Δ Százkilencedik vércsepp Δ

312 35 4
                                    

- Nem viszed sehova, Kim! A prófécia értelmében ő a miénk!- rivalt rá egy másik elegánsan öltözött alak.
- A próféciát félreértették!-kiabált akkorát Taehyung, hogy a termeben mindenki megállt. A verekedők is és mindenki más is.
- Ne nevettess, Kim! Mindenki tud a próféciáról! Mi az, hogy félre értették?- vágott vissza megint egy másik öltönyös. Hogy mennyien lettek hirtelen.
- Mindenki rosszul tudja! - utasította el Taehyung.
- Badarság!- mennydörögte a szövetség feje.
- Bizonyítékunk van!- szólalt fel mellőlünk Namjoon.
- Milyen bizonyíték?- horkantott a férfi.
- Inkább ki - mosolyodott el sejtelmesen Namjoon, majd besegített az ablakon át egy csuklyás köpenyt viselő alakot.
- Ki ez?- kérdezte gyanakodva a vérfarkas vezér.
- Tanmin vagyok, a hibridek utolsó, élő szolgálója volnék, aki személyesen közvetítette a próféciát a világ felé a társaimmal együtt, amikor az megjelent előttük - vette le a csuklyát a már idősnek tűnő asszony.
- Uraim, tehát ő az egyetlen túlélője a nemes eseménynek, ami azt jelenti, hogy ő az egyetlen, aki tudja, a prófécia igazi valóját egyenesen a hibridek szájából - egészítette ki Namjoon.
- Hova akar kilyukadni?- kérdezte egy fiatalabb férfi a szobában.
- Oda, hogy a próféciát mindenki félreértelmezte- mondta a nő.
- Tessék?- ráncolta homlokát a szövetségvezető.
- A prófécia beteljesítése nem Areum hercegnő és a fiatalember feladata...- nézett Seohora. - ... Ugyanis a prófécia már be van teljesítve - fejezte be körbenézve a szobán.
- Miről beszél? Ha nem ők, akkor ki?- faggata idegesen a férfi.
- A próféciát maga Tagon király és Meiri királynő teljesítették be, ugyanis Meiri királynő nem ember volt, ahogy azt mindenki tudta, hanem vérfarkas, Tagom király pedig félig ember volt valaha, mivel édesanyja is félig volt csupán vámpír, csak ezt a királyi család évezredeken át titkolta.Tehát az ígért hibrid uralkodó, nem más, mint maga Areum hercegnő - mondta a nő, ami hatalmas felháborodást keltett.
- Ez nevetséges! Azt tudtuk volna! Lehetetlen nem felismerni a másik faj tagját!- érkezett a nemtetszés valahonnan.
- Meiri királynő tudott a próféciáról, tudta, hogy ő kell teljesítse, csakis ezért találkoztak a királlyal, aki ezzel szemben nem tudott semmiről. Minden meg volt rendezve és nem csak egy bolond szerelem volt. Meiri királynőt azért nem ismerte fel senki, mert magam gondoskodtam róla, hogy rejtve maradjon kiléte, ahogy Areum hercegnőjé is az volt hosszú éveken át. Ez nem lehetetlen - magyarázta a nő.
- És akkor Seoho, miért született jellel?- kérdezte valaki, amit mindenki bólogatással díjazott.
- A farkas fiú jele, nem más, mint a hűséges védnök jele, akit a prófécia szerint a hibrid mellé rendel az ég." Nemes herceg lesz a szerelme, de a leghűségesebb vérfarkas a védője." Így mondja a prófécia - adott feleletet könnyedén a kérdezett.

- Honnan tudjuk, hogy nem hazudik? - lépett előre egy másik elegánsan öltözött férfi egy kis csend után.
- Nézzék meg maguk!- tárta szét a kezeit a nő.
- Hogyan?- lépett elő egy idősebbnek tűnő vámpír.
- Areum hercegnőnek lehetősége van a Születés Ünnepén teljes tudatra ébrednie, ha a megfelelő rituálét elvégezzük a Születés Kertjében - vázolta fel a megoldást.
- De hiszen a Születés Ünnepe...- kezdett bele valaki bizonytalanul.
- ...pontosan mához négy hétre esik! - vágta rá valaki más.
- Így van - bólintott elégedetten a nő.
- A Születés Kertje romokban hever, esélytelen, hogy sikerülne a rituálé - szólt bele a szövetség feje ismét.
- Attól mert a felszín kihalt, attól még a föld alatti maradványok magában hordozzák a varázslatot - csóválta meg a fejét mosolyogva a nő.- Bizonyára senki észre sem vette soha, hogy a Születés Fájának gyökerei a föld alatt sértetlenül ott vannak - tette hozzá.

Mindenki néma csendben kémlelte körbe a helyiséget, már senki nem tudott ellenkezni a nővel. Pár percig senki nem mozdult és nem hallatszott egyetlen szó sem.

