Δ Százhuszonhatodik vércsepp Δ

300 17 2
                                    

Egy laza mozdulattal dobott le az ágyra és máris kapta le a pólóját. Én csak ámulva figyeltem őt, megmoccani se tudtam. Amikor felnézett rám immár póló nélkül, szemei annyira intenzíven izzotak vörösben, hogy hevesebben kezdett dobogni a szívem tőle. Lassan feltérdelt az ágyra, majd a bokáimra fogott és lehúzott magához.

- Tae!- próbáltam kapaszkodni.
- Azt akarom, hogy jó kislány legyél és fogadj szót nekem végig, rendben?- dörmögte a számra.
- Igen - simítottam fel bicepszein.
- Biztos ezt szeretnéd, Areum-ah?- nézett a szemeibe komolyan.
- Mindennél jobban szeretném, Tae - túrtam a tarkóján a hajába és lehúztam magamhoz, hogy ajkaink találkozhassanak.

Taehyung engedelmesen összezárta ajkainkat és bal keze máris a pólóm alatt járt, míg a jobb kezével támaszkodott. Először a hasamra terítette ki nagy tenyerét és enyhe nyomást gyakorolva a felületre simított párszor végig rajta, majd ujjai fennebb barangoltak és a bal mellem került a kezébe. Egyik igazi gyengepontom volt, amikor a melleimmel játszadozott, így ez a tette most is egy hangos nyögést csalt fel belőlem, aminek hatására nyelve át is jutott az én számba. Lábaimat próbáltam felhúzva összezárni, de mivel közöttük térdelt nem tudtam, így csak vonaglottam alatta.

Ajkai nedves puszikat hagyva útjukon levándoroltak a nyakamra és ott kezdett el kiszívni egy-egy pontot. Annyira elködösült a fejem, hogy nem is figyeltem fel, mikor egyenesedett fel fölöttem, csak azt érzékeltemy hogy ráült a csípőmre aztán hangos recsegéssel szakadt szét rajtam a póló. Elnyíló ajkakkal figyeltem a férfi kezében lévő cafatokat, majd a szemeibe néztem lihegve, ő pedig mindkét kezével a melleimre fogott.

- Taehyung!- szorítottam a csuklóira és a melleimen tartottam kezeit.
- Mond, kicsim. Jól esik?- játszadozott a mellbimbóimmal.
- Mmh!- haraptam be az alsó ajkam.

Taehyung jobb kezét elvette a mellemről és hüvelykujját az ajkamra nyomta finoman, majd kiszabadította a fogaim közül.

- Ne fogd vissza magad, édesem - dörmögte mély hangon, amitől méginkább nedves lett a bugyim. - Honnan fogom tudni, hogy jólesik-e, ha nem adsz hangot az élvezetnek? - csípte meg a bal mellbimbómat.
- Taehyung!- nyögtem egy nagyot ívbe feszítve a hátam.
- Máris jobb!- feküdt hasra a lábaim között és szájába vette a jobb mellemet.
- Aah! - túrtam a hajába felakadó szemekkel.
- Mondtam már, hogy imádom a hangod?- kérdezte két puszi között.
- Még! Még, Taehyung!- nyögtem kéjesen és fejét próbáltam a mellem felé irányítani.
- Szereted ezt?- nyalta körbe a mellbimbómat, majd pár nyálas puszit hagyott ott.
- Igen! Kérek még!- kulcsoltam össze lábaimat a derekán.

Újabb hangos nyögés hagyta el a szám, ahogy ismét a mellemre tapadt és kényeztette az érzékeny felületet. Jó pár percig játszadozott ezzel, míg már nem kaptam levegőt.

Akkor fogta magát és oldalasan mellém feküdt, jobb könyökén támaszkodott, bal lábát az enyémek közé helyezte, majd bal kezével a hasamra simított, onnan pedig fokozatosan le, egészen a bugyim vonaláig. Én egyik kezemmel a nyaka körül kapaszkodtam, másikkal az ágyneműt gyűrtem közben. Csípőm önkéntelenül mozgott össze-vissza, már fizikai fájdalmat éreztem, hogy nem ért még hozzám. Ujjai fel-le szántották az alsónemű szegélyét, néha be is csúsztak alá, de nem lépett tovább.

- Kérlek, Tae! - toltam keze alá a csípőm.
- Mit szeretnél, Areum-ah?- suttogta a fülembe kéjesen.
- Érj hozzám! Kérlek!- biccentettem oldalra a fejem, hogy ajkainak teret adjak.
- Itt?- simított az anyag fedte nőiességemre.
- Igen! Kérlek!- sírtam fel frusztráltan.
- Szeretnéd, ha ezt levenném rólad?- emelte meg az anyagot.
- Igen!- leheltem magamon kívül.
- Most?- kezdte el lefele húzni.
- Igen!- húztam őt a nyakától közelebb hozzám.
- Emeld meg a csípőd, kicsim! - kérte és végre megszabadított az anyagtól.

