Δ Hetvenkettedik vércsepp Δ

433 40 15
                                    

Taehyung pár pillanatig kételkedve nézett rám, végül rátapadt az ajkaimra és óvatosan elkezdett kivezetni a fürdőből. A kanapé előtt álltunk meg, Taehyung bele engedte magát, én pedig egyenesen az ölébe estem, ami számára kedvező volt, mert így könnyen a nyakamhoz fért. Egyik keze a derekamon maradt, míg a másik a hátamon csúszott fel és a törölköző álltal nem takart részt cirógatta. Libabőrös lettem azonnal és belesóhajtottam a csókba, így Taehyung nyelve utat nyert a számba elmélyítve ezzel az egészet. Kezeimet nyaka köré fontam és a tarkóját takaró hullámos fürtök közé túrtam. Ő a derekamra szorított, ahonnan kezét óvatosan a felcsúszott törölköző alá csúsztatta és a fenekemre markolt. Hangosan nyögtem a csókba, amit megmosolygott. Egy nyálas cuppanással vált el tőlem, hogy nyelvét és ajkait az állam vonalán is megjárassa, majd végig hordozta a nyakamon. Néhány helyen meg is szívta a bőrt, én közben egyre többet mozogtam az ölében és egyre erősebben markoltam a tincseire.

- Ha most nem állítasz le, nem leszek képes abba hagyni - lihegte a nyakamra.
- Folytasd! - húztam vissza fejét a bőrömhöz.

Taehyung nem habozott, a fenekemről vissza húzta a kezét a hátam közepére, a hátamat cirógató keze ezzel egyidőben pedig az államra fogott és elfordította a fejemet.

- Tartsd így a fejed, hogy a nyakadhoz férjek és tarts magad közel hozzám!- mormogta két nyálas puszi között, ami a fülem alatt landolt. - Megértetted?- nyalta meg a fülemet.
- I..igen - nyeltem egy nagyot.
- Meg akarlak érinteni közben, hogy eltereljem a figyelmedet. Szabad?- nézett rám az arcomra simítva.
- Azt teszel velem, amit akarsz, Tae... - suttogtam reszketeg hangon.

Taehyung ismét a számra tapadt, az arcomról a keze a hátamon kapott új helyet, így pár pillanatig mind a két kezével a hátamtól fogva tartott, végül szerintem rájött, hogy nem jó a pozíció, így megemelt és egyenesen az ebédlő asztalra tett fel. Kényelmesen elhelyezkedtem, ő pedig széttárta a lábaimat és közéjük lépett. Tökéletesen elfértünk. Jobb kezével a derekamat ölelte át, míg bal keze a belső combomon vegigsimítva siklott a törölköző alá. Beharapott ajkakkal néztem a sötét, vörösen égő szempárba. Taehyung egy hosszas csókot nyomott a számra, majd a nyakamra tapadt, miközben az ujjai elérték a nőiességemet.

- Tae...- nyögtem fel mégegyszer a nyaka köré tekerve karjaimat.
- Hmm... készen állsz?- simított végig a szeméremajkaimon.
- Igen...- leheltem cérnavékony hangon.

Ujjaival elkezdett körkörös mozdulatokat végezni a csiklómon, amitől azonnal összeszorult a gyomrom és a jó érzéstől kirázott a hideg. Derekamról felcsúsztatta a kezét a hátam közepére és még közelebb húzott magához. Szájával a nyakamra tapadt ismét és homlokát az államnak nyomva elfordította a fejem. Eszembe jutott, mit akart, így engedelemesen elfordítottam a fejem, hogy amennyire lehet feltárjam a nyakam neki. Taehyung hálásan nyomott pár puszit a fülem alá, aztán a nyakamon megállapodott egy pontnál. Tudtam, hogy ott fogja kiszívni. Először jól megpuszilgatta azt a részt, aztán kicsit megszívta. A keze munkája gyorsabb lett, így tudtam, hogy meg fog harapni bármelyik pillanatban. Éreztem is a fogait a bőrömön és azzal még erőteljesebben hozzám nyomva ujjait a fogait bele mélyesztette a bőrömbe. Hangosan felnyögve markoltam a hajába, mert a fájdalom és az eufórikus érzés keverékével nem tudtam mit kezdeni. Taehyung egy pillanatra lassított, várta, hogy jól vagyok-e.

- Ne....!- jajdultam fel. - Ne hagyd abba, Tae...!- nyögtem kivörösödve. - Jól ... Jól vagyok! Folytasd!- tettem hozzá.