- Menjünk! - törte meg a csendet Taehyung lágyan.
- Egyszer kössük egy egyezséget, amihez tartjuk magunkat, utána mehettek - vágta rá a szövetség feje.
- Egy nappal az ünnep előtt találkozzunk a Születés Kertjében! - ajánlotta Taehyung.
- És mi van, ha egyikünk nem jelenik meg?- mosolygott gyanakodva.
- Az háborút jelent - erősítette meg a barátom.
- Legyen! Pontban egy nappal a Születés Napja előtt, délben találkozunk a kertben!- egyezett bele kis gondolkodás után az Alfák Szövetségének ura.
- Rendben!- hagyta jóvá Taehyung
- Hagyjuk magukra a kedves vendégeinket, készüljenek az induláshoz- indult el kifelé mosolyogva.

Csendben néztük végig, ahogy lassan eltűnnek a szövetség tagjai és az oldalukon álló vámpírok is, majd magunkra maradtunk a saját vámpírjainkkal.

- A kastély előtt várjatok meg minket! - utasította alattvalóit Taehyung.
- Jimin és Yoongi, álljatok őrt az ajtónál! Jungkook és Hoseok, ti az ablakok alatt! - nézett végig az ismerős arcokon Namjoon.
- Mindenki más, a kastély előtt gyülekező!- tette hozzá Seokjin.
- Siessetek, Taehyung!- nézett ránk Namjoon, mire Taehyung csak bólintott.

Ahogy mindenki útjára indult, Seokjin egy gyors mosolyt villantott felém, majd eltűnt az ablakon át. A többiek is elfoglalták helyüket, így ketten maradtunk Taehyunggal.

- Jól vagy?- tolt el picit magától, hogy a szemébe nézzek.
- Sajnálom, Tae...- gyűltek könnyek ismét a szemembe.
- Stt! Csak azt akarom tudni, hogy nem lett semmi bajod - simított az arcomra. - Annyira féltem, hogy nem érek ide időben - remegett meg a hangja.
- Annyira sajnálom!- bújtam a mellkasához eltakarva az arcom.
- A múlt mindegy! A lényeg, hogy mostmár minden rendben - simogatta a hátam.- Viszont ezentúl nem mozdulsz el mellőlem. Ha kell magamhoz kötlek - próbálta könnyíteni a hangulatot.
- Sajnálom - fúrtam fejemet a nyakába.
- Areum, ne halljam ezt a szót többet!- szólt rám könnyedén.- Nem haragszom rád, csak halálosan féltelek mindentől - halkult el.
- Ezentúl szót fogadok. Ígérem...- suttogtam felnézve rá.

Taehyung szótlanul nézett a szemeimbe. Óvatosan simított fel az arcomra és megtartva a fejem, lassan közel hajolt hozzám. Ajkai pehelykönnyen értek az enyéimhez, lágyan köszöntött a csókkal, megnyugvást sugárzott át és mérhetetlen mennyiségű szeretetet. Hálásan válaszoltam neki. A csók minden megpróbáltatást, nehézséget elfeledtetett velem, megkönnyebbültem és teljesen megnyugodtam, mert tudtam, éreztem és láttam az egyetlen embert előttem, akiben valaha is feltétel nélkül megbízhatok és aki mellett teljes biztonságban vagyok mindig. Végre velem volt Taehyung, az egyetlen személy az életemben, az én egész világom.

Lassan váltunk el egymástól, nem is nyitottam ki a szemeimet, csak hagytam hogy Tae letörölje az időközben kicsorduló könnyeket, majd finom puszit adjon a homlokomra és magához öleljen szorosan. Én is már bátrabban öleltem őt vissza, sokkal felszabadultabbnak éreztem magam.

- Szeretlek, Tae!- suttogtam.
- Én is szeretlek téged, Areum -ah! Mindennél jobban!- sóhajtott fel megkönnyebbülve.

Úgy éreztem, hogy lebegek egy boldogság buborékban és nem akartam soha többet megmozdulni.

- Gyere, öltözzünk fel! - javasolta végül megtörve a békés csendet.
- Nincsenek normális ruháim - ráztam meg a fejem.
- Szóltam Jiminnek, lassan vissza kéne érnie. Addig az alsóneműdet legalább vedd fel!- vált el tőlem és összeszedte az említett darabokat.
- Köszi - kezdtem el öltözni zavartan.

Sziasztok, kedveseim!🥰
Ismét csúsztam egy napot, de annál nagyobb szeretettel hozom ezt a részt nektek ma.
Kinek mi a véleménye?
Emellett nagyon szépen köszönöm 39K megtekintést nektek! Hatalmasak vagytok!❤️
További szép hetet kívánok!💋

 V - mΐητ νέr...ναgγ νάmρίrWhere stories live. Discover now