam felfele.
Nem kamuzott, tényleg várt rám. Az üvegfal előtt állt és a messzeségbe bámult mozdulatlanul. Arca komoly volt és tekintete elmerengett. Nem is vette észre, hogy feljöttem. Úgy döntöttem, nem zavarom meg, inkább gyorsan előkészítettem az ágyat nekünk.
- Ah!- sikítottam fel ijedten, mikor valaki hozzám ért.
- Stt! Csak én vagyok !- zárt forró ölelésébe.
- Megijesztettél...- suttogtam neki kapokodva a levegőt.
- Ne haragudj!- nyomott egy puszit a hajamba.
- Az ágy kész van - engedtem ki a párnát, ami a kezembe volt addig.
- Lássunk, mi van a köntös alatt - lépett mögém.Kezei előre csúsztak a derekamon és kioldotta a kötőt. A köntös szét nyílt. Ezután vissza húzta kezeit és legközelebb a vállamon éreztem meg őket, ahogy lassan letolta rólam a puha anyagot. Nem kellett sokáig tolnia, mert magától zuhant a földre egy pillanattal később. Azonnal libabőrös lettem és a szívem hevesen kezdett verni. Taehyung nem mozdult, csak állt mögöttem, éreztem forró levegőjét a nyakamon.
- Lenyűgözően szexi vagy! - mormogta a fülembe, amitől összerezdültem és esetlenül estem neki a mellkasának. Taehyung a hasamtól fogva húzott magához, másik keze pedig a belső combomra tapadt. A fejemet hátra csaptam és a férfi azonnal a nyakamra tapadt. Csókok, nyelves puszik, aztán a fogai. Halkan nyögtem fel, amikor elkezdte kiszívni a nyakamat. A belső combomra markolt erősebben,a hasamról a mellemre vezette fel a kezét. Teljesen elvörösödtem és lángolt az egész testem, mintha lázam lett volna. A köd ellepte az agyam és ugyanolyan menthetetlenül kívántam az egészet, mint negyed órával ezelőtt.
Mikor Taehyung úgy döntött, hogy kellően kiszórakozta magát, óvatosan, lassan elvált tőlem és bedöntött az ágyba. Betakargatott, majd magához húzott és egy puszival a homlokomra kívánt jó éjszakát nekem.
Most őszintén? Egy ilyen után ki a franc tud békésen elaludni?
Legnagyobb meglepetésemre azonban, hamar álmos kezdtem lenni és nem telt sokba, hogy elszenderedjek. Talán az adrenalin kiszívta az energiámat.
Helló- belló mindenki!
Suli van és máris elegem van belőle, nem tudom, ti hogy vagytok vele.😒
Ettől függetlenül fogadjátok sok-sok szeretettel ezt a részt, talán mint egy kis erőt adó apróság a hétre.💕
Kitartást mindenkinek!🥰
BẠN ĐANG ĐỌC
V - mΐητ νέr...ναgγ νάmρίr
Ma cà rồng🔺Kim Taehyung ff.🔺 🥇 #1- taehyung (2022.05.24)🥇 🥇 #1- magic (2022.02.15)🥇 🥇 #1- blood (2022.03.08)🥇 🥇 #1- btsv (2022.03.17)🥇 🥇 #1- action (2022.03.17)🥇 🥇 #1- kimtaehyung (2022.05.01)🥇 🥇 #1- bangtan (2022.06.19)🥇 🥇 #1- tae (2022.06.2...