Δ Köszönetnyilvánítás Δ

173 8 5
                                    

Sziasztok drágáim!

Szomorúan, de egyben boldogan és hálásan írom most ezeket a sorokat nektek.
Egy újabb könyv végéhez érkezünk, ami az elsőhöz képest már nyelvezetileg és fogalmazás szempontjából is fejlődést jelentett számomra, ugyanakkor, ebben a pillanatban összefogóan átértékelve a könyvet, azt gondolom, bőven van, hova fejlődnöm még.
Nagyon szerettem ezt a könyvet, a karaktereket, a világát. Én mindig is nagy vámpír-vérfarkas világ fan voltam, úgyhogy hatalmas élmény volt számomra is megírni. Sok helyen vett váratlan fordulatokat a fejemben elképzelt történet, és volt, hogy nagyon nehezen tudtam csak kibogozni vagy összekötni a szálakat, hogy működjön a dolog, de azt gondolom megérte.😅👍🏼
Kimondhatatlanul hálás vagyok minden egyes kedves olvasónak, aki velem tartott ezen a hosszú és izgalmas úton, köszönöm a támogatást és a sok szeretetet. 🥹🫶🏻 A legvagányabb dolgok egyike a földön, hogy megoszthatom a fejemben megszülető őrültségeket másokkal, akiknek ez tetszik.🥰
Ezennel ezt a könyvet ünnepélyesen is lezárom, de nem kizárt, hogy fogunk még hallani ebből a világból történtéket, ugyanis vannak már elképzeléseim. 😉
Szóval köszönöm, hogy rám találtatok és itt vagytok velem, remélem meg sok-sok könyvet fogunk együtt végigkalandozni.❤️

~

Most pedig engedjétek meg nekem, hogy bemutassam a következő könyvet, aminek első része ezt a posztot követően kikerül, remélem, tetszeni fog.

A címe: I'm gonna ruin you

Mit kell tudni róla?

Szintén egy Taehyung ff., viszont ez a könyv dark romance könyv, tehát helyenként erőszakot/erőszakosságot, bántalmazáshoz közelítő eseménysorozatokat, agresszív nemi együttlét jeleneteket, szexuális viszonyrendeszt (domináns és szubmisszív), jelentősen több a 18+ jelenet tartalmaz, alapjául egy toxikus kapcsolat kialakulása szolgál. Ezek fényében tehát felhívnám a figyelmet, hogy aki az ilyesmit nem szereti/nem bírja, az megkérem szépen, ne kezdjen neki ennek a könyvnek‼️‼️

Tartalom és ízelítő:

Főszereplője Kim Taehyung, gazdag üzletember, aki fiatalon megmenti az árván maradt Iseult, majd 18. szülinapján a lány a férfi rezidenciájára költözik és szembe kell néznie a zűrös szerelemmel, ami kettejük között alakul ki.

Részletek:

- Ez itt az ön szobája, a folyosó másik végén pedig , a kanyar után ott van Kim úr szobája is - beszélt halkan. Óvatosan lökte be az ajtómat és bevezetett a hatalmas szobába.

...

- Azta... - ámultam el.
- Örülök, hogy tetszik - szólalt fel egy mély hang mögülem.

A hideg futkosott a hátamon tőle, az édes, mély hang teljesen körbe ölelte a testem és megbabonázott.

Lassan fordultam meg, mert tudtam, hogy szembe fogom találni magam egy idegennel.

Sokkal magasabb volt, mint én. Vörös hálóköppenyt viselt, melyen arany betűkkel a K.T. monogram díszelgett. A köpeny a földig ért majdnem, csak egy pár papucs látszott ki alóla. Felfelé a hanyag összekötés miatt kockák teteje villant ki, valamint egy izmos mellkas és lélegzetelállító kulccsontok.

...

Az első amit észre vettem a gyönyörű, ívelt csokibarna szemek, azokkal a megmagyarázhatatlan, szaggatott aranykarikákkal a pupillája körül. Szimmetrikus arca volt, ragyogó, hibátlan bőrrel, pisze orral, melynek hegyén egy édes anyajegy volt, vörös, csillogó ajkak, férfias arc, éles arccél. Homlokát selymes, hullámos hajszálak takarták, az egész haja össze - vissza állt, de ez csak hozzá tett a megjelenéséhez. Gyönyörű férfi volt.

...

Kim úr mögém lépett és felgyűrte a hálóinget, amiből azonnal ki is bújtatott. Egy szál bugyiban álltam háttal neki. A lélegzetem felgyorsult, levert a víz és égett az arcom.

...

Mellettem Kim úr feküdt, egyik könyökén támaszkodva figyelt engem, miközben másik keze a hasamra rajzolt apró köröket a vékony anyagon át, ami fedte. Fáradtak voltunk. Ő is és én is. Szemei fáradtan csillogtak, lomhákat pislogott, alig tartotta magát.

...

- Miért teszed most ezt velem? Féltékeny vagy Yoongira?- kiáltottam remegve.
- Féltékeny? Ugyan miért lennék az?- horkant fel. - Az enyém vagy!- hajolt a fülemhez, hogy bele súgja ezt a három szót.
- Igen, a tiéd vagyok, Taehyung! A tiéd! Nem kell nekem senki más, csak te! Akkor meg mire jó ez?- próbáltam felállni, de ő teljesen nekem simult és így nem tudtam..
- Hogy tanuld meg a leckét!

~

Sok - sok szeretettel várok mindenkit az új könyvben is! Találkozunk az első fejezetben!

Hatalmas ölelés!❤️

 V - mΐητ νέr...ναgγ νάmρίrDonde viven las historias. Descúbrelo ahora