Jólesően felsóhajtva engedtem vissza magam a matracra és vártam, hogy végre hozzámérjen, ahogy szeretném. Nem is kellett sokat várni, hogy meleg ujjai a nőiességemre simuljanak és lassan elkezdje masszírozni a csiklómat. Hálásan nyögtem fel és lehunyt szemekkel élveztem a kényeztetést.

- Ma inni fogok belőled, Areum-ah - duruzsolta közben a fülembe.
- Tudod jól, hogy megengedtem, hogy akkor igyál, amikor szeretnél - feleltem.
- Ma többször fogok inni, így lehet hogy szédülni fogsz tőle vagy túl sok lesz neked együtt így az egész, ami történik fog, ezért muszáj lesz hallgatnod rám és mindent úgy csinálni, ahogy mondom, rendben?- utasított lágyan mégis határozottan.
- Igen!- döntöttem fejének az enyémet.

A szája és ujjai együttes munkája hamar felépítették bennem az orgazmust, ám mielőtt elélvezhettem volna egy pillanatra megállt, mire bennebb megakadt a levegő. Ujjai lassan a szeméremajkaim közé siklottak, én még mindig nem mertem kiengedni a levegőt, majd hirtelen belém hatolt két ujjal, ezzel egyidőben fogai is a nyakamba mélyedtek. A kettős szenzáció azonnal minden erőmet elvitte és visszaestem a párnák közé. Csípőmet mégjobban keze alá nyomtam, ahogy lassan mozgatni kezdte bennem ujjai, hogy szokjam az érzést, miközben lassan kortyolt párat. Nem ivott sokat, mielőtt elvált és míg a nyakamon lévő fognyomot gyógyítgatta nyelvével, addig az ujjaival gyorsított a tempón.

Hamar utolért az első orgazmusom, ami után nem is hagyott nekem sok időt és három ujját belém vezetve kezdtük elölről az egészet. A második orgazmus után azt éreztem, szünetre lenne szükségem, de Taehyung nem hagyott nekem sok szünetet, ugyanis pozíciót váltva az ágy szélére húzott és a lábaim közé térdelve a nyelvével jutatott el megint a csúcsra.

A harmadik orgazmus után már homályosan láttam és úgy kapkodtam a levegőt, hogy azt hittem, meg fogok fulladni. A bensőm erőteljesen lüktetett, éreztem kifolyni a nedveimet, de hiába dolgozott meg Taehyung engem, még mindig nagyon be voltam indulva és akartam érezni a kényeztetést tovább.

- Taehyung! Meddig húzod még az agyam?- könyököltem fel, hogy rá tudjak nézni a lábaim között lévő Taehyungra.
- Nagyon szűk vagy, tágítanunk kell rajtad, hogy ne okozzak neked túl sok fájdalmat - csúsztatta vissza belém három ujját, hogy oldja türelmetlenségem.
- Hmm - nyögtem kéjesen.
- Még egy kicsit, jó?- lehelte a bőrömre mielőtt nyelvével a csiklómat kezdte kényeztetni, közben ujjai bennem jártak sebesen.
- Taehyung!- estem vissza a párnák közé hangosan nyögve a nevét.

A negyedik orgazmus könnyeket csalt a szemembe és azt éreztem, nem tudok megmozdulni, mégsem voltam elégedett. Mégis többet akartam. Őt akartam, hogy végre bennem legyen és töltsön ki teljesen, ahogy már annyira régen várok rá. Mostmár teljesen biztos voltam, hogy akarom ezt vele és akarom az életet vele, ami a jövőnk, ezért nem tudtam tovább várni. Eggyé akartam válni vele testileg és lelkileg is, s bár tudtam, ez számára még nem lesz teljes egyesülés, én nagyon szerettem volna ezt így még emberként tapasztalva a világot átélni. Hiába, hogy nem ez volt az igazi kilétem, emberségem volt minden, amire emlékeztem és amit magaménak tudtam, ezért ezt a fontos pillantot is emberként akartam átélni.

Naaa, remélem már vörösödnek az arcok és dobognak a szívek, ugyanis egy hajszál választ el minket a nagy pillanattól.😉
Sziasztok, kedveseim!
Sajnálom ezt a pár hetes kihagyást, magánéleti problémák miatt kellett picit szüneteltetnem az írást, de ismét itt vagyok és folytatom a könyvet, ahogy mindig is.
Köszönöm a türelmet és a támogatást!❤️

 V - mΐητ νέr...ναgγ νάmρίrDonde viven las historias. Descúbrelo ahora