Taehyung tartása kicsit lazult, ujjai vissza gyorsultak és végre elkezdte szívni a véremet. A nyögéseim sorozata töltötte be a levegőt, a fájdalmat már nem is éreztem, mert a testem teljesen a kézmunkájára fókuszált. A gyomromban egyszer csak elkezdett növekedni egy furcsa, de jóleső érzés, ami csak egyre és egyre nagyobb lett és éreztem, hogy bármelyik pillanatban felrobbanhat bennem. Ezt hívják orgazmusnak? Még jobban túrtam a haját, közben egyik kezemmel a nyakára fogtam és próbáltam uralni a testem. Taehyung érezte, hogy hamarosan lejár az ideje, mert mohóbban szívta a vért, miközben ujjai egy pillanatra sem lassítottak.

- Közel vagyok...Tae.. - nyögtem lehunyt szemmel. Taehyung ezt lelkesítő szóként véve, még gyorsabban mozgatta az ujjait és éreztem, hogy másodpercek kérdése és el fogok élvezni. Ahogy ez végig futott rajtam, robbant is bennem az érzés és az egész testem bele remegett.

Taehyung egy utolsót kortyolva elvált tőlem és izzó íriszeivel a szemembe nézve körözött még párat az ujjaival, hogy levezesse az orgazmusomat. Közben szexin lenyalta a száját, ami még kissé véres volt, miközben én csak teljesen kifulladva borultam a vállára. Taehyung óvatosan elvette a kezét és szorosan magához ölelve átvitt a kanapéra. Finoman letett és a lábaim közé térdelt.

- Jól vagy?- simított a combjaimra.
- Igen...- mosolyodtam el kábán.
- Szédülni fogsz egy kicsit és fájni fog a fejed, úgyhogy legjobb lesz, ha lefekszel - nézett aggódva végig rajtam.
- Segítesz felöltözni, kérlek? - bólintottam.
- Persze - állt fel és odasétált a táskámhoz, hogy ruhákat hozzon nekem.

Mivel hiába magyaráztam neki, hogy kell legyen ott alvós cucc, akkor sem találta meg, inkább elő vett egy bugyit és egyet a saját hatalmas pólóiból. Segített kissé megtisztulni a vértől és minden egyéb nedűtől is ugye (khm), majd felöltöztetett és felvitt az emeletre, ami egyetlen egy,  nagy szoba volt. Jobbra nyílt az egész, balra csupán a fal futott, mivel a felfelé vezető lépcső a ház bal sarkában épült. A közvetlenül mellettünk fútó bal fal földtől a plafonig ablakokkal kirakva. Szembe hatalmas francia ágy, bunda szőnyeg a földön, fénysor a falra fogatva. A szoba közepén kanapé, asztal, fotelek és az szoba legtúlsó, lépcső mellett futó fallal szembeni fala csempézve volt, a föld egy része is, mivel kis kagyló volt beépítve, majd közvetlenül az üvegfal előtt egy hatalmas, saját lábain álló kád. Elámultam, mennyire hangulatos minden. Taehyung az ágyhoz vitt és lerakott a közepére, majd gondosan betakart és leült mellém.

- Biztos, minden rendben van? - mért végig aggódva.
- Jól vagyok, Tae. Minden szuper volt. Ne aggódj már ennyit!- nevettem fel gyengén.
- Sajnálom, hogy ez fájdalmat okoz neked - fogta meg a kezem.
- Taehyung. Nagyon boldog vagyok, hogy végre megtetted és hogy itt vagyunk kettesben és még sok mindent tehetünk meg majd együtt. Ne sajnáld, mert én boldog vagyok. Néha megéri a fájdalom - emeltem a kezét a számhoz és nyomtam rá egy puszit.
- Egy angyal vagy...- mosolyogott rám hálásan.
- Ide bújsz, hogy tudjak aludni? - húztam erőtlenül magam felé a kezét.
- Persze, gyere!- bújt be mellém és magához húzott, hogy át tudjon ölelni.
- Hmmm... Így jó- motyogtam lehunyva a szemeimet.
- Szeretlek, Areum-ah! - duruzsolta mély, édes hangon.

"-Areum-ah..."

Sziasztok kedveseim!💕
Tudom, nagyon-nagyon meg vagyok késve ezzel a résszel, de a héten egy másik táborban is részt vettem és emiatt nem tudtam posztolni a részt.
Elnézést kérek, hogy megvárakoztattalak titeket, azért remélem élveztétek ezt a részt is.
Köszönöm a türelmet, szép hétvégét!❤️

 V - mΐητ νέr...ναgγ νάmρίrTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang